| | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 18:04 | |
| | K čemu je to dobré?
Kvůli nestejnoměrnému odběru a dorovnání?
Nebo k něčemu jinému? |
| |
|
| | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 18:27 | |
| | aby sa pilot castejsie kukal na budik kolko v ktorej ma keby to mal prepojene tak sa ani nekukne |
| |
|
| | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 18:41 | |
| | O Zlíne viem, že má jednu nádrž akrobatickú, ktorá pumpuje palivo aj pri určitých obratoch. Na akom princípe to funguje však neviem. |
| |
|
| | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 18:57 | |
| | Nevím, jestli je tomu tak, ale napadá mě, že kdyby byly nádrže spojené, snadno by se dalo rozhodit těžiště tím, že by se přelilo palivo do jednoho křídla, takhle se to těžiště nerozhodí tolik |
| |
|
| | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 08:27 | |
| | A to jako myslíš vážně todleto? Ony snad neexistují zpětné ventily? |
| |
|
| | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 10:43 | |
| | Rozhodně se to stává, alespoň u 152. |
| |
|
| | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 19:06 | |
| | Je to asi z nejakych neznamych dovodov,asi konstrukcnych,alebo uspornych.Na Z-142 sa naozaj muselo sledovat palivo - 4 budiky , doplatilo na to "par" pilotov.Myslim par doslovne, boli to kolegovia z Pardubic,vojenski piloti na kondicnych letoch na Z-142, nesledovali nadrze,a stalo sa, ze im vysadil motor,lebo neprepli na tu,v ktorej bolo este palivo a spadli.Obaja zahynuli.Najhorsie na tom bolo,ze zhoreli,aj ked im vysadil motor pre nedostatok benzinu.Proste fatalny konstrukcny nedostatok,podla mna. Ked som lietal tieto kondicne lety,tak som mal na kazdom navigacnom stitku cervenou zvyraznene PALIVO.
Lietalo sa vacsinou bez planu na 200 m nad terenom a nizsie,takze casu je malo pokial dojde k niecomu s motorom.Ovsem mna ucili,ze cely let je o tom hladat plochu na pristatie v pripade vysadenia motoru. Ovsem nad Krivanom...a podobnymi kopcekami,ktore musis preletiet je to na riziko. |
| |
|
| | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 19:18 | |
| | No zrovna Z142 ma funkci "1+2"... takze tam uz to nijak blbuvzdorneji neslo vymyslet... |
| |
|
| | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 21:08 | |
| | | |
|
| | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 12:50 | |
| | Je to jednoduché:
Z-43 má polohy VYPNUTO/LEVÁ/PRAVÁ
Z-142 má polohy VYPNUTO/LEVÁ/PRAVÁ/LEVÁ+PRAVÁ
Takže jsi to napsal správně, akorát se pravděpodobně jednalo o Z-43 nebo možná Z-42 (tam nevím jak to je. |
| |
|
| | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 21:17 | |
| | ... Peter tým chcel povedať, že palivo si napríklad v lietadle typu An-2 alebo v Z-142 - si už svoju cestičku do karburátora alebo do vstrekovačky nájde aj samo ... |
| |
|
| | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 22:14 | |
| | Presne tak.
Kdyz ma clovek fofr, tak je nejjednodussi tam dat obe nadrze. Sice to pak vraci do pravy, ale to uz jsou relativne jemne niance. Hlavne nemusis koukat presne kolik je v ktery, ale samo si to sosa co jde.
...a to sledovani 4 budiku... ono to neni az tak zhavy, jde o 4 rucicky na jednom budiku. |
| |
|
| | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 19:47 | |
| | C172 má možnost čerpat obě a nebo separátně. A může se to použít, co vím, tak 2mi způsoby:
1) dorovnání, jak píšeš
2) vycucání "do sucha" - protože ty plovákové čidla ukazují dost nepřesně, tak při nižším množství paliva to ukazuje v podstatě 0 a nikdy nevíš, kolik tam toho ještě je. Tam se dá krásně využít toho přepínání, ale je třeba být obezřetný - přepneš na jednu nádrž a začneš počítat čas. A v době, kdy to začne škytat (dostaneš se v podstatě na sucho), musíš hned zareagovat a přepnout na druhou nádrž, stopneš čas a víš, že máš palivo ještě zhruba na takovou dobu, jako jsi naměřil (za předpokladu, že to čerpá zhruba stejně z obou nádrží).
