FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKFL [konecne] do Beta Jeden příspěvek | Celý strom
LKFL [konecne] do Beta   8. 1. 2011 / 21:18
vladam
Heh - vis o tom asi vic, nez ja! Ale textury jsem kovertoval do .dds, mordoval jsem to v GIMP. Tedy - fotky upravit, natahat na jeden sheet, save v .bmp, nalepit v GMAX, texture sheet konvertovat do .dds. To mi na mentalni cviceni stacilo! Jinak drahu jsem delal s pomoci FSX-KML programu z FS Developer. Slo to docela dobre. Nevim, jak treba delali Lukla, ale snad se to da nejak delat i v GMAX. No - z toho me hlava ted neboli. Chtel jsem jako prvni udelat Frydlant prave kvuliva te draze (a taky je to moje oblibena cas CZ) a zda se, ze to funguje. Pockame na mladence, az to nezavisle vyzkousej...
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