| | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 22:48 | |
| | A tentokrát ne na několik desítek minut ale několik hodin...
//rýp Ještě že tady v Brně z pár centimetrů sněhu neděláme takové divadlo
|
| |
|
| | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 22:54 | |
| | Kurva já jsem se skoro z jenče nedostal z parkoviště. |
| |
|
| | | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:14 | |
| | Mno.. Jak jsem se tak večer vracel od našich, tak jsem zjistil, že zejtra asi nedorazim do práce.. Ta silnice, která už je bez tak dost ouzká, tak ta je díky závějům už jen tak tak na jedno auto.. a obávám se, při pohledu z okna, že to zejtra bude tak maximálně na motorku, nebo kolo..
No co.. ZPV to jistí.. |
| |
|
| | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:18 | |
| | Mno, spíš bych to pojal tak, že tady se vyplatí těch pár letadel poslat na diverzi spíš, než kvůli třem příletům čistit dráhu několikrát za hodinu..
Zatímco u vás si těmi třemi přílety ztrojnásobíte denní statistiky pohybů.. |
| |
|
| | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 07:09 | |
| | No pozor, ve středu tu máme dokonce 4 pravidelné přílety
A všichni bez problémů přistáli za viditelnosti 1500m a za chumelení přes VOR/DME přiblížení! |
| |
|
| | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 08:35 | |
| | ...a VNAV |
| |
|
| | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:23 | |
| | A co máme dělat? U Muzea už jsou 4 centimetry! Jinak jak dnes mohl vidět - v centru se jako obvykle jede rally letní gumy... |
| |
|
| | | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:33 | |
| | Mno, podle těch fotek, které jsem viděl, tam jsou doopravdy tak 4 cm |
| |
|
| | | | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:44 | |
| | Tak to máš asi vlčí mlhu.. Já tu mám pod oknem docela určitě přes deset čísel.. |
| |
|
| | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 11:04 | |
| | Od toho, jak projel pluh a ještě to tam naházely děcka při koulovačce, že? |
| |
|
| | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 11:05 | |
| | No, vam to tam kolabuje pri ctyrech ... tak pomlc |
| |
|
| | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 11:11 | |
| | Když jsem včera večer mířil na vlak, tak toho sněhu bylo teda výrazně víc, než 10 čísel a všechno jezdilo bez problémů (teda krom vlaků, které přijížděly do Ovy tak zpožděné, že to nestíhali obracet, tak vo co gou?
Co mě ale pobavilo byla parádní fronta na kolejích Ještě jsem nikdy neviděl, aby na normální trati za sebou stály 3 vlaky (víc jsem jich kvůli zatáčce neviděl) |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 11:12 | |
| | Zapomněls dodat, že to určitě byly vlaky původně z Prahy
;P |
| |
|
| | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 11:17 | |
| | No samozřejmě, jak jinak
Ale nejvíc zpožděné to jezdilo z Rakouska a od Brna (a teď mě sežerou i Brňáci ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 13:05 | |
| | Jo v Brně to bylo včera super. Šaliny zpožděné, autobusy tuplem a o vlacích ani nemluvím. Na nádraží pěknej chaos Chudáci ti co jeli do Prahy. Vlak co měl jet v 18:22, tak tam ještě ve 22:00 nebyl. Naštěstí ty vlaky co jeli přímo z Brna zpoždění neměly. A u nás na Drahanské vrchovině, tam si z toho nikdo hlavu nedělal. Autobusy jely normálně na čas a vůbec se s tím nemazali. Tady jsme na pár centimetrů sněhu zvyklí |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 18:56 | |
| | Ti, co jedou do Prahy jsou chudáci vždycky!!! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 3. 12. 2010 / 20:23 | |
| | | |
|
| | | | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:47 | |
| | Tos videl blbe |
| |
|
| | | | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:48 | |
| | U muze anevim kolik je, ale na magistrale se dalo udelat rallye docela dobre clovek si jen musel dat bacha u sjezdu na jizni spojku, tam to nejspis ucpal nejaky kamionek a udelali si tam chlapci fronticku. |
| |
|
| | | | | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:51 | |
| | mno tu u nás je tak 10-12 |
| |
|
| | | | | | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:54 | |
| | tady to sype coz pro zitrek znamena dve pozitiva... bude prazdna praha a budou se moct jeste delat blbiny |
| |
|
| | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:57 | |
| | že bude prázdná Praha bych netvrdil.. Pokud se jim nepovede rozjezdit tramvaje a autobusy tam, kde teď nejezdí, tak se obávám, že to bude to samý, co dneska..