Je to taková kovbojka, ale zažil jsem pár situací, kdy se tohodle využilo. |
| |
|
| | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 19:49 | |
| | no, to tehdy, když povinný nálet za rok odlítáš za jeden den ) |
| |
|
| | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 19:57 | |
| | Neee Tam jsem měl rezervu na víc, jak 45min. letu |
| |
|
| | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 19:53 | |
| | Joa vlastně ještě jeden způsob:
Může se stát, že ti to čerpá nerovnoměrně a na vinále ti jedna nádrž ukazuje hodně málo a ty nevíš, kolik toho paliva ve skutečnosti máš (jak se to houpe, tak je to na 0 a pak to povyskočí o kousík a pak zas spadne atd.), tak se využívá toho, že při přistání přepínáš na jednu nádrž (tam, kde vidíš, že je bezpečně dost paliva - např. to ukazuje relativně stabilně 1/2). tím zajistíš, že by se ti nemělo při přiblížení stát, že dostaneš bublinu do palivového potrubí a motor bude mít stabilní přísun paliva (když je to blízko nuly a šplouchne to, dostaneš bublinu do potrubí a může nastat malér). |
| |
|
| | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 20:02 | |
| | ...no tak to je třeba hlídat kuličku a nelítat v náklonu |
| |
|
| | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 20:08 | |
| | Však já lítám jenom rovně To ta Zem se furt někam točí a nějak sebou mele |
| |
|
| | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 20:11 | |
| | ...no a proto tam máš tu kuličku Prostuduj si Coriolisovu sílu atd Pak ti to blbě přečerpává |
| |
|
| | | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 20:12 | |
| | Já tam mám dvě kuličky a abys věděl, tak vím co snima dělat! Žádnou Coriolisovu sílu k tomu nepotřebuju Jestli ty jo, tak nechť tě Coriolisova síla provází! |
| |
|
| | | | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 20:19 | |
| | Dve kulicky? A to si rikas pilot? To jsi houby pilot.
hmm... dovedu si predstavit i inteligentnejsi 18tisici prispevek. |
| |
|
| | | | | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 20:30 | |
| | Dovedu si představit výrazně inteligentnějšího přispěvovatele |
| |
|
| | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 20:21 | |
| | nemej obavy, tam zem Ti nikam neutece, vzdycky si na Tebe pocka ... |
| |
|
| | | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 20:31 | |
| | Ona potvora nečeká, ale přitahuje si mě furt k sobě... asi jsem moc přitažlivý - ostatně jako každý letec |
| |
|
| | | | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 20:33 | |
| | ona mozna ani nechce, ale ze zakona musi .. |
| |
|
| | | | | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 20:48 | |
| | To jsem zvědav, jestli někdy na tkaový zákon výjde novela |
| |
|
| | | | | | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 21:05 | |
| | Priatelia, ...
Tento príspevok si zaslúži kvalifikáciu: Príspevok storočia !!! |
| |
|
| | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 25. 1. 2011 / 20:38 | |
| | Cessna (172,182,206,210) má tuhle možnost nejspíš hlavně proto, aby se dala natankovat "po špunty". Přepneš na jednu nádrž a máš jistotu, že palivo se nikam nepřelejvá. Následně je možný obdobným způsobem jí vysát "dosucha". To se dá využít u letadel s přídavnýma nádržema, kde se přečerpává palivo do hlavních nádrží, ale nesmí se čerpat do nádrže na kterou se letí, tak se prostě přepne. Další důvod může být, aby bylo možno čerpat palivo rovnoměrně, tedy zejména při delších letech.
