FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Další neštěstí L-39 ZA Jeden příspěvek | Celý strom
Další neštěstí L-39 ZA   16. 12. 2010 / 16:04
Peter HK
http://www.novinky.cz/krimi/219922-na-trebicsku-se-zritilo-vojenske-letadlo-piloti-se-katapultovali.html
 

Další neštěstí L-39 ZA   16. 12. 2010 / 16:08
AJS
S ohledem na to, jak to dopadlo, bych to nenazýval neštěstí, ale štěstí
 

Další havárie L-39 ZA   16. 12. 2010 / 16:32
zLKNA
neví někdo, kolik jich dneska odpoledne lítalo ? (Pár minut před dobou havárie sem jednu L-39 viděl, tak by mě zajímalo jestli to náhodou nebyla ona.)

Už před ohlášením velkejch úspor v CzAF se v LKNA začalo mluvit o ukončení provozu L-39 v CzAF během 2 roků (neprodloužení životnosti nebo tak nějak), tak se to snad tímhle neurychlí...
 

Další havárie L-39 ZA   17. 12. 2010 / 09:17
Gelba
S tím mě tak nepadá, jaké mají dnes albatrosy motory? Co jsem slyšel tak prý jsou problémy z lopatkami od té doby co je mají odněkud z ukrajiny nabo někde odtamtud?
 

Další havárie L-39 ZA   17. 12. 2010 / 09:32
Johnny pilot   
Ale u CLV tomu Albatrosovi motor vzplanul ne? Tady jen zhasnul...
 

Další havárie L-39 ZA   17. 12. 2010 / 11:33
gripen39D
...u těch Pardubic se jednalo o tzv."titanový požár" a s největší pravděpodobností i tato havárie.Podle mého známého z LOM...u mají Albatrosy ještě 3 motory s titanovýmy plášti.Na vysvětlenou:mezi lopatkamy rotoru a titanovým pláštěm motoru je nepatrná vůle(čím menší tím menší ztráty na kompresoru) a při přetížení dochází k průhybu hřídele a "natahování "lopatek motoru a ty právě si mohou škrtnout o ten plášť.Jak víme titan vlivem tření může "zahořet".O tom průhybu a natahování se bavíme řádově o desetinách milimetru.Tady ten motor jenom zhasnul,třeba se přidřel s výše uvedených důvodů jenom spekulace.Je to jenom zhruba na objasněnou že se nejedná o lapatky z Ukrajiny či odněkud jinde.
 

Další havárie L-39 ZA   17. 12. 2010 / 15:41
Gelba
Ok, díky za vyčerpávající odpověd!
 

Další havárie L-39 ZA   17. 12. 2010 / 20:16
Fishbed   
jen teoretická otázka....tomu by se ale dalo předejít snížením provozních násobků ne?
 

Další havárie L-39 ZA   17. 12. 2010 / 20:33
tonde   
před pár lety měli albici právě z důvodu titanových požárů omezení na určitý čas do 5g, pak se to zase zrušilo. Jenže mašina s max. 5g je celkem na prd, vertikála při bojových manévrech se tahá až ma 6,5g.
 

Další havárie L-39 ZA   17. 12. 2010 / 20:41
Fishbed   
však jo, to byla jen teoretická otázka a způsob jak bych to řešil já
 

Další havárie L-39 ZA   17. 12. 2010 / 20:52
tonde   
však já ti jen odepsal
 

Další havárie L-39 ZA   17. 12. 2010 / 19:09
zLKNA
Můžu o tom zkusit něco zjistit, ale nic neslibuju.
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 11:33
Kendy   
Zjistil už někdo který to bylo číslo?
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 11:46
Lucky
2341
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 11:49
Johnny pilot   
Prý uvíznul mezi stromy... neshořel, ale i tak je nepravděpodobné asi, že se vrátí do služby... poničený bude...
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 14:38
Lubson LKJI
No myslím, že se nevrátí do služby.

Chcete vystavit fotky? Ptám se, aby mě tady zase někdo nekamenoval za porušení mých vlastních autorských práv...
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 14:46
Lubson LKJI
Tady jsou, alespoň něco...
50571 B / 600 x 399 / _PAV4852.JPG
46509 B / 600 x 399 / _PAV4845.JPG
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 15:02
Lubson LKJI
Vypadá to tak, že piloti letěli minimálně 3 až 4 km bez motoru a až v pádovce u Biskupic zatáhli za drát. Podle komunikace s věží jim to chcíplo kolem 5 - 6 tisíc ft a vrtulník startoval už necelé 3 minuty po pádu, to značí fakt dlóóóuhý bezmotorový let.
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 15:24
Lowmick   
Von je tam aspon klid na premejsleni kdyz tam furt neco nevrci. Znam z vlastni zkusenosti
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 19:04
Peter HK
Tak ono se jim asi v tý vejšce na těch teplotách z toho moc nechtělo i tak jim musela být dobrá kosa
 

Další neštěstí L-39 ZA   18. 12. 2010 / 00:36
Rychlokvaška
Postřeh vŮZPLN č.1:
Na neřízený let celkem zachovalá kraksna

Postřeh vŮZPLN č.2:
Nějak to moc nehořelo
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 14:58
Kendy   
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 12:55
Peter HK
Aby si ho mohl vyjmout z AI provozu, že jo?
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 13:30
Kendy   
yesss
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 20:20
Fishbed   
Dědek mě bude asi proklínat ale nedalo mi to a musel jsem si ten ai provoz upravit ( za dob aktivního lítaní) tak aby mi albíky nevyjížděli např na LKPD i od Máteřova
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 20:30
Johnny pilot   
Já si taky uzemnil Albíky
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 21:06
Kendy   
Dědek neproklíná.....dědek je rád,že si to nechtěl po něm aby to udělal.
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 21:41
Fishbed   
kdybych pokaždý když něco s FSkou potřebuju někoho otravoval tak mě proklíná půlka péráku....se to radši naučim sám
 

Další neštěstí L-39 ZA   17. 12. 2010 / 22:28
Kendy   
Pro tebe cokoli,vždyt víš....ale darovanýmu koni,na zuby nekoukej. Vím že ten trafik je v některých případech trochu jinak ale to je důsledkem nedostatku poskytnutých a nenalezených informací.
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