Díky bohu, že bydlím na západním okraji a mám to do práce relativně kousek a nemusim jet přes město.. |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:02 | |
| | a ja to klidne tvrdit budu. autobusy, saliny at si jezdi. ale aut bude zlomek oproti beznemu mnozstvi a o to go |
| |
|
| | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:05 | |
| | No právě že šaliny ani busy moc nejezdí, co jsem naposledy slyšel v rádiu..
Minimálně dvě tramvajové tratě jsou zavřené a několik BUSů taky nejezdí..
A ti lidi se nějak do práce dostat musí, takže pojedou imho autem, bo na kolo ani motorku to zejtra moc nevypadá..
|
| |
|
| | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:07 | |
| | ti radeji zustanou doma bylo to krasne videt v pondeli nasnezila polovina snehu co dneska, a praha byla nadherne prujezdna |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 06:27 | |
| | a kde bydlis? ja taky na zapadnim okraji a letiste vidim z loznice z postele, kdyz lezim na pravym boku |
| |
|
| | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 09:18 | |
| | Momentálně bydlim v "ňadřinci".. A teď, babo, raď.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 13:27 | |
| | Pičín, Kozomín, Řiťka?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 13:30 | |
| | To prostřední je nejblíž.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 13:32 | |
| | me napadaj tak maximalne kozoolupy u plzne .) ale to asi neni ono, co? .) |
| |
|
| | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:28 | |
| | Tim bych si nebyl tak jistej, jestli ráno nepojede "socka" tak budu muset vyprostit ze sněhového opojení mého Šemíka. A jestli takhle bude postupovat každej,kdo má auto a normálně s nim nejezdí, tak Praha moc prázdná nebude a blbin si taky moc neužiješ |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:29 | |
| | Ti lidi, co normalne nejezdi, nepojedou ani v tomhle. .) mno, uvidime zejtra
mit jeste dovolenou, tak kaslu na pracu a jdu se nejakm vyblbnout ... letist tu v okoli mame dost |
| |
|
| | | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:55 | |
| | Mě pobavily dopravní zprávy v rádiu..
"Na obrazovce mi tu od Global Assistance svítí jedna velká pětka.. Výčet míst, kde stojí kolony by zabral asi hodinu, takže to zkrátím a řeknu, že očekávejte kolonu před jakýmkoliv stoupáním.."
Když jsem slyšel nějakou holku, jak říkala, že jen Argentinskou projela za hodinu a z Proseka k Muzeu jela dvě a čtvrt hodiny, tak jsem si připadal jako žabař, když jsem v pondělí jel z Mariánek do Prahy, co obvykle dávám za 1h20, 3h30 a jen mezi 24. a 13. kilometrem D5 jsem jel 1h50..
Btw.. může mi někdo vysvětlit, proč, když jedou sypače, tak jedou po dálnici 25km/h a navíc vedle sebe, aby je nemohli předjíždět ani osobní auta..? Pochopim, že nechtějí, aby je předjížděli kamioni.. Ale proč takhle brutálně brzdí dopravu osobní a nemůžou jet třeba 10 metrů za sebou, mi nějak nejde do hlavy.. |
| |
|
| | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:00 | |
| | uprimne, co tim vyresis? nic... predjedes prvniho uz projetym pruhem, a pak se v ty mezere budes cpat do hlubokyho neprotazenyho snehu pred nima. pekna kokotina. ale loni, kdyz jsem totez vytrpel z mnichova hradiste do stary boleslavi, tak jsem byl vytocenej asi jako ty ted. |
| |
|
| | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:03 | |
| | tak ono by stačilo, kdyby ten, co jede vpravo hrnul doprava a ten, co jede vlevo hrnul doleva.. tím pádem by ani ten střední pás sněhu nebyl tak vysokej a dal by se na zimákách v pohodě projet.. Přece mezi nima člověk nebude dělat myšku ve stokilometrový rychlosti.. Jedou přece pomalu a projet by se to dalo.. Loni za Plzní byli dva inteligentní a jeli za sebou, takže to mám vyzkoušený, že se tam projet dá.. |
| |
|
| | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:10 | |
| | nemyslim projet shrnutnej snih mezi nima dvema, protoze oba dva hrnou na jednu stranu. mam na mysli ten snih PRED nima, kvuli kteremu to prhrnujou.
