A už budu vošklivej:
"V manualu k A310/302 je psano, ze pristavaci rychlost je na plne klapky a sloty v rozmezi 136-145. Jinak tech vasich 121 je uz davno pod padovkou " - Jestli je přistávací rychlost v rozmezí 136-145kts (hle, jak jsme se přiblížili původním "strašně nízkým" hodnotám) , tak 121 nemůže bejt pádovka. Protože Vref=1,3 Vs (Vs je pádovka v dané konfiguraci,i když ona se hranice pádu u těhle letadel určuje dost blbě). A protože minimální přibližovací rychlost je Vref+5 (promiň, ale protože v tom máš trochu zmatek, tak zopakuju, že to je rychlost, kterou máš držet od 1000ft AAL při letu v IMC až do začátku podrovnání, snad jen některý starší letadla snižovaly z Vapp na Vref nad MM), takže když od 136-145 odečteme těch 5kts a vydělíme 1,3, dostaneme pádovku 101-108. Žádnejch 121.
A ještě douška na závěr - na středním a konečném přiblížení je 737 classic jedno z nejrychlejších tryskových letadel. Třeba NG je o 5-10kts pomalejší při srovnatelných váhách. A nový Airbusy jsou taky pomalejší (ono k čemu taky velkou rychlost, když to prodlužuje dojezd a zvyšuje opotřebení brzd). Takže pochybuju, že by u A-310 na normální přistávací váze byla Vref+ nad 155kts. A jestli ti to tak u modelu od SSW při normální přistávací váze vychází, tak je někde něco špatně. Třeba v tom, jak říkám, že FS je pořád jenom hra... |
|