| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 21:59 | |
| | | |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:04 | |
| | supééééér ivošu nejvíc mě pbavil ten austrian co letěl někdo vysoko, pak visit us a taka otočka a už přistaval |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:05 | |
| | To mě napadlo, jak jsem točil ty čáry |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:06 | |
| | Gratulujem, tak toto si zaslúži pochvalu a nielen pred naštartovaným navijákom so spusteným sitičom. Super!!! Stromy sú v poriadku aj v FSX? |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:07 | |
| | Kuba je měl nějaké máznuté, ale to i v FS9, takže předpokládám, že to bude chyba jeho textur (má tam na to jakýsi addon). Bere to defaultní textury z FSky, takže by neměl být problém. |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:12 | |
| | Ak su to default stromy ,tak je to OK. Dráha je betón. Je to asi panenská textura nedalo sa to trochu počmárať kolieskami? |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:16 | |
| | Mám na to připravené textury, ale jen pro FS9 a nechtělo se mi drbat s tím pro FSX a rozdělovat scenérku,takže možná do budoucna |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:18 | |
| | A o kolkej mám otvoriť ježiškovi s darčekmi? |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:19 | |
| | To už záleží na webmastrech Dohoda je na štědrý večer |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 00:14 | |
| | Pozor Ivo testovali jsme to pouze na FSX tam mám pouze základ... na FS9 to bylo pouze mazlé.... tak snad v tom nebude problém. Ppopřípadě udělám nějaké update na to. |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 01:07 | |
| | A Xpln bude? |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 05:50 | |
| | negative, na tejhle srajde jeste moc lidi nelita, budete si to muset konvertnout |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 16:04 | |
| | On to byl spíš takovej rejp do Kuby..
Od PPT jsem už věděl, že to testne a bude konverze.. |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 09:41 | |
| | OKPPT říkal ,že to překonvertuje |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 13:44 | |
| | To si snad uz kazdy dokaze prekonvertovat sam
|
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 21:41 | |
| | Chlapci inštaloval som to aj do FS2004 a ejhle chyby sú aj tam. Tie stromy ste naozaj mali použiť defaultné, alebo RWY12 Library. V FSX SP2 je to samozrejme blbo ale tam som ich zmazal a cez anotátor ich v pohode nastrielam. Ešte k appronu je asi dosť blízko základnej textury a z výšky mi ho roštuje a j so spodnou texturou. Asi mal byť vyššie aj za cenu zaborenia kolesa do asfaltu. Ale ako ste písali budete robiť addony na túto scenerku, tak to patrične odstránite. |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 22:01 | |
| | Tak tahle chybka v texturách jsem myslel, že je způsobena tím, že mám jakési rozšíření stromků (nějaký addon, který to tak dává), takže to může být možná tím A jinak ten appron bliká ale až z docela velké vzdálenosti
No však co. Funkční základ scenérky je (to je si myslím hlavní cíl a ten jsme splnili) a teď podle chuti a časových možností budou následovat (možná ) nějaké vylepšeníčka (u toho ale já už nebudu, protože na to nemám čas) |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 22:08 | |
| | tie stromy tam je chyba Alfakanál nie je tvorený z textury stromov ale asi len ako štvorec a zasahuje do vedlajšej textury stromu jednoducho nepasuje na texturu stromu. |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 22:46 | |
| | APR_C je v dostatečné výšce sám jsem to usazoval ,ale problíkávat mi to začne hoodněě daleko a zatím jsem nezjistil čím to je.. jak to zjistím samozřejmě upravím... |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 23:18 | |
| | skus ten appron vyrobiť v gmaxe len ako čiary a značky C2,3... a sprav si kvalitnú texturu do nej popchaj všetky značky a toto polož na terén v nejakej výške nad plochu polygonu. Na asfalt sa vykašli. Tá kreslená textura pri takom zväčšení je rozmazaná a vidno ako je to zle povystrihované. |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 23:28 | |
| | Achjo...
A jak by tam nebyla ta textura, nebylo by to v noci osvětlené a zas bys nadával a vadilo by ti, že tam večer není světlo...
Nejsme Fly tampa a třeba já jsem rád, že je to vyřešené jako jeden objekt, než 5 objektů různých čar na sobě, které by žraly 3x tolik FPS.