PS: no, to by si opravdu pomohli, mit jeden pluh s radlici doleva a druhou doleva |
| |
|
| | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:12 | |
| | Doprava, nebo doleva.. Dyk je to jedno.. viz náš magistrát.. |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:14 | |
| | No, ono kdyz budes normalni silnici pluhovat radlici "doleva", tak to zas tak moc jedno neni
magistratni (a vubec, komunalni) politika neni mejak vyrazne o pravici a levici, takze koalice cssd a ods na komunale neni nic, s cim bych mel nejaky problem. |
| |
|
| | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 09:17 | |
| | Měl jsem za to, že mluvíme o dálnici.. Takže tam je imho jedno, jestli bude pluhovat doleva nebo doprava..
Jo, nějakou takovou odpověď jsem čekal.. Inu.. demokracie.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 10:43 | |
| | No, mluvime o dalnicich, ale ... nemyslis, ze je ponekud nehospodarne mit pluh jenom na dalnici, ktery uz nemuzes pouzit na silnici? .) To by zase kricelo chytraku, jak vyhazujou penize kvuli pluhu, ktery pouzijou dva dny v roce , a jeste jenom na dalnicich .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 12:23 | |
| | Ta radlice je přece zahnutá jen nahoru.. Z bočního pohledu.. Co jsem viděl, tak mají buď jednostrannou radlici, nebo šípovou.. A nejsem si jistej, neštudoval jsem to, ale ta radlice je na hydraulickém zvedáku, ale podle mě se s ní dá hydraulicky natáčet i do stran.. Ale jak říkám, tím si jistej nejsem.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 15:33 | |
| | No, na dalnicich se vetsinou setkas s radlicemi, ktere umoznuji pluzeni jen do jednoho smeru. jsou asymetricke a delane tak, aby to nedelalo hromady hned u dalnice (z 5cm snehu v 2m pruhu vznikne ta hromadka podstatne vetsi, nez tvych 15cm), ale aby ten snih od pluhu doletel uplne mimo dalnici (v prikopu, v lese nebo na poli za dalnici uz nevadi). coz znamena, ze vetsina z toho, co tu pises, je sice pekne, ale nerealizovatelne.
pluhy se symetrickou radlici, ktery je jedno, jakym smerem je natocena, jsem jeste na dalnici nevidel. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 16:04 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 07:44 | |
| | ... a zname piloty |
| |
|
| | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 09:31 | |
| | Si děláš prdel, ne? Hrnout sníh ke středovým svodidlům. To jsou nápady |
| |
|
| | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 09:35 | |
| | Píšu to podruhý.. Pokud je na dálnici jen malá vrstva sněhu, do 5cm, nevidim na hrnutí z levého pruhu do levé krajnice nic špatného.. Ta hromádka, která tam vznikne, bude mít stěží 15cm.. |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 10:47 | |
| | ehm, pokud si predstavim jizdni pruh o sirce 2m a na nem 5 cm snehu, tak se na me nezlob, ale na 15cm hromadku snehu mi to moc nevychazi
mmch, takze podle tebe by si sprava dalnic mela poridit specialni pluh, ktery bude moct pouzit jen na dalnici a to jeste jen na jedno, dve prohrnuti tak jednou, dvakrat do roka? .) cim dal lepsi .) |
| |
|
| | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 12:28 | |
| | Nehledě na to, že kdyby jeli rychlostí, jakou by Matesa nebrzdili, tak by řidiči za středovými svodily asi moc radosti nemělli
Stačí se podívat, co to dělá, jak shrnujou sníh a do jaké vzdálenosti od cesty to umí lítat |
| |
|
| | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 12:43 | |
| | Co to meleš zase..? Ty jsi děsnej demagog.. Já jsem nic o speciální radlici nepsal..