C152 má jen prostý palivový kohout "zapnuto-vypnuto". A při delších letech se někdy vyčerpává jedna nádrž víc, než druhá. Byť jsou spojeny.
|
| |
|
| | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 09:13 | |
| | Nevím, školy nemám, ale nebylo by jednodušší mít na to nějaký tupý automat? Palivová čerpadla jsou tam stejně, tak kdyby tam byla jedna centrální malá nádrž (třeba 10l) do které by se to čerpalo odevšad, tak aby to tam nešplouchalo a odtud k motoru? Čerpadla by si pohlídala (plováček s vypínačem), jestli mají co čerpat a bylo by vymalováno.
Když se o to stará člověk, tak se může stát, že na něco zapomene. Plováček většinou nezapomíná... |
| |
|
| | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 09:32 | |
| | Důvodů je mnoho...
- cena
- místo
- váha
- spolehlivost - co v technologickém celku není, to se nemůže posrat (a u letadel to platí dvojnásob)
Ono totiž zejména u malých letadel jde hodně o to, kdo nese zodpovědnost. Pakliže je v notách napsáno jak má pilot zacházet s palivovými kohouty, on to nedodrží a spadne, je to smutné, ale je to jeho problém a fabrika má čistej štít. Jakmile tam namontuje hromadu elementů navíc (další nádrž, čerpadla, hadice, hlídací elektroniku) je za to zodpovědná a jakmile kvůli poruše na to někdo spadne v lepším případě se nedoplatí, v horším si na tom i zkazí jméno, což může roztočit kolotoč nedůvěry finančních propadů a může přijít cugrunt.
|
| |
|
| | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 09:57 | |
| | Větší éra podobné triky mít můžou, u malých se létá na polohu palivoivého kohoutu na "OBĚ" ("BOTH", "L+P").
O zlozvyku nechat paliový kohout na jednu z nádrží ( => špatně provedené DÚ/Checklist na ČPV/před svtrupem na dráhu) jsme tady nedávno diskutovali (i někteří z dnešních přispěvatelů) - to si fakt nevzpomínáte?
Nejprimitivnější warning system měl Vivat, budík s úplovákem komplet převzatý ze škody 1O5. Tam se při 7-10-litrovém zbytku se rozsvítila oranžová kontrolka - žíznivé oko. Pokud nebyla žárovka ruplá, bylo to spolehlivé... |
| |
|
| | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 27. 1. 2011 / 10:03 | |
| | No zrovna u malých letadel s plováčkem teda nevím. Jak to občas pozoruju, tak v té cessně při trošku remickém počasí lítají ručičky klidně od 0 do půlky nádrží a aby tam na mě furt cosi blikalo, mno nevím.
Ad ten systém - to by mohlo být pěkně nespolehlivé, protože při kmitání by ty čerpadla třeba vypínaly a zapínaly (energeticky náročné) a teoreticky by se mohlo stát, že budou natolik vypnutá, že v té nádržce nebude dost paliva a žuch. Něco jiného by to bylo při kondenzátorovém měření množství paliva. To je dost spolehlivé, ikdyž tam to palivo lítá (používá se to v dopravácích), ale je to drahá sranda. |
| |
|
| | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 27. 1. 2011 / 10:46 | |
| | Chytra letadla (PC12NG ), tam maj 1min delay nez si zapne automaticky pumpy. Ty hloupejsi (P46T) jedou hned, ale neni to az zas tak dramaticky. Rozhodne to je do turbulenci lip staveny nez Ae270
Vetu, kde se zminujes o cerpadlech ve spojeni "že budou natolik vypnutá" nechapu. Podle me se slovo vypnout neda moc stupňovat |
| |
|
| | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 27. 1. 2011 / 11:18 | |
| | Je pravda, že u Cessny poletujou ručičky palivoměrů po stupnici poněkud extrémně... |
| |
|
| | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 27. 1. 2011 / 12:08 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 27. 1. 2011 / 12:11 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 27. 1. 2011 / 19:56 | |
| |
asi tak...
|
| |
|
| | | | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 27. 1. 2011 / 20:20 | |
| | No, tak to predevsim... |
| |
|
| | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 09:52 | |
| | Nic ve zlym, ale tahle diskuse mi připadá jak z jiný platnety.
