|  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 18:42 | |
|  | | |
|
 |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 18:47 | |
|  | ..tak to panorama je ale hodně, hodně dobrý díkes  |
| |
|
 |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 23:32 | |
|  | ...není zač, náčelníku. Nemohl jsem tak trochu nemyslet na tebe a na dandeeho, když jsem sem dával ten odkaz... a mám radost, že máš radost!
 |
| |
|
 |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 11:33 | |
|  | Myslím, že u nás v Martine v aeromúzeu má 21-ka kokpit v lepšom stave. Sorry, tento obrázok som sem dal už pred viac ako štyrmi rokmi, ale dúfam, že ma nebudete za to kameňovať... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 11:37 | |
|  | Jožo, je mi do toho prd, ale nezačíná mladej s tím výcvikem trochu brzo?
V tomhle věku, nebyl by přece jen vhodnější kluzák ;o))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 11:41 | |
|  | No, môj vnuk je ako dnes všetci mladí do všetkého hrrr.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 11:49 | |
|  | Hmm, no jo... A nevysvětlíš jim to, že?
   |
| |
|
 |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 19:05 | |
|  | Videjko pěkné, ale nezapomeňte okomentovat hudbu  |
| |
|
 |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 19:11 | |
|  | Skvělé video, hned mám lepší náladu  |
| |
|
 |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 19:31 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 20:55 | |
|  | ještě tak mít typovku na daná éra a byla by to super učební pomůcka |
| |
|
 |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 21:21 | |
|  | Že se v tom ti mechanici vyznají mám pocit bezmoci, jen se na to podívám  |
| |
|
 |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 21:27 | |
|  | Vždyť to do nás lejou celý měsíc a pak ještě nějakou dobu děláme praxi,... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 21:47 | |
|  | Já měl za to, že v tomhle se vyznávají spíš avionici??? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 21:51 | |
|  | Neřekl bych...v tomto případě musí zaplesat nejedno srdce leteckýho fanouška bez ohledu vyznání konkrétního typu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 22:39 | |
|  | Není pravda. Do tohodle se podle předpisu pouští i mechnanici. Tyhle cihly můžeme měnit i my. My pak nesmíme do drátů,... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 23:06 | |
|  | Ach so!  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 23:59 | |
|  | Cihly ;o)) Faktem je, že tyhle ekvivalenty v tom lepším případě nějaké 486tky jsou mimo letectví už použitelné jen jako těžítko, nebo do muzea ;o) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 00:05 | |
|  | to víš, potřebujeme vyzkoušené. v tomhle je letectví dost zpátečnický,... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 00:31 | |
|  | Ale jo, aspoň to funguje 
To když jsem viděl v Citejšně na nějakým tom Avidyne či co to bylo nabíhat modrou obrazovkou NTčka, tak mě polil studenej pot ;o) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 01:15 | |
|  | Tak zrovna NTcka jsou velmi spoelhlivy operacni system .... zas to neprehanej. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 01:26 | |
|  | O spolehlivosti rozhodně nepochybuju, je to prověřený operační systém.
Ale ani to nepřeháním, PCko ve vzduchu není PCko na zemi 
Jakákoliv avionika běžící jako software na nějakém generic operačním systému, který pro změnu běží na klasickém PC ve mně prostě nevyvolává důvěru A krom toho je tu ten samotný fakt, že to dobrou minutu bootuje...to v letadle vidět nechci  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 08:14 | |
|  | A jak lítáš bez motorů - ty "bootují" mnohem delší dobu. O celém letadle ani nemluvě  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 00:19 | |
|  | 486ky jsou děla V raketoplánech jsou 8086 Někde jsem četl, že je musela NASA kupovat v roce 2002 na eBay, protože Intel je nebyl schopný dodat 
|
| |
|
 |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 20:37 | |
|  | Moc pěkné, ale bude velmi smutné až česká letadla budeme obdivovat pouze na srazech veteránů a v muzeích  |
| |
|
 |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 20:54 | |
|  | Ten kokpit MiGu je pozdě,... Ale jinak krásné |
| |
|
 |  |  | Zpět k leteckým tématům 5. 1. 2011 / 21:14 | |
|  | To musí být paráda...ještě mít airshow večer...a těch strojů...hmmmmmmmm  |
| |
|
 |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 07:48 | |
|  | To video je pecka, diky Vasku ;o)
Jen se ale priznej, ze pred druhym shlednutim jsi musel nakoupit inkontinencni material, vzhledem k poctu tech Dakot, ze? ;o))))
Mlask...
Mimochodem, mam pocit, ze ten kameraman byl taky nejakej lepsi oddil, rekl bych STS Chvojkovice... |
| |
|
 |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 08:46 | |
|  | Videa z líhně EAA jsou vždycky pošušňáníčko...
Akorát do tý Oshkosh se mi zatím nepodařilo dostat, třeba až budu v důchodu...
 |
| |
|
 |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 13:19 | |
|  | Ty Dakoty tam jsou dobrý, co? |
| |
|
 |  |  |  | Zpět k leteckým tématům 6. 1. 2011 / 14:53 | |
|  | No, dakoty totiž měly letos výročí, tak to bylo hustší, než jindy...
Bojím se, že kdybych tam byl, asi by mi dojetím povolily svěrače...
 |
| |
|
|