Navíc.. Kolik ti to teda vyšlo, dle tvých matematicko-vědeckých propočtů..? Nějak si nevybavuju, že bych u dálnice někde viděl metrový val sněhu, kam se shrnuje dokonce ze dvou pruhů á 3,5m. A to jsem na dálnici skoro furt.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 12:49 | |
| | tys nepsal nic o specialni radlici? a o cem? nebo snad podle tebe radlice, ktera smetava snih doleva je podle tebe "normalni"? .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 12:52 | |
| | Nepsal jsem nic o KOUPI speciální radlice.. Psal jsem, že jsem to sice nestudoval, ale předpokládám, že ta radlice je hydraulicky jak zvedaná, tak otáčená kolem svislé osy..
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 15:18 | |
| | No jo, ale je asymetrická, otočit zprava doleva dost dobře nejde...
Co se týče "hromádky", tak ta není tak vysoká právě proto, že kornoutový tvar radlice směřuje proud shrnutého sněhu trochu dál, než jako když se nožem škrábe máslo (proto taky nejde hrnout ke středu dálnice, protože řidiči v protisměru by byli brutálně "sprchováni" sněhovou břečkou) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 16:18 | |
| | Že je asymetrická, jsem netušil..
Co se týče té sprchy.. Vzhledem k tomu, jak jezdí pluhy pomalu.. alespoň co jsem je potkal a hrnuly, tak vždy jely max. 30km/h, tak díky středovým svodidlům si myslím, že sprcha nebyla..
Něco jiného by bylo, kdyby jely třeba 60-80km/h.. To je pak jasný, že to lítá dost vysoko a daleko.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 16:37 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 16:47 | |
| | Pro ty, co ještě nikdy neviděli sněhový pluh |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 16:52 | |
| | v ramci objektivnosti by to chtelo i obrazek pluhu ktery ma symetrickou radlici a ktera nejspis umoznuje hrnout snih na obe strany .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 16:53 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 16:56 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 3. 12. 2010 / 08:54 | |
| | I ta hasičská je ale asymetrická (tam na tom obrázku nahoře...) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 16:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 16:56 | |
| | to bych se bal na dalnici asi pouzit .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 17:02 | |
| | Prečo? Na Slovači sa to občas používa. Má to širší záber, očistí ti to aj odstavný pruh. Je to plne staviteľné. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 17:15 | |
| | No, protoze nepochybuju, ze se najde nejaky expert, co si toho nevsimne a bude ho chtit podjet .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 17:03 | |
| | Bože... Asymetrická, že je kolem příčné osy jsem věděl.. Já myslel, že má doktor na mysli asymetrii podle svislé nebo středové osy (procházející geometrickým sředem plochy radlice..) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 17:28 | |
| | Nevím jak tedy definuješ ty osy, ale podle mě, např. ta prostřední radlice není symetrická podle žádné osy, viz obr. 1 Zato ta vlevo symetrická je a podle mě je možné ji otočit i na druhou stranu, jak jsi zmiňoval. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 17:35 | |
| | Mno.. Konečně.. Ten MAN a ta TATRA uprostřed, jsou ty asymetrické, nebo-li kornoutové, jak zmiňoval tudle pan doktor..
A jinak ano.. neuvědomil jsem si to, že ty radlice jsou obvykle do tvaru kornoutu.. Čili že obvykle je není možné otočit doleva..
Nicméně ta na tý starý tatrovce by asi otočit opravdu šla, tím pádem teda nechápu, proč to neodhrnujou stylem, který jsem zmiňoval.. levej pluh doleva a pravej doprava s větším podélným rozstupem mezi sebou, aby se případně daly předjet.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 17:42 | |
| | Asi je to z toho důvodu, že ta dálnice se neprotahuje jen jednou za zimu (v tom případě by to tak asi šlo), ale několikrát za den (když na to přijde) a IMHO po 10 protaženích z obou stran (pruhů) už by se ti všechen ten sníh na ten středovej pás nevešel (nebylo by to jen 15cm) tudíž je nutný, ho odklízet rovnou úplně do pryč z dálnice. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 3. 12. 2010 / 09:08 | |
| | Samozřejmě moje odpověď na Atariana je současně odpověď na tohle. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 17:45 | |
| | z toho samyho duvodu, proc se narrow-body letadlem vetsinou (az na vyjimky) neletaji dalkovky (a naopak, proc se - az na vyjimky - wide body nelita z prahy do vidne.
protoze kazdy je vhodny na neco jinyho. a proc neni zrovna idealni tim "ze stary tatrovky" hrnout dalnice, tu uz bylo zodpovezeno. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 17:57 | |
| | Protoze na ty levy strane by se ten snih stosoval a padal zpatky do rychlyho pruhu a vsichni ridici krome tebe by nadavali, kteryho pseudocuraka takova blbost napadla... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 3. 12. 2010 / 09:03 | |
| | Bingo, no konečně někdo, kdo na silnici spolu se sešlápnutím plynun nezúží zorné pole jen na asfalt mezi tlustými čarami!