Co se kde v cessně přečerpává? Někdo s vás viděl v cessně 152/172/182 palivový čerpadlo? Milý FS Pilote - kdys naposled četl příručku (kterou bys měl umět), kdy ses naposled koukal na schema palivové instalace? Na co by mi bylo během letu si pro srandu králíkům "přečerpávat" palivo z nádrže do nádrže? Jakože nic jinýžho nemám na práci? Fakt si někdo myslíte, že přepínací kohout v palivové instalaci je proto, abychom mohli čerpat "po špunty" ????
Zlin 142 zatím zas tak dobře neznánm, ale (viz dál) jsem přesvědčen, že polohy palivového kohoutu (levá/pravá/obě) mají stejnou ge nezi, jako polohy kohoutu v cessně.
Chjo....
Překvapilo mne, že tu nikdo neuvádí (teda jestli jsem to nepřehlídnul) zcela primitivní, ale logický důvod - důvod konstrukční a bezpečnostní.
Mám dvě nezávislé nádrže, každou někde jinde. Z nich vedou někam hadičky (do kohoutu) a odtamtud do motoru. Jedna z těch hadiček se vyklepe (rupne, urazí ji sražený pták...) - a palivo vesele vytéká. Mám dvě možnosti:
1) nádrže jsou spojeny na tvrdo, palivový kohout buď "otevřeno" nebo "zavřeno". Takže poikud nechci motor "ustřihnout" hned, tak počkám až z obou nádrží všechno palivo vyteče - a prásknu s tím do nejbližší meze
nebo za 2)
mám přepínací kohout - a okamžitě, jakmile zjistím takový únik paliva přepnu kohout na "zdravý okruh" a řeším možnost doletu na poloviční zbytek paliva, který se mi tímto levným trikem podařilo uchránit před vytečením.
Elementary, dear Watson.
A to navíc nejni z mý hlavy - stačí si přečíst "emergency procedures", který by cesnovej (i zlinovej) pilot (tak nějak...) asi měl umět zpaměti, ne? |
| |
|
| | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 10:41 | |
| | U NĚKTERÝCH Cessen se přečerpává palivo, totiž u těch, co mají přídavné nádrže. Že člověk něco takového neviděl neznamená, že to neexistuje. Přídavné nádrže jsou v křídlech a jsou spojeny s nádržemi provozními, ovšem palivo se z přídavných do provozních musí přečerpat. Palivo si za letu z přídavné nádrže do provozní čerpáme tedy nikoli pro srandu králíkům, ale prostě jen proto, aby tam bylo a mohlo odtud téci k motoru, což přímo z nádrže přídavné nemůže. |
| |
|
| | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 10:46 | |
| | O tom ale řeč nešla. Přečerpávání paliva z přídavných nádrží extra systémem je mimo linii tohoto problému, schválně jsem o tom nepsal. Mne zaráží, jak se vyvíjí diskuse o primitivitě palivového kohoutru levá/pravá/obě (a to je, myslím, v mých příspěvcích celkem jasné) |
| |
|
| | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 10:57 | |
| | Já vím, ale je to další důvod, proč jsou tam kohouty. Ostatně u 152 je třeba jen jeden. Spousta ultralightů má zase úplně zvlášť nádrže, žádná "both" poloha tam není, každá nádrž má svůj kohout. Samozřejmě, že spolehlivost, resp. zálohování nádrží je primární důvod, ale jsou i další, a popovídat si o nich není špatný. |
| |
|
| | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 11:45 | |
| | Dotaz zněl:
Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže?
samlzřejmě míněna cessna, která má možnost črpat z jedné nádrže.
