Jen bych si dovolil trosicku poupresnit terminy... Protoze obcas se to mota a plete a je v tom pak strasny chaozzzzz.
Pokud jde o tvorbu repaintu (obecne) tak tvurci modelu mohou jako pomoc tvurcum repaintu nabidnout 2 typy souboru.
1) Paintkit - coz je vetsinou velice kvalitne udelana vec (v drtive vetsine pripadu ve formatu PSD (adobe photoshop)) s plnym rozvrstvenim, obsahujici stinovani, panel lines, dvere a okna prehledne rozdelena do vrstev a samozrejme obsahujici jako pomocnou podkladovou vrstvu i rozbaleny mesh samotneho modelu takze tvurce repaintu ma jiz pri tvorbe naprosto presnou predstavu kde na modelu bude ktery bod obsazeny v repaintu. Tvorba rapaintu pomoci takovehoto paintkitu je nejen velice rychla, ale i na tvorbu mnohem prijemnejsi neb si clovek repaint tvorici nemusi po kazdem posunu cary o jeden pixel prochazet kolecko - ulozit bmp, sesadit s alfakanalem, vyexportovat do fs, nahrat fs, nahrat letadlo, kouknout ze to jeste o 1 pixel zase nesedi, schodit fs, posunout caru o 1 pixel.... a znova a znova a znova....
2) no a pak tu je neco co spousta lidi uvadi jako "paintkit" ale paintkit jako takovy to neni ani omylem. Jedna se pouze o tzv. "blank textures". Blank textures je pouze sada textur pro dane letadlo ve formatu BMP (takze zadne vrstvy a zadny mesh dle ktereho se da nejakym zpusobem usuzovat co kde vlastne bude) a tvorba repaintu pomoci takoveto sady je daleko pracnejsi a treba pokud mohu mluvit sam za sebe tak repainty pomoci takovychto "balicku" nevytvarim neb na to nemam nervy... |
|