Páč sníh se přece musí někam nahrnout - a hrne se do pangejta - a jak známo, pangejt uprostřed dálnice bejvá málokdy...
Ono totiž nejde jen o první 5cm poprašek, ale o sajrajt z celý zimy, včetně posypů - chemickejch i tuhejch. Po shrabování na jaře zákonitě následuje čištění pangejtů a recyklace posypu - což v některých regionech nedělají tak často, ale někde jo.
A kdyby to hrnuli doprostředka, tak už v únoru není kudy projet. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 3. 12. 2010 / 09:31 | |
| | Ale jako všechno na světě, i ta radlice doprava má svůj - jak říkáme my fonetici - dáujsájt. Svodidly osazené sjezdy z dálnice, kde točíš na pravou ruku, jsou v podstatě zrcadlovým obrazem středových svodidel. Tam to ten pluh hrne na svodidla hlava nehlava, zatímco levá strana - pangejt - zůstává pěkně čisťoučká.
Na druhou stranu, u takového sjezdu se dá výstražná dopravní značka č. 11 "Práce na silnici" a nějací kucí vopálený to tam za půl hoďky odházejí. To bych u středových svodidel moc neriskoval |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed DEMONSTRACE SNĚŽNÉ RATLICE 3. 12. 2010 / 21:06 | |
| | No konečně jsem to našel - hledal jsem to už dřív, ale měl jsem práci.
Takže jasnej důkaz, proč sněžný pluhy nemůžou hrnout sníh do středu vozovky (=> protisměru):
http://www.youtube.com/watch?v=LDZpgwSIpkk&feature=related
(PS: ta ratlice je tam naschvál, hledal jsem ještě ratlici na sněhu - aby byl důkaz, co to znamená klepat se jako ratlík (rattle-rattle-rattle !!!) , ale nenašel jsem nic vhodného, tak příště!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 6. 12. 2010 / 19:38 | |
| | Před chvílí jsem se vrátil z adventury zvané D1 a potkal jsem celkem 3 dvojice pluhů a 4 jednotlivé za jízdu do brna a zpět. V těch dvojicích odhrnovaly na pravou stranu jen dvě dvojice a ty jely těsně za sebou, že se nedaly předjet.. Zbylé dvě dvojice hrnuly každej na svou stranu (v levým pruhu doleva a v pravém doprava) s větším rozstupem. Z těch, co jely jednotlivě, jely tři v levým pruhu a logicky hrnuly doleva, protože možná imbecilové typu Lacina nebo Kočí nadávají, že to zleva padá zpátky do levého pruhu, ale všichni ostatní chápou, že když jede pluh samostatně v levém pruhu, tak nebude dělat uprostřed dvaceticentimetrový val, přes který v devadesáti kilometrové rychlosti přejede jen někdo s hřebíkama v kolech.
Ty "Fittipaldi"..
