| | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:26 | |
| | Ahoj,
přemýšlím o změně zaměstnání a takovej můj vysněnej job by byl na letišti Ruzyně
Dělal bych cokoli na ploše, klidně i uklízel runway, jen abych mohl bejt v "tom"
Nevíte prosím někdo něco bližšího?
Našel jsem akorát místo u odbavování...
Díky moc |
| |
|
| | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:29 | |
| | Jojo, na ploše je hodně jobů |
| |
|
| | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:48 | |
| | Třeba blow job od "foceného na ploše"? |
| |
|
| | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:53 | |
| | Těžko říct takhle z hlavy |
| |
|
| | | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 23:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 23:06 | |
| | | |
|
| | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 23:09 | |
| | Do hlavy? Těžko říct, takhle z hlavy... |
| |
|
| | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:30 | |
| | Zvaž to dobře! Den, noc, víkendy, svátky, prostě pořád V létě na betoně 40°C, v zimě vyfukuje, no žádná sranda |
| |
|
| | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:36 | |
| | Jen se ptám
Ani vlastně nemám představu, co se tam všechno dá dělat Ale je to lákadlo..
Já dělal na pile, den, noc, svátky, v létě + 40, v zimě - 10
Odbornostně jsem maturant ve stavebním oboru, hups |
| |
|
| | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:51 | |
| | v zimě je i -40 a v létě +60 |
| |
|
| | | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:52 | |
| | Ty tvoje bulíky.. -40..? A to bylo kdy..?
Těch +60 ano.. ale -40..? Zase ho nestraš.. |
| |
|
| | | | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:53 | |
| | | |
|
| | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:59 | |
| | Mno.. v hangáru..? Nebo v letadle..? Byť otevřeném..?
Možná při nějaké trochu delší opravě přímo na stání.. Ale jinak.. éro se táhlo do hangáru, když bylo potřeba větší zásah, tam vítr moc nefouká (aspoň si strejda nestěžoval teda..) |
| |
|
| | | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 00:16 | |
| | Matesi, ty jsi dělal u ČSA? Ty mi totiž připadáš, jako většina kancelářskejch, co šli okolo letadla jenom na plakátu.Většina prací Line Maintenance se dělá venku na ploše. A tohle je teplota odečtená z letadla. Ono, totiž,pokud je venku udáváno -30, tak na ploše, na větru bude mnohem víc,... Přetah je min 1-2 hodinový zdržení. Takže doopravdy zas tak všechno se do hangáru netahá,... A pak v něm taky nemusí bejt místo,... |
| |
|
| | | | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 07:24 | |
| | Mno dělal.. Ale je to už několik let zpátky. To, že je v létě na ploše +60 je celkem známá věc a na té se zřejmě shodneme. A chodil jsem ven i v zimě. Strávil jsem tam cca 5 zimních období, ale takovou klendru nepamatuju. Přes den, že by bylo -30, aby bylo pocitových -40 si opravdu nevybavuju.. V noci to mohlo být jinak, nicméně i tak mi to přijde, že -30 v noci bylo možná jednou za 3 roky.. Zatímco oněch +60 je tam přes léto denně, když je jasný nebe.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 08:33 | |
| | Já teda můžu potvrdit, že Kachna pěkně kecá, protože na ATR je v létě až +70°C a v zimě i kolem -50°C. ATR je totiž opak bombru, zvenku červenooranžová, zevnitř šedivá, v létě hřeje, v zimě chladí
Brrrr, ještě teď na mě jde třesavka, když si vzpomenu na zimní provoz na ATR, zejména někde po nočním stání s "netopítkem" jako VFI |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 08:41 | |
| | Proboha, cos dělal v játru po nočním stání??? Tos měl bejt ještě pod peřinou a nechat se od dotyčné zahřívat, ne??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 08:45 | |
| | Tak to víš, na ATRkách, to jsem byl ještě mladý chlapec, to jsem zvládl noční stání i ranní rozehřívání. Teď už jen tak popichuju |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 08:52 | |
| | ach jo.. ok.. mlčim..