Člověk se prostě nezavděčí... |
| |
|
| | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 23:45 | |
| | nie je to o tej vďake, za scenerku ďakujeme všetkým čo sa na jej tvorbe podielali, ale ja Vám navrhujem technické riešenie. Táto scenerka ale nie je tak rozsiahla aby ju rozhádzalo 50 polygonov. ale dobre už budem čušať. |
| |
|
| | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 26. 12. 2010 / 06:55 | |
| | Jo, to je v pořádku, ale už jsem na začátku psal, že tohle vzniklo za pár dnů usilovné a trošku zbrklé práce a třeba já v příštím půlroce neholdám na nic šahat, protože na to nemám vyčleněný čas. A pokud si s tím někdo pohraje (říkal jsem si, že by se ta ten appron dal udělat na 2x (po půlkách), aby to bylo hežčí, ale na to už nebyl čas a lidi by nadávali, že jsme slíbili ježíška a žádný není |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 23:30 | |
| | Jenom menší OT, když jsme u těch textur - fska nesežere texturu větší jak 1024x1024, že? |
| |
|
| | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 26. 12. 2010 / 06:56 | |
| | FS9. FSX sežere až 2048x2048 |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 26. 12. 2010 / 01:56 | |
| | Je vidět,že kluci trochu víc chvátali a s texturama se moc nemazlili. Jen jsem si s tou texturou chviličku malinko pohrál a už to nejni tak zlý. Kdyby se mi chtělo..udělám to ještě hezčí a čistší....ale nechce se mi. |
| |
|
| | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 26. 12. 2010 / 11:15 | |
| | Ano Kendy chvátali ,protože nebyl čas... kdyby byl čas tak bez problému si s těma texturama hrajeme až do aleluja. |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 23:19 | |
| | No je to tím, jak blízko to je Ono čím výš to dáš, tím je menší pravděpodobnost, že to bude blikat, protože čím jsi dál, tím je mesh méně přesnější a proto to bliká (záleží taky na nastavení terrain mesh complexity - čím menší, tím blíž to bude blikat) |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 23:33 | |
| | nastavil som terrain mesh complexity na 100 % a vidíš z jakej výšky a vzdialenosti to robí. Ja by som to dal preč a prerobil ako som hovoril v predchádzajúcom príspevku. |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:12 | |
| | No Ivoši.. Scenerka, takhle z videa vypadá jako dobrej průměr scenerek v oblasti LKxx a tím chci říct, že si osobně myslím, že scenerky od Vás tvůrců z naší krasozemě jsou na vysoké úrovni, takže moc moc chválím.. Líbí se mi..
Ale i to video, to mě šíleně bavilo.. Od začátku do konce.. Tže i za to moc chválím.. Jestli to mělo být jen takové informativní video, tak buď ty, nebo ten, kdo ho dělal odvedl moc dobrou práci.. Na taková videa bych se koukal rád častěji.. |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:17 | |
| | Děkuji za toliko chvály Chtěl jsem udělat videjko, které by nalákalo co nejvíc lidí, aby to stáhlo Taková reklama i na flightsim |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:17 | |
| | Kurňa Ivošu, tys to vzal skoro profesionalně to video Super, jak nějaká prezentačka LKMT (skutečného). Z hudby se mi sice 2x odvázaný nejsem (ač uznávám, že se podobné duc duc do takových videí hodí), ale "Visit us" a "Tonight, tonight, tonight..." sedlo |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:24 | |
| | Hujajáá Už se nemůžu dočkat ! |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:27 | |
| | Tak pane, všechna čest. Budeš pochválen před nastoupenou jednotkou a zároveň jmenován v denním rozkaze. A to se nedělá každý den... Paráad. |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 23. 12. 2010 / 22:32 | |
| | Moc pěkný video. Už se těším |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 00:12 | |
| | Tak zatím máme pozitivní ohlasy tak to vypadá dobře |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov Update 24. 12. 2010 / 00:16 | |
| | Jenom ještě dodám ,že to je základní verze na kterou postupem času budem dodávat ruzné blbůstky. Máme nachystané přibližovací světla ,které jsme ještě nestihli usadit a doladit takže předpokládám ,že to vydáme v dalším updatu. Taktéž to platí pro světla na dráze. |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov Update 24. 12. 2010 / 10:15 | |
| | Ďakujem tvorcom za túto krásnu Scenériu. V FSX mi to šlape na 31 FPS. Paráda.
Štastné a Veselé všetkým. |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 10:28 | |
| | Už je k mání ? |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 10:45 | |
| | | |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 10:46 | |
| | to este neni ono |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 10:46 | |
| | To je ,ale stará scenerie... Nová bude vydaná během dneška v závislosti na webmasterech Prostě až ji dají na web tak ji dají |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 10:48 | |
| | ach ták to som bol zase príliš nedočkavý no nič , počkám |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 11:20 | |
| | Hlavně doma nikdo nepřiznávejte, že tohle je ten nejlepší dárek pod stromečkem !! |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 12:52 | |
| | Tohle je taková kráása ) skoro na Nobelovku NÁDHERA |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 12:59 | |
| | Video není dostupné pro mobilní telefony |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 13:05 | |
| | Mno.. ATC sice není tvá silná stránka, ale scenerku umíš udělat fakt pěknou, řekl bych až precizní..
Klobouk dolů... palec nahoru.. (ten klobouk a palec platí pro všechny autory této LKMT) |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 13:18 | |
| | | |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 13:42 | |
| | Za chválu děkuju, ale tu připomínku si moh odpustit. Nevím, proč pořád musí narážet, jak bych neuměl ani povolit letadlu přistání... Kdybych měl prosezeno před radarem tolik, co on, tak jsem min. na stejné úrovni... |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 13:45 | |
| | Ivo jsou Vánoce nemá cenu něco takového řešit víš že máme stát ve státě že? |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 13:59 | |
| | Anojoooo, tak to bude tím Tak to je už jasné a v klidu
Hlavně, že se bude moct lítat do Mošnova virtuálně a že bude scenérka sloužit |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 13:25 | |
| | | |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 14:04 | |
| | Perfektní, už se těším na ježicha...