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 6. 12. 2010 / 22:37 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 6. 12. 2010 / 22:50 | |
| | Pfff.. to by to dálnici tímhle tempem neuklidil ani do jara.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 12:53 | |
| | Já jsem spíš na pejsky než na kočičky, ale Wildcat, Hellcat, Bearcat, Tigercat, Tomcat a tenhle Bobcat bych na milost snad i vzal. Je na ten sníh správně nasraná |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 14:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 6. 12. 2010 / 23:42 | |
| | Tak vidis. Republika je velka. Par blbcu jako ty se najde vzdycky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 11:23 | |
| | Omyl, blbec jsi ty, neb většina normálních a jezdí u pravého okraje vozovky/pravém pruhu, jak psáno v předpisech a je jim jasné, že je potřeba se do pravého pruhu nějak vrátit, pokud předjíždím. Tím, že tam bude hromada sněhu mezi pravým a levým pruhem, dle tebou publikované zásady "hrnout vždy vpravo", tak bude víc bouraček, než když pár milimetrů napadá z levé krajnice zpět do levé pruhu.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 11:40 | |
| | Tak sorry za muj omyl. Nevedel jsem o existenci zazaracneho snehu, ktery hrnut napravo vytvari hromady, ale hrnut nalevo pouze nekolik milimetru. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 12:06 | |
| | Já jsem nepsal nic o tom, že se vlevo udělá jen několika milimetrová hromádka.. Psal jsem o těch pár milimitrech, co z té hromady vlevo napadají zpátky do pruhu.. O zázračném sněhu řeč nebyla. Pokud ano, prosím o citaci, kde o něčem takovém píšu.
Pořiď si brýle, pokud špatně vidíš. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 17:43 | |
| | A byla symetricka nebo asymetricka? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 12:09 | |
| | To jsi nemohl vědět, bo to, co se podle postupů silničářů hrne doleva je jen a pouze mix rozbředlého sněhu a soli (břečka) při teplotách do -2 stupňů Celsiovy stupnice a předpovědí oteplení k hodnotám okolo 0 (nula) stupňů Celsiovy stupnice. U té se předpokládá, že se nebude hromadit jako sníh při nižších teplotách (a následně tvořit bariéry), ale že bude samovolným táním mizet a výsledná tekutá sračka bude ze středového pásu odvedena drenáží.
Takže asi tak... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 13:02 | |
| | nejsou na to nějějaký evropský normy? ať se tady zbytečně nehádáme. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 13:47 | |
| | Jestli je na to nějaká evropská norma, pak Ti ji milerád na nadcházejícím simbíroj narvu do prdele, jestli mi rozumíš... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 13:50 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 13:55 | |
| | Pokud chápeš jazykové paradigma podmět-přísudek a dokážeš v češtině rozlišit podstatné od přídavného jména, pak je odpověď na tvoji debilní otázku prakticky zodpovězena, jestli mi rozumíš... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 14:59 | |
| | www.silmos.cz/file.php?id=709 Doufám, že tiskneš na jemný papír. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 15:17 | |
| | Ne, netisknu. Ty tři listy kancelářského papíru s typickou gramáží budeš muset zvládnout. A buď rád, že tisknu oboustranně!!! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 15:32 | |
| | jeste ze to netisknes na folie na meotar |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 15:37 | |
| | Tam by se ale blbě tisklo oboustranně, to je fu(c)kt... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 14:15 | |
| | Ale že tě ta D1 rozhodila, takové vulgarity...
Luník IX. na tebe, tam by ti to sáhlo na zoubek!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 14:42 | |
| | Jaký vulgarity, pan dochtor..? Já s vulgaritama nezačal..
A jinak jo. Ta D1, to byla mňamka, obzvlášť v nebrzdící služební Fóbii.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 14:46 | |
| | Nebrzdící... Ty asi Mates taky nejradši jezdíš na V1 co? ;o) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 16:27 | |
| | Nn.. Ale jsem ze svýho auta zvyklej na kotoučový brzdy na všech kolech.. tohle má jen na předních a je to hodně znát.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 14:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 6. 12. 2010 / 15:57 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 6. 12. 2010 / 19:03 | |
| | i tak se dá.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 14:28 | |
| | To je ale nějakej úplnej debiloj, protože jednak jí má vobráceně (natočená doleva, přitom kornout doprava) a eště k tomu vzadu, takže když se zaboří blbym žigulim zadnim náhonem, radlice skončila... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 17:41 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 18:33 | |
| | Chjo... Chlapce, chlapce... |
| |
|
| | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:08 | |
| | no já myslím že to dělají proto že ten co jede v levo jede trochu v předu a to co odhrabe přebírá ten v pravo a odhrne to ke krajnici takhle tam nezůstane pruh sněhu uprostřed |
| |
|
| | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:11 | |
| | samozřejmě, že by se ty záběry radlic překrejvaly.. čili by tam nic nezůstalo.. jen by to celé bylo o něco málo užší, než když to dělají, jak popisuješ.. |
| |
|
| | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 00:41 | |
| | ono bych řek že je to celkem i nebezpečný jen nějákou dobu po ošetřený silnici, pak ten sypač předjet a najednou vlítnout do čerstvýho |
| |
|
| | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 09:20 | |
| | 1) Mluvim o situaci, kdy ty sypače jedou 30km/h. Takže do ničeho "nevlítneš", ale normálně vjedeš.
