| | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 14. 1. 2011 / 07:38 | |
| | | |
|
| | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 14. 1. 2011 / 08:16 | |
| | | |
|
| | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 14. 1. 2011 / 08:25 | |
| | nedivím se... uzavírání nějakých vztahů s USA v našem leteckém průmyslu bylo většinou bolestné - viz např. letoun L610... |
| |
|
| | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 12:05 | |
| | Omlouvam se za OT, ale jak to s tou L-610 bylo? |
| |
|
| | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 13:25 | |
| | Některé názory jsou, že by to byla až přílišná konkurence Antonovu tak komunisté udělali vše proto aby Let položili na záda... aneb takhle to fungovalo i v automobilizmu aneb vzpomínka na škodu 1000mb |
| |
|
| | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 14:44 | |
| | No ty ses nejakej chytrej A ktere AN?
Tak predne c pocatku na to letadlo nebyly motory. M602 nebyla jeste hotova... Proto rusaci dokonce nejaky cas uvazovali o L610 se ctyrmi motory M601.
Vyvoj se vlekl a po revoluci to slo do kytek hlavne z toho duvodu, ze se rychle menili predpisy pro stavbu a co bylo v poradku pred rokem se zase muselo menit...
|
| |
|
| | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 18:59 | |
| | No jasně... všechno, co bylo před rokem 89 bylo špatné a nejhorší... |
| |
|
| | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 20:47 | |
| | v podstate ano .. i ne. Spousta uspesnych a inovativnich veci se za rezimu udelalo, jenze jakmmile se neco takoveho udelalo, tak uz se na to nesahlo - a prodavalo se to, co to dalo. a treba dvacet, tricet let vyrabelo prakticky beze zmen. takze to pomalu zastaravalo, a nova vec nebyla. |
| |
|
| | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 20:53 | |
| | Např.? (já vím, že něco vygůglíš) |
| |
|
| | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 20:59 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 21:04 | |
| | samozřejmě, jak jinak Dneska se inovujou třeba i vajíčka nebo prasečí maso, jak úžasné |
| |
|
| | | | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 22:48 | |
| | No divil by ses |
| |
|
| | | | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 16. 1. 2011 / 00:22 | |
| | No, pokud se vajicka a veprovy delalo v letu kunovice... Zkus nekdy ty zbytky mozku v hlave aspon na chvili zapnout.
Kdyz tak ctu, tak mam pocit, ze kazdy jaro 1.5 spacirujes s rudochama po hlavni tride, mavas sovetskou vlakjou a fnukas, jak to tehdy bylo krasny. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 16. 1. 2011 / 18:40 | |
| | Tý jo, snad si čert, jak to víš? Jenom malá nepřesnost - vajíčka ano, ty jsme si ale koupili, vepřové ne, ale jenom kuřata, která zbyla po zkouškách motoru M602 ( zkoušeli jsme odolnost motoru při střetu s ptáky ). Dělali jsme je na kusu plechu a nahřívali jsme to "švajc aparátem" - i šefové si dali.
Jo a ještě pro upřesnění - byli tam i nějací králici, kteří se chytli do zbytků drátu, který nám za zcela nejasných příčin upadl na zem ... ( no ostatně, ti králíci se jaksi na letišti přemnožili a ohrožovali leteckou dopravu ... ). |
| |
|
| | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 20:06 | |
| | | |
|
| | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 20:12 | |
| | Myslim, ze o tom vim docela dost... |
| |
|
| | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 20:16 | |
| | Jejda, to patřilo Jimmykovi ... |
| |
|
| | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 20:17 | |
| | Jo ono mu to patri, ja to blbe pochopil ) Omlouvam se |
| |
|
| | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 14:00 | |
| | Nikdo nic pořádně neví, každého člověka co znám a LET Kunovice zná tak ví každý jinou verzi. Nejspíš se spoléhat asi na to, co je psáno, dát ze 2 články z netu dohromady a pak z toho si udělat sám konečný verdikt - podle mě to bylo TOP SECRET za komunistů, po revoluci se radši mlčelo, jinak nevím kdo by ty miliardy platil za ten vývoj a výrobu...