(piloti jsou občas horší, než rybáři.. chytí deseticentimetrovou čudlu a tvrdí, že vytáhli šestikilovýho kapra.. ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 09:08 | |
| | ...to byla ironie, doufal jsem, že těch +70/-50°C nikdo nemůže vzít vážně, tak promiň, já už to neudělám! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 10:21 | |
| | ty vole a já ti to sežral.... já ti totiž bezmezně věřil každý slovo, to abych teď přehodnotil všechny tvoje příspěvky... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 10:31 | |
| | Hlavně přehodnoť, jestli vůbec existuju |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 19:09 | |
| | Copak? Nestejská se ti? To víš, alespoň jsi taky poznal, co všechno musíme snést,... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 19:30 | |
| | Hele, nestejská, měla hajzlík až vzadu a na těch starších na zemi nespalchoval, pokud jsi neměl napíchnutý AC wild... |
| |
|
| | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:42 | |
| | Pokud vim, tak společnosti jako Menzies berou třeba nakladače pořád... |
| |
|
| | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:48 | |
| | Ale jen v případě, že máš menzes.. |
| |
|
| | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 23:01 | |
| | Vskutku originální . |
| |
|
| | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:50 | |
| | Díky za info
A co třeba follow me, to vykonává kdo? |
| |
|
| | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:51 | |
| | Zaměstnanci ŘLP.. Zvenku je prakticky nemožné se tam dostat.. Ono je to velice obtížné i v rámci ŘLP.. |
| |
|
| | | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 23:10 | |
| | Na follow je momentálne plno. Nastáva obmena, len za odchod do dôchodku. Najbližšie 3-4 roky určite nie. |
| |
|
| | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 10:08 | |
| | To je tak dobrá práce? Nebo tak dobře placená? |
| |
|
| | | | | | | | OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 18:20 | |
| | Alebo, že by mali proste plný stav, ktorý potrebujú? |
| |
|
| | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:49 | |
| | Pozic na LKPR je fúra.. Ne všechny zrovna teď někoho potřebujou.. Nicméně rozesláním CV na personální Letiště Praha, Menzies, ČSA a ŘLP určitě nic nezkazíš.. |
| |
|
| | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 22:57 | |
| | Hochu zvaž to velice dobře má to sice svoje pro ,ale více proti Za každého počasí ven v létě na betonu i 65 stupňů v zimě je tam zase kosa jak prase... + denní ,noční ,víkendy, svátky atd atd... Zvažuj dobře... |
| |
|
| | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 23:01 | |
| | Jen doplnim.. Pod pojmem "denní" si nepředstavuj od 08-20.. nebo snad od 08-16..
My měli např.: 04-16, 05-17, 06-18, 07-19, 10-22, 16-24, 07-13/16-22 (tzv. dělená)
prostě jako všude v dopravě.. tři prdele typů služeb.. |
| |
|
| | | | | OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 23:10 | |
| | Jojo to jsem zapomněl dodat |
| |
|
| | | OT v OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 23:08 | |
| | Už se chci na tuhle kravovinu delší dobu zeptat, tak snad nebude vadit, když se trochu přiseru do tohoto stromu.
A ona zázračná otázka zní: Co vlastně dělají odmrazovači v létě? Seriózní otázka. Docela mě to zajímá, protože vzledem k tomu, že je to vlastně sezóní job (v létě holt odmražovat netřeba), tak co ti lidi přes to léto dělají? |
| |
|
| | | | OT v OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 23:13 | |
| | právě proto, že je to sezónní job, se najímají jen na zimní období..
buď si je každá handlingová společnost najímá z řad vlastních zaměstnanců na přivýdělek, nebo se najmou externí lidi.. ale od toho se kvůli specifikaci práce upouští.. |
| |
|
| | | | | OT v OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 19:08 | |
| | vetsinou tam jsou lidi z Pushbacku, z nakladu ci z mechaniku, aspon je tak u CSA, U menziesu tam jsou z nakladu ale i lidi brigadne a u LP netusim jak tam to maji |
| |
|
| | | | OT v OT- Práce na LKPR? 6. 1. 2011 / 23:17 | |
| | No nech bejt, někdy se odmrazuje i v létě, studený palivo je sviňa |
| |
|
| | | | | OT v OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 19:01 | |
| | Nestraš, v létě máme odmrazovák vypuštěný, zakonzervovaný a leckdy rozebraný I když kolegové říkali, že několik let zpátky odmrazovali komusi v červenci. |
| |
|
| | | | | | OT v OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 19:28 | |
| | Aby to nebylo jako v Kocourkově, kde do požární stříkačky schovávali brambory
Jinak to tenkrát nakonec byla nepálící jedna svíčka, proto to tak čoudilo a pozdě zapalovalo, takže dík za info, kluci to hned dali do pořádku, žádná kapalina tam nenatekla. |
| |
|
| | | | | | | OT v OT- Práce na LKPR? 8. 1. 2011 / 09:43 | |
| | S těma bramborama to zkusím někomu navrhnout, není to špatný nápad
Těší mně, že jsem ti nevytopil motory odmrazovací kapalinou Kolik tam těch svíček je, v každé spalovací komoře jedna? |
| |
|
| | | | | | | | OT v OT- Práce na LKPR? 8. 1. 2011 / 15:05 | |
| | Myslím, že dvě na celej motor |
| |
|
| | | | OT v OT- Práce na LKPR? 7. 1. 2011 / 00:03 | |
| | Co by dělali? V létě, ty letadla zase chladěj... |
| |
|
|