Naše pididiskuse nad variabilitou typů palivových soustav bohužel zbytečn stírá dle mého soudu jinak velmi povrchní diskusi ve zbylém stromu, diskusi o problému, který ale má v bezpečnosti letu velký význam. |
| |
|
| | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 10:50 | |
| | Doplním - tak jak bylo zmíněno výše a tak, jak jsme tady nedávno diskutovali, - pokud nenastane u lehkého letadla výjimečná situace, že díky dlouho trvajíícímu letu "nakřivo" se palivo přelije z jedné nádrže do druhé - a při rovném letu se nechce (proč by nechtělo? že?) v obou nádržích vyrovnat, můžeme čerpat palivo selektivně z plnější nádrže. Ale k tomu ten kohout tak udělaný není. Znovu ted tvrdím, že u normálního letradla s normálním palivovým systémem je "přečerpávání" paliva akorát trikem pro srandu králíkům. |
| |
|
| | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 11:09 | |
| | V pár Cessnách jsem letěl, a musím říct, že některá často opravdu z jedný nádrže "bere víc". Projeví se to samozřejmě až při delších letech. Ovšem u 152 na to stačí hodinka. Tam bohužel je kohout jen s možností otevřeno - zavřeno.
Ale zase po pravdě, že by nějak zásadně "rozhodilo" letadlo to zas ne.
Cessna s Rotaxem je exotika, to souhlasím, ale byl to jen příklad. Ale Cessen je zkrátka spousta a tím je tam taky spousta odlišností.
|
| |
|
| | | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 11:45 | |
| | ale to je tím, jak jsem rýpal do FSPilota - že nesmí lítat v náklonu Nádrže na cessnách většinou jdou samospádem samostatně, na požární přepážce se spojují do jedné hadičky téčkem, pak to jde do kalíšku a přes elektrickou pumpu do stříkačky nebo karbecu. To je u C-150.
U C-172 a výš se to spojuje podle polohy palivového kohoutu, což při poloze "obě" (1+2) opět odpovídá tomu, že nesmíš lítat v náklonu.
Zkrátka jsou to spojené nádoby a tím jest řečeno vše. A hlavně - hlídat palivo stále, bez ohledu na to, jestli mám automatiku nebo ne, jak už bylo řečeno
Peace, brothers! |
| |
|
| | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 10:50 | |
| | Ještě k tomu čerpadlu - hlásím, že na Cessně jsem ho viděl. Třeba u 172 s 210 koňovým šestiválcem, ale to je asi něco jinýho, než jsi myslel
Cessen je totiž mraky typů a druhů a variant a každá je trošičku jiná, a některá je dokonce hodně jiná. Lze vidět i takový věci, jako 152 s Rotaxem, nebo se 165 koňovým motorem. A můžeme si být jisti, že jejich palivová instalace bude jiná, než v tý naší aeroklubový. |
| |
|
| | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 10:51 | |
| | No ano, ale buď budeme diskutovat o problému, který byl nastolen, nebo se hádat o tom, kdo z nás viděl exotičtější cessnu anebo taky kdo zná nějakého trpaslíka. To má asi tak stejnou váhu. |
| |
|
| | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 27. 1. 2011 / 10:05 | |
| | Kde píšu o palivových čerpadlech? To mám psát, že to palivo z nádrží motor cucá nebo pije? |
| |
|
| | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 27. 1. 2011 / 19:57 | |
| | Ze spádovejch nádrží nikdo palivo cucat nemusí. Ze spádový nádrže prostě teče....
(viz Trabant, například....) |
| |
|
| | | | | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 27. 1. 2011 / 20:16 | |
| | Jenže já jsem slovo "čerpat" použil v konextu "užívat palivo odtamtud" a ne "dodává mi to odtamtud čerpadlo" |
| |
|
| | | Proč má cessna/zlín možnost čerpat palivo jenom z jedné nádrže? 26. 1. 2011 / 12:44 | |
| | Je to dobre k tomu, co psal Kuma + u tech Zlinu 142 je akrobaticka jen jedna nadrz. Na tu to musi byt pri akrobacii prepnute, jinak to pri negativnich pretizenich chcipne... |
| |
|
|