FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 28. 12. 2024, svátek má Bohumila Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9: Mizení objektů ve scenérce Jeden příspěvek | Celý strom
FS9: Mizení objektů ve scenérce   21. 12. 2010 / 14:05
čmeliak
mne mizli textury na objekte hoci boli namapované v FSke sa nezobrazili. FSka 24bit. texturu nezobrazí vždy je treba konvertovať min DXT1 alebo DXT3, DXT5 alebo 8, 16 , 32bit formát. Ale je tu problém, ak používaš viac textúr na jeden objekt a polygóny objektov sú zlúčené príklad: mám texturu tatranského profilu 256x256 a namapujem ho na dvere, stenu mám tiež univerzálnu texturu omietka 256x256 alebo iný formát ale ked tie dvere spojím s budovou, zrejme dochádza súboju dvoch textúr a niektorá sa nobjaví v fske.
Čo sa týka viacerých objektov v scenerke, ktoré sú na jednom exportovanom mdl, to by nemal byť problém. Všetky sú rovnocenné a mali by byť trvale zobrazené.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