Ještě kdyby tak bylo konečně i LKTB... |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 14:58 | |
| | O LKTB si můžeme asi jenom nechat zdát... tak jako minulé Vánoce... |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 15:08 | |
| | Co ty víš...
Ale nedrážděme. Takové řeči berou velmi rychle chuť k tvorbě. Ať si kluci tvoří a špekulujou a až budou chtít, tak vydají Já do té doby do Brna budu lítat velmi málo |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 15:52 | |
| | Já tam nelítám vůbec ikdyž je tam plné pokrytí... ta scenerka je tam strašná a na default fakt litat nebudu... |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 15:58 | |
| | To chápu scenerka je dosti mno jak to jen říci. Nicméně co na**re nejvíc, je to, že pak někde procházíš knihovny se screenama z FSX a narazíš na fotky hotové LKTB s letadlem daného pilota, ale scenerka nebyla nikdy ofiko vydána. Nevím co zatím je kromě posratého disku Petr Priskyna, ale myslím, že spíš než tecnické věci se pokud vůbec řeší věci úplně jiné. Ať si to každý přebere po svém.
Veselé vánoce. |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 16:56 | |
| | Musím s tebou souhlasit... Scenerka je hotová a detaily by se vydali v aktualizacích tak jak to budu dělat já s Ivem na LKMT. Podle mě tu scenerku využívá pouze skupinka lidí a tím to hasne. |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 16:21 | |
| | Tak ježíšek se už okolo FlightSim.CZ ochomýtl a něco tu nechal |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 16:32 | |
| | Děkuju Ježíškovi ! A Ivoškovi s Kubou taky ! |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 17:03 | |
| | diky.a ide sa testovat |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 17:23 | |
| | Moc děkujem za scenerku. Kluci, nešlo by to ještě nějak předělat, aby to používalo ve FSX SP2/Accel defaultní stromy? Ta alfa stále blbne. Prosíííím!! Ta scenerka si to zaslouží (a my co lécem v FSX/Accel taky) !!!
Díky, díky, díky!! |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 18:28 | |
| | Kouknem na to a něco s tím provedem |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 19:01 | |
| | Tož to čoveče netuším. Ono to používá defaultní stromy, nevím odkud jinud by to mělo brát ty textury :/ |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 19:55 | |
| | Děkuji Ježíškovi.
Jenom se mi nějak rozhasily textury pojížděček.U jiných scenérek to je v pořádku.Co s tím? |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 20:13 | |
| | Nenechal jsi tam nějakou předchozí verzi scenérky? |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 20:25 | |
| | | |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 21:50 | |
| | Ty jako vidím, že máš očividně žádné nebo nějaké podivné AF data, protože jak koukám, tak máš i cedulku na dráze, takže problém bude zcela určitě tam. Fakt bych začal asi pátrat, jestli nemáš někde vražené AFdata, které by to mohly ovlivnit. Jinak si to zmizení pojezdovek nedokážu vysvětlit. |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 22:44 | |
| | Podle mě..nečetl ani readme....prostě to tam plácnul a hotovo. Když se kouknu na tu alku..tak se rovněž nenamahal dat složku model pro matný vzhled. Leskne se mu na screenu jak psovi kulky. |
| |
|
| | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 22:47 | |
| | Je to možné Já třebas četl readme, když jsem ještě vůbec netušil, k jak se dávají letadla a scenérky do FSky. Jak jsem to zjistil, čtení readme jsem považoval za bezpředmětné (na tom přece nic není ) a teprve až od doby, co tvořím to něco málo, tak čtu readme pořádně a pokud není moc rozsáhlé, tak celé |
| |
|
| | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 22:53 | |
| | Jj,taky to tak dělám....ale ikdybych v případě alky nečetl readme..tak by mi alespon jako laikovi bylo divný na co tam mám ještě tu složku model.mat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 13:36 | |
| | No popravdě rečeno readme čtu vždy, včera nebyl čas.Problém je vyřešen.Bordel dělaly AF data, které jsou obsahem aeroklubového AI balíku, které jsou ke stažení na stránkách u Kendyho.Tedy jenom upozornění, pro další, kterým může tento problém nastat. |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 20:09 | |
| | To je divné, odkud mi to ty textury teda bere? Když smažu ty čtyři bgl "stromy1 až 4", tak ty vadné stromy zmizí, což bych chápal. Ale když je tam nechám a smažu "Agen_XTrees_lib9_2.BGL", tak se mi taky nezobrazí. Nemůže ta knihovna "Agen_XTrees_lib9_2.BGL" v sobě obsahovat ty textury, které se z ní nějak dekódují a pak zobrazují? |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 20:12 | |
| | Ta knihovna je právě o tom, že bere defaultní textury z FSky (nebo by měla) a jsou to čistě modely stromků, takže v těch stromech 1-4 jsou jen umístění objektů z té knihovny. |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 22:06 | |
| | No, jestli používáš Agen Trees, tak to nejsou defaultní stromy. Tato knihovna je použita i např. v tom kritizovaném Brně a já ji použil ve starší verzi Kojálu . Proto to v FSX blbne. Jak je zde zmíněno, tak v SP2/ACC je jiný způsob práce s alfa kanálem a tyto stromy nejsou kompatibilní, aspoň co vím. |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 22:16 | |