2) Měl jsem na mysli stav, kdy je na tý dálnici tak max. 2-3cm sněhu.. Ne, když tam jsou půl metrový závěje. To je jasný, že všichni pojedou za pluhem víc než rádi. |
| |
|
| | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 10:48 | |
| | jeste jsem na dalnici nevidel pluh, ktery by pluhoval 2 - 3 cm snehu. neb 2 - 3 cm snehu se rozjezdi driv, nez tam ty pluhy vubec dojedou. |
| |
|
| | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 11:19 | |
| | Některým pražákům to nevysvětlíš A pak se není co divit, když to tam tak vypadá |
| |
|
| | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 12:43 | |
| | Nevim, kolik máš najeto kiláků na dálnici.. Já za poslední necelé dva roky asi 38000km.. Zažil jsem loňskou zimu a mám zhruba představu o tom, kdy a jak jezdí pluhy.
Ten sníh se nerozjezdí, dělají se tam spíš koleje. Proto tam ty pluhy jezdí, aby z těch kolejí udělaly jednolitej tvar. Čili buď ten sníh "zarovnají", aby ho bylo všude stejně a ty koleje tím pádem jsou mělčí, nebo je to suchej sníh, že to odhrnou až na asfalt, posypem solí zmizí i ty drobné zbytky sněhu a je z toho mokrá dálnice.
Ono totiž rozježděnej sníh může vzniknout ve městě, poněvadž tam obvykle bývá i vyšší teplota. Ne o moc, ale dva, tři stupně to budou.. To přispívá ke vzniku oné břečky, která ve městě na silnici je (za předpokladu, že není minus 10, jako dneska ráno). Na dálnici, kde fouká vítr a kde není nic, co by jí alespoň trochu ohřívalo (domy, fabriky atd.), to tak v drtivé většině případů není. |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 12:48 | |
| | Ok. takze si budeme dokazovat, kdo ho ma delsiho. Fajn. Reknu ti to jednoduse. mam jich asi o deset tisic vic. ale co z toho plyne, fakt netusim .) |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 15:21 | |
| | pluhy skutečně nejezdí, dokud není vrstva sněhu vysoká aspoťolik, kolik stačí napadat, než dojedou z jednoho konce štreky na druhej. Zkus se některýho optat. 2-3cm to pro ně není víc, než komáří prd. |
| |
|
| | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:48 | |
| | a zase nekdo chytrej jak rádijo. |
| |
|
| | | | OT Real - LKPR Closed 1. 12. 2010 / 23:50 | |
| | Záviděj, že máme sněh |
| |
|
| | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 07:00 | |
| | A my ho tady asi vůbec nemáme, že? |
| |
|
| | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 07:52 | |
| | ocividne vas ale vzrusuje ten nas |
| |
|
| | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 07:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 07:58 | |
| | No jo, protože jen v Praze je kalamita jak na Sibiři |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 08:00 | |
| | Je tu jak v pohádce. A neni aspoň vidět žádnej bordel |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 08:05 | |
| | ah, tak dekujeme, ze nas prazaky na to upozornujete ... kde bychom bez vas byli |
| |
|
| | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 09:20 | |
| | Přesně.. Ještě, že tu je ta jihomoravská metro-POLE.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 09:38 | |
| | Hele, kdyby tady nebyla naše metro-POLE, tak ta letadla můžete vektorovat třeba kousek vedle na Točnou |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 09:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 11:15 | |
| | A Mošnov co? Už máme větší appron, tak toho vleze víc! |
| |
|
| | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 10:49 | |
| | zavidej nam, ze zatimco o praze pisou jaky tu jsou kalamyty, tak po nich ani pejsek nestekne .) |
| |
|
| | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 09:41 | |
| | Jo, chlapce, on je ale rozdil uklidit ruzyni a uklidit turany |
| |
|
| | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 09:43 | |
