| | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 14:01 | |
| | | |
|
| | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 14:07 | |
| | myslim ze postacujuca odpoved, vratane rychlosti... |
| |
|
| | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 14:11 | |
| | dodatok, uvedene rychlosti na obrazku su v km/h |
| |
|
| | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 14:23 | |
| | Má to asi řešit nasávání nečistot při pojíždění ne? |
| |
|
| | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 14:30 | |
| | Tak tak, presne. Niekde mam este aj jedno CD kde bola rozfotena cela 29tka, ale musel by som to najst, viem ze tam toho je viacej aj s konkretnymi fotkami a videami. Ale toto je myslim na pochopenie celkom postacujuce. |
| |
|
| | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 16:09 | |
| | Modernější verze Mig-29 už mají místo těch vrchních vstupů nádrže. |
| |
|
| | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 18:36 | |
| | jako že ty vrchni vstupy nejsou vubec? a jsi si jisty? |
| |
|
| | | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 18:54 | |
| | Jestli on kolega nemyslí MiG-35, tam opravdu sacáky zvrchu nejsou. |
| |
|
| | | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 19:04 | |
| | Opravdu modernější verze už nemají vstupy vzduchu nahoře, protože prostě nejsou už potřeba. MiG-29 byl konstruován, aby mohl startovat a přistávat i na drahách v horším stavu (možná dokonce i nezpevněných) a proto byl vyvinut tento systém. No a protože tato potřeba už pominula, tak místo horního nasávání přidali nádrže, aby zvýšili docela chatrný dolet MiG-29 a tak mohl víc konkurovat Su-27.
Třeba tady to je pěkně vidět: http://www.jets4u.se/uploads/Mig29OVT.jpg |
| |
|
| | | | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 19:50 | |
| | No, od MiGů-23 už MiGy směly jenom na beton, nebo asfalt,...
tohle je spíš způsobeno jinou pohonnou jednotkou |
| |
|
| | | | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 20:45 | |
| | jasně, ale konkrétně které verze 29 to byly? A nemyslím 35, ani OVT atd... |
| |
|
| | | | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 22:03 | |
| | Trosku by som si dovolil to usmernit.Konstrukteri na MiGu-29 nedali blatnik na predne kolecko,resp.dve predne kolecka,ktore su priamo pred nasavacimi vstupmi do motoru,preto riesili zamedzenie nasatia necistot do motoru neobvyklym sposobom , a to zatvorenim hlavnych vstupov a otvorenim "radiatorov" na hornej casti.Na rozdiel od SU-27,ktory ma vpredu iba jedno kolecko a "blatnik",takze konstrukteri ho povazovali za dostatocne ucinny a nezaoberali sa tymto zlozitym systemom ako u MiG-29. Ovsem nie som si isty tym,ze by novsie verzie boli bez tohoto systemu,resp. konstrukteri mohli pridat blatnik na predne kolecka a zrusit system horneho vstupu./moja spekulacia/ . Skuste niekto vyguglit tento modernejsi MiG-29 pri rolovacej fazy, aby mal otvorene vstupy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 22:11 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 22:20 | |
| | Tady jsou ty vstupy dost vpředu, tudíž tam kola bordel nenahážou,... (má domněnka) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 12. 12. 2010 / 20:31 | |
| | Je to vcelku spravna odpoved.
Ten druhy obr.mi nejde. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 12. 12. 2010 / 04:20 | |
| | To jestli tam je nebo není blatník bych považoval za modifikaci pro konkrétní úlohy.
Su-27 má řešenou ochranu proti nasátí nečistot při startu pomocí mřížky, která je umístěná trošku dál uvnitř vstupního ústrojí a automaticky se sklápí po vzletu (senzor na příďáku detekující protažení tlumiče). Je to lepší řešení, vzduch pořád proudí (úbytek je cca 3%).
Mig-29 většiny verzí měl nahoře žaluzie a plné uzavření vstupů hned na začátku, které se opět sklápěly stejným senzorem jako výše u Su-27. Problém tohohle řešení byl poměrně malý objem vstupujícího vzduchu při startu a taky závislost těch krytů na hydraulice, která když nefungovala, tak se zavřely. Nicméně ty horní žaluzie stačily dodávat vzduch až do M.85, i když byl notně omezen max. AoA.
U námořní Mig-29K a pozemní od verzí M měly žaluzie odstraněné a systém vpodstatě převzatý od Su-27, viz výše. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 12. 12. 2010 / 11:20 | |
| | Taky mi přijde, že nahradit absenci blatníku takovým složitým mechanismem by bylo takové... neekonomické
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Mig 29, vstupy vzduchu 12. 12. 2010 / 12:38 | |
| | Ešte taká pikoška v tejto súvislosti, neviem kde som to už čítal alebo počul ale ževraj keď rusi čerstvo zaviedli verziu bez "radiátorov" tak tam stále malovali ich makety aby si američania mysleli že tam stále sú keď ich odfotili |
| |
|
| | | | Mig 29, vstupy vzduchu 11. 12. 2010 / 18:20 | |
| | díky moc |
| |
|
|