| | Ano, a proto si myslím, že ty textury jsou vkompilovány do té knihovny "Agen_XTrees_lib9_2.Bgl" a jsou přímo v ní. Jsou tom bgl vidět odkazy na nějaké ATreesWI.BMP, ATreesFA.BMP, ATreesHW.BMP atd, a to když dám vyhledat, tak to v celé FSX nic takového nenajde. Všechny ostatní scenerky jsem pro jistotu povypínal. Proto si myslím, že ty textury jsou přímo v tom bgl. Ono by stačilo jen naklikat ty stromy znovu a použít defaultní knihovnu, ale muselo by se to udělat v SP2 SDK. A to já neumím |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 22:26 | |
| | Což o to, já to umím (včera jsem to dělal ve své scenérce). Takže vím jakej je to opruz. Já už Ivovi psal, že do FSX to jde udělat např. ve Whisplaceru. Ovšem ještě nevím, jak jdou v FSX udělat sezónní stromy. Takže já je mám zatím věčně zelené |
| |
|
| | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 23:06 | |
| | odkaz, jak udelat sezonni stromy pro FSX Accel mas tady
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=389641&lan=0
jinak dalsi moznosti je to naflakat jako autogenove stromy pres AgenT nebo Annotator ovsem s tim omezenim, ze tam nedas presne ten strom, jaky chces ale jenom tridu vegetace
tweakovanim lze pri exportu z gmaxu nastavit velikost boxu kolem objektu, ktery maze autogen (mrkni na FSDeveloper), takze "autogenovat" lze i tesne vedle objektu nebo dokonce uvnitr nej |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 22:17 | |
| | A jak se dívám, tak samozřejmě ani alfa kanál na objektech z gMaxu není v pořádku. S tím se ovšem nedá dělat nic jiného než použití FSX SDK
Ale toto jsou stejně prkotiny, které jsou špatně na většině scenérkách neudělaných přímo pro FSX
Jinak je to parádní scenérka a díky oběma za odvedenou práci. |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 22:22 | |
| | Ajo, na tyhle světýlka jsem zapoměl Ale to je tak malé, že je to u tohodle víceméně jedno
Jinak s tím Agen jsem čerpal z rad od Cesminy http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=351278&lan=0
takže je to jinak než jsem si myslel. Mno... Kuba možná časem opraví Já se v tom hnipat teď delší dobu nebudu. |
| |
|
| | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 22:28 | |
| | časem no |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 21:15 | |
| | | |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 21:34 | |
| | Znova jsem to zkoušel v FSX ty samé místa a vše je v pohodě viz obrázek |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 21:42 | |
| | Asi nemáš SP2 nebo Accel. pack. Tam to jinak pracuje s alfakanálem. |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 20:30 | |
| | Chcem sa podakovat aj za uzivatelov X-Plane... konverzia na prvy pohlad bez upravy a nejakeho zasahu vypada skvele...
Este raz DIKY
|
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 20:43 | |
| | Hehe, no to je dobre Komu to fungovat má, tomu to nefunguje a pro co to dělané nebylo, tak funguje
Funguje to aspoň nějakému FSkářovi, kromě mě a kuby? |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 20:48 | |
| | Mě !Mě ! |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 21:48 | |
| | Jé, to mám radost, že aspoň někomu
Očividně tam dělá bordel ACC pack, ale jelikož nemám FSX a nemám už vyčleněný čas na to, abych si s tím nějak hrál, tak lituji, vyřešte si to sami |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 21:52 | |
| | To nevadí, i tak jsem rád, scenerka je moc pěkná! Stromky oželím. Ještě jednou děkuji. |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 20:59 | |
| | Děkuji za FUNKČNÍ scenerku, alespoň zatim funkční... |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 21:22 | |
| | Tak scenerka bude funkční... a je odzkoušena na 2 PC. Ten problém se stromama bude 100% chyba na straně uživatele ,protože ani já jsem neměl takovej problém v FSX a zobrazení pojezdovek je taky bez problému Pánové zkuste vymazat všechny verze LKMT a pak teprve tam hodte tu ježiškovskou |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 21:32 | |
| | Já mám čistou instalaci FSX+ACCpack a stromy mi blbnou taky. Je to škoda protože jinak to vypadá suprově. |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 22:50 | |
| | No nevím..jestli nebylo trochu odvážný tvrdit,že to je chyba pouze u jednotlivců...to bych podle tebe musel bejt blbec a FSX nerozumět...a to si doufám aspon v mém případě nemyslíš. Taky to mám špatný....ale což..aspon nějaká nová a česká scenerka do FSX. Stejně tam moc lítat nebudu...Ostrava mě nějak nelákala nikdy. |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 23:04 | |
| | Pardón Kendy! Já mám FSX základní verzi a netušil jsem že updaty budou dělat takovej bordel. |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 23:36 | |
| | V poho..já mám delux+akceleraci....takže plná palba. Na základím Xku to možná jde ale tím pádem nemužeš říct,že je to problém jednotlivce..když má každý možnost nainstalovat Xko v několika verzích. |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 23:40 | |
| | Ale v tom pripade ten jednotlivec, ktory sposobuje problemy si Ty, pretoze to nemyslis vazne ako autor scenerky pracujes na zakladnej verzii FSX
Teoreticky predpoklad je, ze kazdy uzivatel pouziva vzdy posledny update/SP apod.
