| | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 12:53 | |
| | | |
|
| | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 13:02 | |
| | Děkuji, milé!
|
| |
|
| | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 13:06 | |
| | To je super! Má to skoro stejnou úpravu, jako staré publikace svazarmu o jednotlivých typech strojů, akorát SVAZARM to měj světle modré |
| |
|
| | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 13:09 | |
| | Jestli to máš, tak to ukaž
(Kyž ji miluješ, není co řešit!)
(Když musíš, tak MUSÍŠ!)
|
| |
|
| | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 13:47 | |
| | | |
|
| | | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 13:58 | |
| | | |
|
| | | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 15:32 | |
| | To jsou skvělé informace, díky. Dělám si takové "taháky" pro typy letadel, se kterými v FS9 létám. Může mi prosím někdo doplnit vzletovou a přistávací rychlost pro Z 126?
Nejsem expert na letové manuály, možná to tam z něčeho vyplývá. Dík |
| |
|
| | | | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 16:09 | |
| | Záleží na tom, co označíš jako vzletovou a přistávací rychlost. U malých letadel se toto přesně neřeší, na rozdíl třeba od dopraváků.
Pokud máš zájem o něco jako Vr, tak Z-126 odpoutáš kolem 80 km/h.
Přistávací rychlost se odhaduje ještě hůře. Prostě letíš tou rychlostí, která je předepsána na finále (110-120 km/h), pak stáhneš plyn, a řešíš jen výšku a a správné posazení letadla na 3 body. Rychlost tě v tuto chvíli ani tak nezajímá a ani už na rychloměr nekoukáš. Nicméně měla by se pohybovat kolem pádové rychlosti, která je u Z- 126 s klapkami kolem 70 km/h. |
| |
|
| | | | | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 16:10 | |
| | Jo, a gear up/down je u Z-126 pochopitelně nesmysl, ale třeba u Z-326 už je to věc jiná |
| |
|
| | | | | | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 16:19 | |
| | Teď jsi mne dostal , použil jsem tabulku z 526ky a tohle jsem zapomněl smazat - práce kvapná ...... Děkuji za info, jsou více než dostatečné. |
| |
|
| | | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 17:28 | |
| | Ahá, tos myslel tohle, omlouvám se, že jsem nepochopil, ale i tak díkes! (myslím, že tohles mi před ňákou dobou už posílal, ale pro pořádek jsem si to stáhnul znova ) |
| |
|
| | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 14:54 | |
| | Zajímavý čtení Kdopak asi dnes ví že se Spitfirem byla zakázaná úmyslná vývrtka? |
| |
|
| | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 15:08 | |
| | zda se mi to nebo posloupnost stran, konkretne u toho Spita, je nejaka prapodivna? |
| |
|
| | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 15:09 | |
| | | |
|
| | | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 15:12 | |
| | tiskl sis to? dava to pak smysl? |
| |
|
| | | | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 15:20 | |
| | netiskl, četl jsem to na kompu. Ale zjevně je to naskenovaný z rozešitýho předpisu, takže se dá předpokládat že to bude ok.. |
| |
|
| | | | | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 19:30 | |
| | No ono to právě v originálu nebylo skenované z rozešitých sešitů, ale klasicky z otvíraných.
Dal jsem si trochu práce z rozdělením, oříznutím a sestavením stran aby se to dalo tisknout a trochu to vypadalo |
| |
|
| | | | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 15:23 | |
| | Podařilo se mi vyhrabat můj výtisk a zatím jsem našel pouze přehozené stránky 2 a 3 ve druhé sekci, ale je to úmyslně, aby obrázové schéma bylo na dvojstraně. |
| |
|
| | | Pilots Notes 13. 1. 2011 / 17:58 | |
| | Je mi jasné, že se do mě povícero lidí pustí, ale je mi líto nechat to zapadnout, možná to někomu pomůže- zkuste sem tam mrknout na http://avaxhome.ws/ebooks/history_military. Krom tun samozřejmě nelegálního obsahu se tam poměrně často vykytují i pilot's notes různých typů, naposled tuším Sea Fury, Seafire, pro germanofily třeba Do-17P a podobně. Vzhledem k datu jejich vydání se na ně snad už copyright nevztahuje, tak snad jsem neporušil žádné pravidlo fóra. |
| |
|
|