Já měl třeba tu čest vozit na kolečkách kopie výrobních výkresů L-610 do kontejneru pro třízený odpad na papír
Nebo jsem také pomáhal rozřezávat motnážní plošiny na L-610...
Vše jsem dělal sice nerad, ale bylo to povinné v rámci školní praxe - nic nenadělám - bphužel ...
V tomhle státě byl - je a bude bordel! To si pamatuj ... |
| |
|
| | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 14:34 | |
| | To ano... no hlavně že nám zbyly plány k 410 a pomalu se LET zase dostává na nohy... mám pocit ale že na praxi v letu se občas dělá na 610 nemám pravdu?... ale je škoda že ty zbývající 610 jsou jen postupně buď rozkrádány nebo se postupně rozebírají... myslím že kdyby se to tenkrát nezastavilo tak je LET dnes schopnej konkurovat Antonovu nebo ATRku... |
| |
|
| | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 14:41 | |
| | Tak to bych ani nerekl, ze se let dostava na nohy, spis bych rekl, ze peji labuti pisne...
Na 610 se na praxi urcite nedela... |
| |
|
| | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 14:58 | |
| | No když si vezmeš že LET za posledních pár roků nabral další lidi do fabriky tak jde zase pomalu nahoru nemyslíš...? |
| |
|
| | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 15:13 | |
| | to nemusí nic znamenat. prostě potřebovali lidi na nějakou zakázku. čsa taky nabíralo lidi a pak jich třikrát tolik propustilo |
| |
|
| | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 18:26 | |
| | Jo a kolik? ja kdyz byl v LETU, tak se docela hodne propoustelo.. Brali se ted nejaci konstrukteri na ten program MOSTA, ale to je tak vse... KOlik zbyva trupu? 5,6? a co pak? Rekl bych ze nic... |
| |
|
| | | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 19:09 | |
| | No co vím já tak už se chvíli bouchají nové křídla... a dodělavají se dříve rozdělané trupy... A myslím že by se mělo začít dělat i na nových...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 16. 1. 2011 / 01:21 | |
| | na nových trupech se již asi cca 2 roky dělá! Není to sice nějak extra rychlá výroba, ale dělají se z materiálů ze skladu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 16. 1. 2011 / 10:14 | |
| | Deklarovali obchodní cíl 9-10 novejch jednotek za rok. Tomu to taky odpovídá. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 16. 1. 2011 / 10:41 | |
| | nejlepší je na tom to, že nejde nějak extra o peníze investované do výroby trupů, ale spíš o ty lidi co to mají vyrábět - někdo mi říkal že myslím že tam pár lidí dělá už v důchodu jako brigádu na tom, jelikož se v tom všem vyznají z jejich let praxe co V LETu pracovali. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 16. 1. 2011 / 13:04 | |
| | No to je docela pravděpodobný, protože machr je machr, i když je v důchodu. Kdybych podbný projekt oživoval, absolutně soi nedovedu představit, že bych vzal plány, zbytky nedodělaných oetadel, k tomu nahnal úplně čerstvé absolventy učilišť a jim řekl: přečtěte si tyhle plány a zejtra to začněm dělat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 16. 1. 2011 / 13:20 | |
| | no to je absolutně nereálné - já se s těmi různými plány setkával a jak kde co jaký plech má být atd, to bych tam snad jen zametal hangar s takovou |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 16. 1. 2011 / 19:32 | |
| | TAkze dela se dva roky a 28ta osma serie stale v nedohlednu. A napsal bych spis:
Neni to sice extra rychla vyroba a navic z materialu ze skladu... |
| |
|
| | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 15:35 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 15:57 | |
| | nebo jak by napsal tonde : Peace brothers! |
| |
|
| | | | | | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 16. 1. 2011 / 18:19 | |
| | Nemáš pravdu . |
| |
|
| | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 14. 1. 2011 / 08:37 | |
| | Nic se neji tak horke jak se uvari |
| |
|
| | | Aeroweb: Spolupráce firem Czech Sport Aircraft a Piper nečekaně končí 15. 1. 2011 / 13:29 | |
| | Už dlouho se prosléchá že CSA jde pomalu do kopru |
| |
|
|