A Ty by si mal mat v prvom rade FSX SP2/Acc a ked bude mat niekto problem, tak staci odpovedat, ze nainstaluj SP2/Acc. |
| |
|
| | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 23:49 | |
| | Tak původně to mělo být only FS9 tak jsem s tím počítal ,pak se řeklo i FSX tak jsem narychlo sháněl FSX a jelikož na FSX nelítám tak nestahuju addony a aktualiace. Pardon pánové chyba na moji straně.... |
| |
|
| | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 10:27 | |
| | No Peťo nemáš celkom pravdu. Napr. ja (a na 100% nie som jediný, viem o ďaľších) mám iba SP1 a SP2 nechcem, pretože mi SP2 robilo galibu s niektorými scenérkami a lietadlami, na ktorých mi záleží. |
| |
|
| | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 10:42 | |
| | Jozo, ja som pisal ze je to teoreticky predpoklad.
Cize, keby hypoteticky vsetci do jedneho mali vzdy posledny update alebo SP, tak nikto nemoze mat ziadny problem.
Ak to teda skonkretizujem, tak ked vsetci uzivatelia budu mat SP2 a vyvojar robi scenerky alebo lietadla v SDK SP2, tak mi nehovor ze by boli nejake problemy.
Len problem komunity je, ze su rozdeleny na dva tabory, jeden FS9 a jeden FSX a navyse ten FSX tabor je rozdeleny este na frakcie bez SP, s SP1 a SP2... tak sa potom necudujte, ze cele je to uplne na h....
Takze byt na mieste vyvojarov, robim vsetko v SDK SP2 a tympadom by som donutil by uzivatelov prejst takisto na SP2.
Zlaty XPL
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 10:49 | |
| | Lenže kopec vecí do FSX (a pre mňa vačšinou tých dôležitých) sa robilo, kým ešte SP2 nebol k dispozícii. A znovu to nik robiť nebude, aby to bolo dobré aj pre SP2. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 11:02 | |
| | Jenže problém je taky v tom, že třeba vývojář (já) nemá železo na to, aby mu to utáhlo nějak přiměřeně FS9, natož FSX, takže scenérka byla započata pro FS9, ale protože mi bylo líto těch, kdo mají FSX, tak jsem si řek, že nebudu dělat nějaké naschvály (rozuměj používat alfa kanály apod. věci, o kterých vím, že jsou v drtivé většině nekompatibilní), aby tu scenérku mohli používat i lidi v FSX. Výsledkem je to, že APN C je dělaný místo alfa kanálem (což by bylo logičtější), tak okousanou plackou s texturou bez alfa kanálu, aby nedělala potíže, atd. atd.
Neměl jsem čas a Kuba taky ne na to, abychom dělali odděleně 2 scenérky pro každou skupinku
Stromky jdou vyházet, popř. komu se nelíbí ty staré světla s alfa kanálem, tak ty jdou taky vyházet a je klid |
| |
|
| | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 10:43 | |
| | Jenže Jožo, SP2 je dnes nutnost, pokud chceš používat nové addony a scenerky. Všichni významní vývojáři už tvoří jen pro SP2 a je přímo vyžadován. Bohužel na úkor funkčnosti starších scenerek. |
| |
|
| | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 10:46 | |
| | Toto je dôkaz. Toto je "pracovný" počítač, tu mám aj SP2. Pozri na tie stromy... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 10:49 | |
| | Však o tom se tu celou dobu bavíme Scenerkáři by měli vše dělat pod FSX SP2 SDK
Toto je ukázka buď ze scenerky určené pro FS9, nebo FSX SP1. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 10:52 | |
| | Nie. Toto je táto nová scenerka Mošnova na počítači s SP2. Na tomto praconom počítači mám SP2, tu skúšam scenerky a robím repainty. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 10:56 | |
| | Jožo, oni kluci v této scenerce použili knihovnu stromů, která byla vyrobena kdysi dávno, je určená pro FS9 a není udělaná tak, aby fungovala v FSX SP2. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 11:08 | |
| | Až to nainštalujem na "lietacom" kompe (tam mám SP1), tak pevne verím, že tie stromy budú v poriadku. Potom sem dám screen. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 11:10 | |
| | Však jo, to já vím že to půjde. My si nějak nerozumíme |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 11:11 | |
| | Ale rozumíme. Ja len vysvetlujem, prečo nechcem do FSX SP2. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 11:33 | |