| | Já vím, tam máte navíc dokonce jednu dráhu, která je na parkování a jednu, která se skoro vůbec nepoužívá! |
| |
|
| | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 10:44 | |
| | a mluvim snad vyhradne o drahach? |
| |
|
| | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 22:10 | |
| | Mozna by to chtelo se prijet nejprve podivat, jak to na takovem letisti chodi a potom psat nesmysly, ze v Praze napadne par cm snehu a zavira se, kdezto Brno je otevreno...Vcera foukalo kolem 20uzlu, draha se uklidila behem pul hodiny a letiste se na cca pul hodiny otevrelo, nez snih nefoukal zpatky. Na draze lezelo 5cm cerstveho snehu pod kterym byly zmrazky. Brzdne ucinky byly 22/17/17, merene pomoci SFH, jiste vis, co to znamena...Letadlum trvalo i hodinu nez vypushbackovala, protoze to tahacum prokluzovalo a ani se nehli...Troufam si tvrdit, ze uklidit jeden zaliv na LKPR je jako uklidit cele LKTB. Kde mame zbytek letiste? Musis uklizet drahu, pojezdove, stani atd. LKPR ma sice vice techniky a prostredku, ale zazraky s tim delat nemuzes. A letiste se zavrelo potom, co posedala planovana letadla do Prahy. Nez jsem sel z prace, tak v 21:50 otevreli na cca 20minut letiste, protoze draha rychle zafoukavala a brzdne ucinky se zhorsovaly. O brzdnych ucincich jiste radi napisi real piloti a vysvetli, jak se brzdi a jak radi pristavaji, kdyz je draha pokryta snehem... |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 22:33 | |
| | Muzeme tenhle prispevek nekde zaramovat a nastavit jeho zobrazovani kazdy rok v zime? Neb je to rok co rok, co se objevi nejaky vsudebylvsechnozna, co odklizeni snehu rozumi nejlip ze vsech, takze nebude treba, aby jsi to ty (nebo jini) psali porad do kolecka.
|
| |
|
| | | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 23:04 | |
| | Jasně. Nemůžu nic vědět o tom, jak to doopravdy chodí. Ten kdo vzal můj příspěvek příliš vážně a příliš se ho dotkl, toť jeho chyba. Ale jak vidíš, i podle tebe debilní příspěvek tu rozpoutal celkem vášnivou diskuzi, stejně jako třeba podobně debilní "On existuje!". Ať už má jakýkoli vyšší skrytý smysl. |
| |
|
| | | | | | | | | OT Real - LKPR Closed 3. 12. 2010 / 20:31 | |
| | Tak to máte udělat jak na Mošnově a nechat použitelnou jen jednu pojezdovku a na zbytek se ... |
| |
|
| | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 09:51 | |
| | A zase nekdo startuje na prvni naslapnuti. |
| |
|
| | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 10:44 | |
| | To vis, po dlouhy dobe jsem do toho na pokru nezahucel po hlave, tak dobra nalada se projevi |
| |
|
| | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 18:06 | |
| | Zajímavá slova z úst autora vlákna "On existuje!" |
| |
|
| | | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 18:43 | |
| | | |
|
| | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 07:37 | |
| | | |
|
| | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 14:28 | |
| | Neděláte divadlo ? Hlavně ,že IL-76 divertoval knám a původně měl letět do Brna |
| |
|
| | | | OT Real - LKPR Closed 2. 12. 2010 / 17:58 | |
| | Aha, toho jsem si vůbec nevšiml... Ale Brno uzavřené nebylo, asi měl problémy s přiblížením - ale kdoví... Nejlepší je, jak někdo na planes.cz se ptá, jestli toto letadlo ještě vůbec může do EU |
| |
|
| | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 14:15 | |
| | Kdysi se na sníh používal prouďák na kolečkách - používá se to ještě? |
| |
|
| | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 14:17 | |
| | Rekl bych, ze ne, neb si (ne)dovedu predstavit ten kraval, co by udelala "Biomasa" Žak, Bursik, a obyvatele prilehlych vesnic .) |
| |
|
| | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 14:33 | |
| | | |
|
| | | | OT Real - LKPR Closed 7. 12. 2010 / 14:43 | |
| | Na sníh ne.. Jen, když je led, tak se v krajním případě použije motor na kolečkách.. |
| |
|
|