Pravda.Na pristatie vo dvojici je vedeny /dvojka/ v miernom prevyseni nad veducim,v podstate uz po dialnej; nesmie byt moc vzdialeny od veduceho,aby nevlietol do plynov,skupina tak 30x40, kazdy sada na svoju polovicku,veduci nebrzdi a caka na hlasenie od vedeneho "ubrzdil",co znamena,ze moze mu krizit drahu pokial je rolovacka pre vyjazd na strane vedeneho. Vzdialenosti asi 50m pri rolovani,rolovat sachovite. To iba take zasady z realu.Ale pekne video. Skusal som to na FS lietat sam so sebou v skupine ,cez nejaky programek sa to da, robil som okruhy na 21, a je to na draka,akoze je to narocnejsie ako v skutocnosti,hlavne ked neni capica s tym senzorom pre virtualny pohlad.
Inac videl som vlietnutie do plynov na pristatii u 2x L-39 na skole v LZKZ a vedeny to vybral asi 5m nad zemou a opakoval okruh. Fuj,ten skaredy pohlad, masina s velkym naklonom tak nizko nad zemou. |
|