| | | Tlačítka na beranech B737? 6. 12. 2004 / 21:18 | |
| | Chtěl bych vědět přesně k čemu jsou tlačítka na beranech u B737. Podle letového manuálu jsou tam tlačítka na vypnutí autopilota, tlačítko pro hovor - push to talk switch, stabilizer trim switch a memory device.
Pracuju na výrobě beranů a chtěl bych vědět ja to funguje a na co to tam je. Hlavně mi není jasné: Stabilizer trim switch vypadá jako dvojice páček - to se trimuje každá strana nebo je to jenom jedno tlačítko a jako dvě to jen vypadá?
A to memory device ? (jakési počítadlo - pro připomínání kurzu nebo rychlostí?) |
| |
|
| | | Re: Tlačítka na beranech B737? 6. 12. 2004 / 21:23 | |
| | Já jen vím, že je tam něco, na čem si poiloti zadaj číslo Callsingu. čili, když bede let OK0999, volačka CSA-Lines 999, tak na beranech si piloti daj 999, aby věděli, co jsou zač, alespoň tak mi to vysvětloval jeden pilot. |
| |
|
| | | | Re: Re: Tlačítka na beranech B737? 6. 12. 2004 / 21:39 | |
| | ad to cislo .. je to tak ..kdysi davno to tu zaznelo ... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Tlačítka na beranech B737? 7. 12. 2004 / 14:09 | |
| | Ad čísla - už to taky moc neplatí od doby, co máme nový volačky, protože "šestnáct Bagr Traktor" se tam nenatočí...
Ad trim - kolíbkový spínače tam jsou dva. Aby to šlapalo, musíš současně hnout oběma. Je to prý jako bezpečnostní pojistka. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Tlačítka na beranech B737? 7. 12. 2004 / 14:14 | |
| | Díky za vysvětlení. Takže ty čísla už jsou tam momentálne na nic? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Tlačítka na beranech B737? 7. 12. 2004 / 14:35 | |
| | No,ještě ne všechny linky mají označení typu "vidle bagr pět", takže tam se to použít dá. Navíc někdo (já třeba ale ne) si na tom před přistáním naptočí jako pamatovátko hodnotu Vref+5+oprava na vítr. |
| |
|
|