| | Takže jsem vlastně pánové podle vás blbec..že jsem si koupil Delux+akceleration.....kdybych teda měl pouze FSX+SP1..měl bych vystaráno...a bylo by víc scenerek??...tomu se mi věřit moc nechce. Jestli to chápu aspon nějak..tak FSX+SP1 znamená mít možnost tam cpát víc scenerek z FS9 který prolezou a fungujou i v FSX. No tak to teda škoda vyhozených peněz za mnou koupené FSX. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 11:45 | |
| | "...a bylo by víc scenerek??..." Záleží jak se to vezme a co používáš. Těch starých ano, ale těch nových ne, protože většina nových profi addonů je vyvíjena pod SP2 SDK. Zkrátka - přechod mezi SP1 a SP2 způsobil už v době svého vydání totální kolaps mezi všemi vývojáři, protože mnoho věcí změnil a scenerky nebyly kompatibilní. Nevím, co k tomu MS vedlo, nejsem scenerkář, ale říkalo se, že SP2 přináší nové možnosti které dřív pod SP1 nešly. Bohužel na úkor zpětné kompatibility a staré scenerky se musely komplet předělávat. Dnes už je to tak, že většina nových prodávaných addonů VYŽADUJE SP2. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 11:53 | |
| | Jsem na tom stejně. Akorát já to nevidím jako vyhozené peníze. Jak Ivo psal, stačí vyhodit ty stromky a světla a jsi v pohodě. A většina scenérek (i freewarových) je k sehnání i do FSX. Já mám scenérky z FS9 snad jenom v ČR. A to už se pomalu taky mění. Např. jsou do FSX vytvořeny parádní Karlovy Vary. Praha a Ostrava jsou takové slátaniny napůl FS9 a FSX (spíš FS9 udělané tak, aby to v FSX rozumně fungovalo). Akorát Brno je udělané nějak divně, že v FSX je to celkem za trest tam letět
A čím víc budeme otravovat s chybami v FSX, tak tím dřív nám autoři vyhoví |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 12:00 | |
| | Já taky netvrdím,že jsem vyhodil peníze...jen to ironicky komentuju...protože co se tu tvrdí je z 90% volovina. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 12:04 | |
| | Joo, chlapci, kdybyste si nepořizovali ten paskvil a zůstali u FS9, tak jste v klidu Běží vám to tak o 30FPS líp, máte na to víc addonů (a že se jim nebudou lesknout nýtky - no bóže ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 12:35 | |
| | No,já mám svou lásku FS9 stále a ještě bude dlouho...ale FSX mám taky a ve většině věcí mě příjemně překvapila....dokonce mužu říc s naprostým klidem,že si dokážu představit odinstalovat FS9 a začít používat pouze Xko. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 12:42 | |
| | Dyť jsi mi říkal ,že FSX nebudeš litat. Máš ho pouze na VFR ne? IFR si na tom nedokážeš představit |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 13:52 | |
| | Ivo a Jakube moc a moc dekuji za krasnou scenerku. A ze to funguje i pod X-Plane a na iMAC-u dokladam prilozenymi srceeny. Jedina otazka pro autory je proc tam mam 2x VOR i kdyz jsem starou scenerku odlozil?
To divne letadilko je Verticopter pro X-Plane, da se stim litat VFR alei IFR a muze to startpvat z drahy anebo z heliportu.
Jeste jednou diky. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 14:19 | |
| | Jak jsi zjistil 2x VOR?
PS: možná to bude tou konverzí |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 15:45 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 15:57 | |
| | Karol, to ze tam mas 2x VOR je v tomto pripade asi vlastnost.
Pokial Ivo modeloval VOR, tak sa prekonvertoval. A ten druhy VOR je priamo z X-Plane.
Ked totiz v X-Plane nadefinujes nejaky VOR (Local Map - Editor), tak automaticky sa zobrazuje aj model toho VORu na suradniciach, kde je definovany (nieco ako autogen v FS )
To teda vysvetluje 2x VOR
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 16:02 | |
| | Aha tak uz je mi to jasne, ale pre istotu som slubil Ivosovi screen shot, tak to posielam.
S pozdravom oldboy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 16:29 | |
| | aha, tak pokud nemůžeš zrušit ten z X-Plane, tak můžeš smazat VOR_OTA.bgl |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 16:33 | |
| | Zrusit X-Planeovsky VOR sposobi, ze by ho zrusil naozaj, cize by tam fyzicky nebol a uz by ho nenaladil
Takze ako si pisal, musi zmazat to BGL a znovu urobit konverziu
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 17:31 | |
| | Jasne pani zrusim to bgl a potom novy prevod FS2XPL a bude to OK.
Dakujem za rady. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 17:51 | |
| | Da sa to este jednoduchsie a rychlejsie cez Overaly editor...
