|  | Pro ty co chtějí vzpomínat, retro obrázky 21. 1. 2011 / 23:15 | |
|  | Pokud je ACMI, tak domluvený předem a na rosteru, nebo pak jako ta dobrovolná mimořádka. Ono o ty mimořádky je velkej zájem (aby ne , takže nehrozí celkem, že by nikoho nenašli. V létě třebas je dokonce určitý drobný procento nepokrytý rosterama záměrně a pro ty co chtějí lítat je to taková lifestyle option.
Pokud jde o ty poruchy a normy, tak je to podle aktuálních předpisů CAA - podle doby nástupu, apod. máme max. duty a flight duty hodiny na den, pokud bychom je měli překročit, tak captain discretion je jedna hoďka vnitrofiremní a max. 3 hoďky celkově, ale nad 1h už se posílá oficiální discretion report na CAA. Samozřejmě do discretion není možný jít už s vědomím v okamžiku odletu někam z home base a musí to být opravdu mimořádka, ne pravidlo. No a pokud to nevychází, tak jdeme prostě domů a letí to někdo jinej  |
| |
|