| | | VFR in English - zkušenosti.... 22. 11. 2010 / 19:38 | |
| | Zdravím pánové....
Už nějakou dobu se snažím pochytit VFR frazeologii v anglickém jazyce pro případné reálné lety do zahraničí za VFR podmínek v budoucnu.
Obracím se na vás s dotazem, zda někdo má zkušenosti přes IVAO lítat někde v zahraničí VFR pro procvičení dané frazeologie.
Napadlo mě že asi bude nejlepší třeba někde si vyhlídnout v Anglii řízené letiště a zkusit si nějaké okruhy, navigační let, let do někde oblasti letiště a z5 atd, ale zas si říkám, že pro angličany budu asi dost nudný pilot když to nebudu zvládat tak zda nezvolit třeba Německo či tak něco...
Díky za odpovědi a rady
Radim
|
| |
|
| | | VFR in English - zkušenosti.... 22. 11. 2010 / 19:46 | |
| | A co ti brání lítat VFR v angličtině i v Česku..? |
| |
|
| | | | VFR in English - zkušenosti.... 22. 11. 2010 / 20:02 | |
| | to beru jako zamozřejmost jako naučení se té frazeologie, ale chci jednou lítat třeba v zahraničí a chtěl bych umět komunikovat s řídícíma i někde jinde, ptz je to občas odlišné ta komunikace, zalezi co chytnu za ridicího...
Jen se ptám na zkušenosti, zda lítate halvne v ČR či zkousíte i zahranicí... |
| |
|
| | | | | VFR in English - zkušenosti.... 22. 11. 2010 / 21:07 | |
| | Asi bych zkusil Rakousko (na IVAO). Přijde mi, že tam mají míň provozu na regionálech (LOWK,WI,WS...) a ATC jsou většinou příjemní.
Jinak bych z toho v reálu nedělal moc vědu. Na řízených letištích je komunikace hodně podobná jako IFR a ATZ když jsou v AJ, tak se stejně spíš drží hovorové komunikace, jak u nás v ČR. - Toť můj názor |
| |
|
| | | VFR in English - zkušenosti.... 22. 11. 2010 / 19:50 | |
| | V anglii myslím mají pár odlišností, narozdíl od Němců. Nejsem si jistý, ale nelítají tam okruhy na QFE? |
| |
|
| | | VFR in English - zkušenosti.... 22. 11. 2010 / 21:11 | |
| | Bud si zkousej poletovat v CR a po nejake dobe (a ICAO levelu) mrkni do zahranici. Nebo tam muzes rovnou, ale se safety pilotem... |
| |
|
| | | | VFR in English - zkušenosti.... 22. 11. 2010 / 21:35 | |
| | Osobně bych z toho počítačovou simulaci po síti klidně vypustil. Jak píše Lowmick, s někým se dohodni a vyraž pod jeho dozorem třeba jen někam těsně za čáru, to ti dá víc. Speciálně němci jsou v tomhle velmi tolerantní, pokud tam nemají extra frmol, a řídící ti vyjdou vstříc. Napíšeš-li do FPL poznámku Student Pilot, nic tím nezkazíš. A pokud si jó nejseš jistej, klidně jim tam před letem zavolej a řekni, že je to tvůj první let, že máš zkušeného sebou, ale rád by sis to vyžral celý sám. S jedním cvičencem jsem to takhle udělal, a přišlo mi, že se řídící na to vyloženě těší. |
| |
|
| | | VFR in English - zkušenosti.... 22. 11. 2010 / 22:17 | |
| | nezapomen, ze anglicka frazeo je jedna vec, ale dobra znalost obecne anglictiny (navic zkomolene radiem) je druha vec... a nemene dulezita
na vetsich letistich je anglictina od ridicich samozrejmost, ale na malych letistich jsem se zatim setkal s tim, ze se hovorilo mistnim jazykem, takze se navic vyplati i umet frazeo v tom kterem jazyku, abys vedel, kde kdo je a nebyl nebezpecny ostatnim
muzu mluvit za Belgii, Francii a Nemecko |
| |
|
|