Spustis, otvoris LKMT, oznacis ten Ivosov VOR, delete, save a ides lietat |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 26. 12. 2010 / 01:19 | |
| | Nestačilo by dát ve scenerce Exclude polygon pro objekt, aby VOR jako takový zůstal, ale default objekt se nezobrazoval ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 26. 12. 2010 / 08:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 13:53 | |
| | Ano..to jsem řekl...ale o co méně hodnotné je VFR od IFR co se týče poletování FS9 a FSX? Ted píšu,že si dokážu bez problemu představit lítání pouze v FSX. Čím déle ho mám,tím více přicházím na jeho plusy. Mínusi jsou zatím pouze v addonech kterých je málo a některé problémy s alfakanálem. Jinak je super ale to chce jen čas kdy MS vychytá i tohle. Každý začátek je těžký...obecně řečeno. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 12:00 | |
| | No počkaj, ja mám tiež Deluxe, ale to neznamená že musím mať aj SP2, alebo Acceleration.
A kvôli SP2 nemienim obetovať kopec starých a dobrých sceneriek a eroplánov. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 11:20 | |
| | Já tomu ale rozumím
Jožo myslel ,že nechce do své létatelné FSX dávat SP2 ,protože by nefungovalo plno scenerek ,neboť ten SP2 dělá bordel se scenerkama... už chápeš? Plno scenerek je dělano na SP1. SP2 s některýma scenerkama nekomunikuje a dělá to co dělá. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 11:26 | |
| | Ok, ok, už mlčím! A jak by řekl náš Major, "Peace, brothers!" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 15:27 | |
| | Bohužel SP2 přidává optimalizace pro více procesorové systémy (resp. ji dovedl na použitelnou úroveň) Takže SP2 je celkem použitelná věcička. Spíš mám dojem, že problém je v Acceleration packu. Taky se mi hrobí zejména různé světelné efekty (dráhová světla atd.) - dokáží totálně zabít fps - až na jeden snímek/sec.
Bohužel jsem se zatím neodhodlal k tomu přeinstalovat FSX jen se SP1 a SP2. Máte někdo nějaké zkušenosti?
L. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 16:02 | |
| | joke
Ten SP2 je pomsta MS, pretoze vyvojari sa na addonoch nabalia viac ako MS z predaja samotnej FSky.
/joke |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 11:18 | |
| | Pokud vím ,tak knihovna stromů v FSX odkazovala na default stromy z FSX ne z FS9 |
| |
|
| | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 26. 12. 2010 / 11:03 | |
| | Rozhodně velký kus práce, zaslouží dík a úctu těch, co sami netvoří.
Ale:
Čtu tady tu diskusi s usmívám se, protože se všichni točíte kolem jedné drobné začátečnické chybky, která by celou diskusi vyřešila. Až se z ostravského týmu postupně stanou scenerkoví matadoři, nepřijde jim, že by to mělo být jinak...
Zaběhaní tvůrci addonů (scenerek, letadel) samozřejmě musejí vnímat, kolik jakých verzí a servispacků se zrovna používá. Pokud sám autor nemá několik hlavních verzí na svém (jednom, dvou či více) počítači (počítačích - jsou i takoví), tak má kolem sebe partu spolehlivých testerů - pokud možno každého s jinou verzí. Než se addon vypustí, testeři včas nahlásí kolize, aby se mohly vychytat.
Pokud není možné testovat na více verzích, napíše se do komentáře (především do read.me), že bylo testováno na verzích A, B, C. Pokud při testování vyplyne, že to s některou verzí neběží, nebo chyb je příliš mnoho, než aby se vychytaly, napíše se, že to s verzí X, Y neběží. Elementary, dear Watson....
Pokud není čas to testovat, nebo na to nejsou prostředky (více počítačů či parta více testerů), zveřejní se to jako betaverze. Pokud funguje přijatelně, připomínky od uživatelů jiných verzí se sejdou - ale pokud autor nemá tým testerů s příslušnými verzemi (servispacky...) tak je mu to stejně houby platné - tak napíše: funguje to ve verzi X,Y a hotovo.
To přece platí odedávna a organicky to tady funguje kam paměť věků sahá. Proč se teda hádat, jestli je lepší SP2 či SP1 (o FS9 a FSX nemluvě)
veselé (post-)vánoce! |
| |
|
| | | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 29. 12. 2010 / 21:30 | |
| | Velmi správná připomínka (budu se snažit si ji pamatovat) Jelikož nejsem hamoun, který chce mít všechno jen pro sebe, tak když jsem se odhodlal si zkrášlit zjev scenérky, tak jsem si řek, že by byla škoda, kdybych to měl sám na svém PC (tak vznikly AFdata a později i první objekty) no a takhle to dopadlo. Rozhodně nemám v plánu pokračovat v další tvorbě (možná tak někdy, jak bude nálada, chuť a hlavně čas tvořit) |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 24. 12. 2010 / 21:21 | |
| | To vies, v XPL sa na nejake alfakanle a nejake service packy nehrajeme
Inac skoda ze ten obrazok to tak zmrsilo, realne je to v XPL 100x krajsie ako na tom obrazku |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 07:50 | |
| | Hlásím že mi to funguje a je to nádhera Ještě bych tam pak přidal ty boudy od elektrikářů naproti Let´s fly a nemá to chybu.
