| | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 11:45 | |
| | Vždycky jsem si říkal že to musí být hrozná práce, ale když se pracuje s tím správným pracovním nářadím!!! |
| |
|
| | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 11:49 | |
| | Pěkné, obzvláště teď v zimě to musí být velmi zajímavé s ním jezdit |
| |
|
| | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 11:54 | |
| | Chudak auticko .. takhle likvidovat porsatko jezdenim na jednicku 25km/h |
| |
|
| | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 12:31 | |
| | No ale zase pokud tě rychle potřebují na jiné straně letiště... |
| |
|
| | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 12:45 | |
| | jo kdyby s tim jezdili 25km/h Cesta od 24ky v Praze k jiznimu terminalu mi vzdycky pripada jak NASCAR |
| |
|
| | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 14:09 | |
| | Když jsme u toho, platí v reálu nějaké rychlostní omezení pro vozy, co se pohybují po letišti? |
| |
|
| | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 14:22 | |
| | Nesmi prekrocit V1. Tedy pokud se nepohybuji soubezne s RWY ;o) |
| |
|
| | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 14:34 | |
| | Hmmmm, máš asi pravdu. Aspoň měl jsem ten dojem, když nás vezli z GA stojánky k terminálu na EDDC - byl jsem si jist, že to prostě před tím barákem neubrzdí (ubrzdil... zvraceli jsme až venku ) |
| |
|
| | | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 14:56 | |
| | | |
|
| | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 14:59 | |
| | stejne jako vsude jinde. Teda 50, kdyz znacka nerika jinak. Dokonce tu i merej |
| |
|
| | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 15:00 | |
| | A jsou cedule "konec obce", když je letiště územně na hranici? |
| |
|
| | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 15:08 | |
| | Ja len dodam, ze toto riesi tzv. "Dopravny poriadok letiska", kde su popisane vsetky tieto veci. Napriklad pre LZIB to je nasledovne:
Rýchlosť jazdy vozidiel na RWY a TWY je daná špecifikami a technologickými postupmi
pre činnosť týchto vozidiel. Pri jednoduchej jazde bez vykonávania špeciálnej
činnosti je rýchlosť obmedzená na maximálnu hodnotu 100 km/h.
Potom tam si tabulky ze pre aku cinnost mas mat aku rychlost. Cize pokial nerobis FM, ale sa len presuvas, tak mozes maximalne 100km/h.
Napriklad pre LKPR su ine rychlosti:
- bez omezení - na provozních plochách s výjimkou pojezdového pruhu, resp. pojezdové
dráhy na odbavovací ploše,
- 70 km/hod - na vyznačeném úseku komunikace vedoucí mezi odbavovacími plochami
OPS a OPJ,
- 50 km/hod - na pojezdovém pruhu, resp. pojezdové dráze na odbavovací ploše a na
komunikacích v servisní zóně,
- 30 km/hod - na obslužných letištních komunikacích na odbavovacích plochách a
manipulačních plochách,
- 20 km/hod – v areálu depa autocisteren
- 5 km/hod - (odpovídá rychlosti chůze) - na odbavovacích stáních a v třídírnách
zavazadel.
Cize toto ma kazde letisko inak stanovene. |
| |
|
| | | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 15:15 | |
| | ...ale asi vsetci pozname prihodu z LKPR, ked v ramci istej stavky bol dosiahnuty svetovy rekord v rychlosti vozidiel V3S, ked sa pretekali po drahe dve ofukovacie V3S-ky ktore mali na korbe motory z Migu-15 Podla pamatnikov ako prve "odisli" tachometre a brzdove oblozenia... |
| |
|
| | | | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 15:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 22:41 | |
| | Tieto fukary su aj na zeleznici.Nejaku nedavnu zimu som zbystril sluch,ked som pocul dost blizko nejaky velmi znamy zvuk nahadzovania leteckeho motoru a to byvam 12 km od letiska ale dost blizko u drahy/ zeleznicnej / . Trochu som patral a to zelezniciari nahodili svoju 15-ku na vagone a robili motorovku.Tak ma napadlo,ci by neskusili urobit nejaky rekord na trati,u nas je na smer Bratislava uplne rovny usek,kua,mohli by to vyskusat.
Nejaky rok tiez naspat zase skusali hasici na tatrovke tiez motor na sfukovanie plamena z vrtov,totiz u nas na Zahori su plynove zasobniky a obcas sa stane,ze nejaky zahori a je ho treba sfuknut.Robilo sa to aj v Kuvajte.
A taktiez robili pani s Tatrovkou motorovku.Samozrejme motor z 15-ky .
To je takzvana letecka romantika.
Ovsem, ked mi uz naozaj chyba to letectvo,tak si zapalim vecer na balkone petrolejku,alebo na rybach sa vecer dokonca musi a pocit letistnej plochy je zaruceny a hmatatelny. |
| |
|
| | | | | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 22:48 | |
| | | |
|
| | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 15:02 | |
| | plati, ale stejne tam vetsina jezdi jako pr....a a tahle to pak dopada kdyz te vytlacej do zasnezenyho prikopu |
| |
|
| | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 15:10 | |
| | | |
|
| | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 16:20 | |
| | Kurňa, to mi něco připomíná... Modří vědí... |
| |
|
| | | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 16:28 | |
| | | |
|
| | | | | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 22:44 | |
| | Ale ale.. |
| |
|
| | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 13:09 | |
| | a v cem si myslis ze jsem si vozil p*del celou 30ti hodinovku |
| |
|
| | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 15:39 | |
| | Leda na židli jsi tam mohl dělat závody |
| |
|
| | | | | práce snů: Follow me 6. 12. 2010 / 21:32 | |
| | | |
|
|