FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 17. 11. 2024, svátek má Mahulena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mig 29, vstupy vzduchu Jeden příspěvek | Celý strom
Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 14:01
Neo OK AAA
koukám tady na tuhle fotku http://www.planes.cz/cs/photo/1093910/vojenska-letadla-4104-polish-air-force-radom/

a říkám si jak jsou vlastně technologicky vyřešené hlavní vstupy vzduchu do motoru (nemyslím ty radiátory na horní straně křídla )? Kterým směrem se odsouvají a při jaké rychlosti?

díkes
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 14:07
Priskac   
myslim ze postacujuca odpoved, vratane rychlosti...
19611 B / 299 x 500 / 33.jpg
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 14:11
Priskac   
dodatok, uvedene rychlosti na obrazku su v km/h
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 14:23
Johnny pilot   
Má to asi řešit nasávání nečistot při pojíždění ne?
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 14:30
Priskac   
Tak tak, presne. Niekde mam este aj jedno CD kde bola rozfotena cela 29tka, ale musel by som to najst, viem ze tam toho je viacej aj s konkretnymi fotkami a videami. Ale toto je myslim na pochopenie celkom postacujuce.
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 16:09
Matesaax
Modernější verze Mig-29 už mají místo těch vrchních vstupů nádrže.
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 18:36
tonde   
jako že ty vrchni vstupy nejsou vubec? a jsi si jisty?
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 18:54
Aardvark   
Jestli on kolega nemyslí MiG-35, tam opravdu sacáky zvrchu nejsou.
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 19:04
Štěpán Obrovský
Opravdu modernější verze už nemají vstupy vzduchu nahoře, protože prostě nejsou už potřeba. MiG-29 byl konstruován, aby mohl startovat a přistávat i na drahách v horším stavu (možná dokonce i nezpevněných) a proto byl vyvinut tento systém. No a protože tato potřeba už pominula, tak místo horního nasávání přidali nádrže, aby zvýšili docela chatrný dolet MiG-29 a tak mohl víc konkurovat Su-27.

Třeba tady to je pěkně vidět: http://www.jets4u.se/uploads/Mig29OVT.jpg
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 19:50
Kachna   
No, od MiGů-23 už MiGy směly jenom na beton, nebo asfalt,...

tohle je spíš způsobeno jinou pohonnou jednotkou
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 20:45
tonde   
jasně, ale konkrétně které verze 29 to byly? A nemyslím 35, ani OVT atd...
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 22:03
dandee
Trosku by som si dovolil to usmernit.Konstrukteri na MiGu-29 nedali blatnik na predne kolecko,resp.dve predne kolecka,ktore su priamo pred nasavacimi vstupmi do motoru,preto riesili zamedzenie nasatia necistot do motoru neobvyklym sposobom , a to zatvorenim hlavnych vstupov a otvorenim "radiatorov" na hornej casti.Na rozdiel od SU-27,ktory ma vpredu iba jedno kolecko a "blatnik",takze konstrukteri ho povazovali za dostatocne ucinny a nezaoberali sa tymto zlozitym systemom ako u MiG-29. Ovsem nie som si isty tym,ze by novsie verzie boli bez tohoto systemu,resp. konstrukteri mohli pridat blatnik na predne kolecka a zrusit system horneho vstupu./moja spekulacia/ . Skuste niekto vyguglit tento modernejsi MiG-29 pri rolovacej fazy, aby mal otvorene vstupy.
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 22:11
Priskac   
http://acam.asso.fr/fotos/bourget_2007/65-MIG-29%20OVT%20TP-3867.JPG
http://i.pbase.com/g5/94/715894/2/68581517.idnwHqEo.jpg

vstupy otvorene, blatnik taky isty ako na starych 29tkach
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 22:20
Kachna   
Tady jsou ty vstupy dost vpředu, tudíž tam kola bordel nenahážou,... (má domněnka)
 

Mig 29, vstupy vzduchu   12. 12. 2010 / 20:31
dandee
Je to vcelku spravna odpoved.
Ten druhy obr.mi nejde.
 

Mig 29, vstupy vzduchu   12. 12. 2010 / 04:20
Rychlokvaška
To jestli tam je nebo není blatník bych považoval za modifikaci pro konkrétní úlohy.

Su-27 má řešenou ochranu proti nasátí nečistot při startu pomocí mřížky, která je umístěná trošku dál uvnitř vstupního ústrojí a automaticky se sklápí po vzletu (senzor na příďáku detekující protažení tlumiče). Je to lepší řešení, vzduch pořád proudí (úbytek je cca 3%).

Mig-29 většiny verzí měl nahoře žaluzie a plné uzavření vstupů hned na začátku, které se opět sklápěly stejným senzorem jako výše u Su-27. Problém tohohle řešení byl poměrně malý objem vstupujícího vzduchu při startu a taky závislost těch krytů na hydraulice, která když nefungovala, tak se zavřely. Nicméně ty horní žaluzie stačily dodávat vzduch až do M.85, i když byl notně omezen max. AoA.

U námořní Mig-29K a pozemní od verzí M měly žaluzie odstraněné a systém vpodstatě převzatý od Su-27, viz výše.
 

Mig 29, vstupy vzduchu   12. 12. 2010 / 11:20
AJS
Taky mi přijde, že nahradit absenci blatníku takovým složitým mechanismem by bylo takové... neekonomické

 

Mig 29, vstupy vzduchu   12. 12. 2010 / 12:38
Garfield
Ešte taká pikoška v tejto súvislosti, neviem kde som to už čítal alebo počul ale ževraj keď rusi čerstvo zaviedli verziu bez "radiátorov" tak tam stále malovali ich makety aby si američania mysleli že tam stále sú keď ich odfotili
 

Mig 29, vstupy vzduchu   11. 12. 2010 / 18:20
Neo OK AAA
díky moc
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