| | Dotaz na tvůrce addonu, modeláře letových vlatmností a elektrikáře pro tvorbu simůlátoru 20. 12. 2010 / 12:24 | |
| | Můj názor je takový, že FS je vhodná platforma na testování právě té ergonomie kokpitu atd, ovšem ne na letové vlastnosti. Mám zkušenosti s výrobou addonu EV-55 od firmy Evektor (ještě není dokonečn, dost mě zdržuje progamování vlastních gauges a jeden školní projekt), ale mohu povrdit, že když jsem vzal hodnoty, které mi výrobce letadla laskavě poskytl (plocha křídel, poloha nosných ploch, těžiště, nádrží,...) a pouze to přepsal do příslušného kódu do simulátoru, byly letové vlastnosti letadla dost nereálné, takže bylo potřeba tyto vlastnosti upravovat stylem pokus-omyl (hlavně poloha těžiště, podélná stabilita,...). Tomuto bych tedy pro vývoj skutečného letadla nevěřil.
Ohledně vlastního kokpitu je to podle mě velmi dobrý nápad. Podle mého názoru je reálné, aby firma vyrábějící ten ULL vyrobila vlastní "kostru" kokpitu, tedy nějakou palubku, sedačky, mechanismus řízení,... a několik FS-znalců pak udělalo jen napojení na flight simulator.
PB |
| |
|