| | | stoupání z FL380 do FL400 13. 12. 2010 / 18:56 | |
| | Zdravím,
je normální, aby B737-800, naložený 100 pax + 1000 cargo + 13000kg paliva, při změně hladiny z FL380 na FL400 stoupal rychlostí 2000ft/min?
Mód LNAV, VNAV
Děkuji za odpovědi. |
| |
|
| | | stoupání z FL380 do FL400 13. 12. 2010 / 19:08 | |
| | | |
|
| | | | Ifly737NG stoupání z FL380 do FL400 13. 12. 2010 / 19:20 | |
| | S Ifly737NG ano , Kdybych neletěl Online, tak bych zkusil, kam až to dostoupá. |
| |
|
| | | | | Ifly737NG stoupání z FL380 do FL400 13. 12. 2010 / 19:21 | |
| | Zlatý PMDG, ať je jak starý chce, prostě je nej |
| |
|
| | | | | | Ifly737NG stoupání z FL380 do FL400 13. 12. 2010 / 19:56 | |
| | | |
|
| | | stoupání z FL380 do FL400 13. 12. 2010 / 19:56 | |
| | Otázka, zda je to stabilizované stoupání. Někdy stačí, aby při přechodu do stoupání autopilot trošičku zachrápal, rychlost se oproti nastavené rozjede o pár setin Macha, on za to pak zabere a na řekněme první hladinu-dvě to zdánlivě leze jak raketa, ovšem jen potud, než mu dojde dech, takže při stoupání o pouhé dvě hladiny to dosažení 2000fpm teoreticky možné je.
Pokud je to ale stabilizované stoupání, tak řekněmě, že odhadem bude váha 42500 + 8000 + 13000 = 63500kg, a to v takovéhle hladině osmistovka už leze jako smrad a dokonce bych řekl, že i ta hladina 400 jako taková je pro ní moc. |
| |
|
| | | | stoupání z FL380 do FL400 13. 12. 2010 / 20:04 | |
| | Souhlas, u PMDG toto s osmistovkou nikdy nešlo. Ale chtěl jsem vědět, jestli je to možné v reálu. Používám motory CFM56-7B26 - Max Static Thurst 26,4 (lb.st.) |
| |
|
| | | | | stoupání z FL380 do FL400 13. 12. 2010 / 21:11 | |
| | | |
|
| | | | | stoupání z FL380 do FL400 16. 12. 2010 / 18:05 | |
| | no o motory nejde jde o to, jak je letoun naprogramován pro FS...
|
| |
|
| | | | | | stoupání z FL380 do FL400 16. 12. 2010 / 18:08 | |
| | O motory jde...u iFly si totiz muzes volit jejich jednotlive verze, a tak to asi Kuba chtel rict jake motory si zvolil a zdali to sedi s realnou predlohou. |
| |
|
| | | | | | | stoupání z FL380 do FL400 16. 12. 2010 / 20:03 | |
| | jo tak to jo, já iFly nelécu, tož nevím... |
| |
|
| | | stoupání z FL380 do FL400 13. 12. 2010 / 21:29 | |
| | Nediv se, kdyz je premotorovanost u iFly 737 nahlasena snad od zacatku co vysla. Vyckej SP, do Vanoc ho mas mit |
| |
|
| | | | stoupání z FL380 do FL400 13. 12. 2010 / 21:34 | |
| | No uvidíme, co SP s tím udělá. Jestli pak konečně éro bude použitelné a lepší jak PMDG, tak někdo napište |
| |
|
| | | | | stoupání z FL380 do FL400 15. 12. 2010 / 12:40 | |
| | Tak lepší než PMDG je v každém případě už teď
|
| |
|
| | | | | | stoupání z FL380 do FL400 15. 12. 2010 / 13:45 | |
| | Už jen kvůli nesmyslným výkonům motorů je to blbost Podle mně jsou letové charakteristiky to první, co dělá model reálným a to se jaksi nepovedlo |
| |
|
| | | | | | | stoupání z FL380 do FL400 15. 12. 2010 / 13:47 | |
| | A o autorech to neukazuje nic hezkého, že vypustili model s takovou zásadní chybou, kterou zjistí v podstatě každý při každém letu. Chápu, když se přehlídne chybička někde v hloubi stránek FMC, ale toto moc ne. |
| |
|
| | | | | | | stoupání z FL380 do FL400 15. 12. 2010 / 14:13 | |
| | Chcelo by, aby sa k tomu vyjadril nejaky real pilot co skusil ifly aj pmdg. Co som len tak namatkovo pozeral fora na tuto temu, tak PMDG ma mierne na vrch, co sa tyka letovych vlastnosti. Mne osobne sa lepsie ovlada/pilotuje iFly, ale je to subjektivne samozrejme. Ten problem s tahom motorov bol uz odstraneny v interim patch 2, ale robi to dalsie ine psie kusy, tak dufam ze SP z toho urobi uz lietadlo bez bugov |
| |
|
| | | | | | | | stoupání z FL380 do FL400 16. 12. 2010 / 18:00 | |
| | Negative, tah motoru bude prave vyreseny az v nadchazejicim SP. |
| |
|
| | | | | | | | stoupání z FL380 do FL400 16. 12. 2010 / 19:05 | |
| | Nepochybuju o tom, že iFly simuluje více systémů a je celkově propracovanější, ale PMDG podle mně určitě vede v tom, jak jsou simulované systémy vyladěné. Osobně raději letadlo s o něco méně systémy, ale bez zásadních chyb, což PMDG 737 určitě je |
| |
|
| | | | | | | | | stoupání z FL380 do FL400 16. 12. 2010 / 19:05 | |
| | Asi zapominas, jak to s PMDG 737 bylo na zacatku |
| |
|
| | | | | | | | | | stoupání z FL380 do FL400 17. 12. 2010 / 07:37 | |
| | Nezapominam, prosel jsem celou historii PMDG 737 (tedy krome puvodni verze pro FS2002) a za celou dobu vsech updatu zadne zasadni chyby nebyly. Updaty vetsinou jen pridavaly funkce a zlepsovaly vzhled. |
| |
|
| | | | stoupání z FL380 do FL400 15. 12. 2010 / 08:24 | |
| | To mas odkial taku informaciu, ze do vianoc?? ...Kde je vobec nejaka zmienka o SP? |
| |
|
| | | | | stoupání z FL380 do FL400 16. 12. 2010 / 18:00 | |
| | Mas pristup na ofiko forum? |
| |
|
| | | | | stoupání z FL380 do FL400 17. 12. 2010 / 00:45 | |
| | | |
|
|