Mým jediným problémem je padání FSky v prostoru mezi HLV a TBV, ale to dělá dlouhodobě. Kdyby někdo měl podobnou zkušenost, tak poraďte. |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 09:22 | |
| | Máš v PC jeden soubor ,který tohle dělá... V minulosti jsi měl naistalovanou jakoby "zakladní" verzi LKMT co a to mi taky padalo. Zkus se poptat na péráku co to je za soubor... a vymazat ho. 100% to dělá on ,nebo nějaké Celly v okolí LKMT |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 09:31 | |
| | | |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 10:01 | |
| | A nebo třeba Pinkhouse od ŘLP...Bude časem Kubo ? |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 16:05 | |
| | super prace, jen skoda ze tam mam opet zdvojene twy lights a ve dne to jsou ctverecky |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 16:38 | |
| | To je zcela určitě chyba někde u tebe Ujisti se, že máš mázlé předchozí verze AFdat, nebo možná ty data z AI balíčku jak tu kdosi popisoval, že mu dělaly taky problémy. |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 16:52 | |
| | predchozi verze AFdat mam zcela urcite smazany...jeste teda kouknu na ty obsahy AI balicku
|
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 17:12 | |
| | Možná blbej dotaz..ale proč je to stání C1..atd a střecha vedlejšího hang,tak černá,viz některé obr. na foru(nepůsobí to přirozeně oproti pojížděčkám nebo rnw. |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 21:21 | |
| | Perfektna scenerka, konecne uz aj pre FSX. Vsetko ide v poriadku, akurat tie stromy, ale na to som si uz zvykol z inych sceneriek. Inak nechcete zacat pracovat na LKTB? |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 21:57 | |
| | A nechceš si ji udělat sám? |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 21:59 | |
| | A proč by si ji dělal sám, když už někdo má poměrně velkou část hotovou? |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 22:02 | |
| | No on chtěl, abychom se s Kubou pustili do Brna (což by bylo dělat od 0), tak jsem mu navrhnul totéž |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 22:05 | |
| | Myslím, že v případě Brna je nejrozumější vyčkávat. To video LKTB 2009 Promotion mi nedá spát, myslím na něj kudy chodím a modlím se, aby jednoho krásného dne přistála nová scenerka u mě na harddisku. |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 22:27 | |
| | No velmi rad by som ju spravil, ale nemam na to znalosti. A k tej scenerke lktb, co nieje dotiahnuta do konca, myslim, ze tak skoro ani nebude |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 22:32 | |
| | Radši nemysli Já před rokem taky neměl znalosti a dneska mám. Říkat jiným, ať dělají, to umí každý, ale přiložit ruku k dílu (i za cenu toho, že se něco budeš muset naučit) už se nechce... |
| |
|
| | | | | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 26. 12. 2010 / 11:29 | |
| | Ospravedlnujem sa za to, co som povedal, vobec som to nemyslel zle. A este raz dik za perfektnu scenerku |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 22:08 | |
| | To mě taky napadlo Akorát neumím modely narvat do fsky (navíc ještě s texturama tak, aby to sežrala a korektně zobrazila) a není podle čeho dělat (textury budov a kde co je a jak to vypadá - to si z prstu nevycucám). Modelování není problém, stejně jsou to všecko lowpoly krabice ty budovy, nic co by průměrný modelář nezvládl. |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 22:09 | |
| | Jo jinak jsem zapomněl napsat, že jsem teď po dlouhé době nainstaloval zase FS (když jsou ty svátky ), zkouším Mošnov a super |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 22:16 | |
| | To mě těší
ad to modelování... já se to taky musel naučit a není to zas tak dávno A textury taky nemusíš mít vždycky z fotek (třeba ten appron je komplet nakreslený jen podle AIPu a pár fotek, co jsem kdesi vyštrachal, kde ten appron není ani pořádně vidět) |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 25. 12. 2010 / 22:44 | |
| | To asi fakt nechceme To necháme jiným Nedávno tu někdo psal ,že když budou autory otravovat častěji tak tím dříve to bude hotovo Tak to zkuste na LKTB scenery... |
| |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 26. 12. 2010 / 00:58 | |
| | | |
|
| | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 27. 12. 2010 / 16:27 | |
| | Scenerka funguje parádně, akorát mi občas blikají modrý světla, myslím ty kolem TWY, a pak na prahu 22 mi občas blikne prvních pár červených světel uprostřed, tak se ptám jestli je to schválně nebo je to chybka ? |
| |
|
| | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 27. 12. 2010 / 17:32 | |
| | Je to zřejmě chybka ,protože když jsem světla usazoval tak jsem je chtěl dát do jednoho BGLka ,ale s Ivem jsme se nakonec domluvili že to dáme do několik BGLlek aby nebyl problém se zobrazováním a nakonec ten problém tam je takže nejlepší by bylo to naklikat do jednoho BGL ,ale tohle já už dělat nebudu Je to o nervy |
| |
|
| | | | | FS9/FSX: LKMT Ostrava-Mošnov 29. 12. 2010 / 21:32 | |
| | Vždyť ti to moc dlouho netrvalo Tak šup šup |
| |
|
|