| | | Letecký simulátor 19. 11. 2010 / 16:43 | |
| | | |
|
| | | Letecký simulátor 19. 11. 2010 / 16:45 | |
| | Hledej hesla Topinka, nadšenecký a 737 |
| |
|
| | | | Letecký simulátor 19. 11. 2010 / 16:51 | |
| | Diky |
| |
|
| | | | Letecký simulátor 19. 11. 2010 / 17:50 | |
| | To jsi vystihl správně |
| |
|
| | | | Letecký simulátor 19. 11. 2010 / 19:23 | |
| | lol |
| |
|
| | | Letecký simulátor 19. 11. 2010 / 20:21 | |
| | | |
|
| | | | Letecký simulátor 19. 11. 2010 / 23:38 | |
| | Za ty prachy by sis treba polital v realu par hodin s Blanikem, nebo hodinu se Z-43, C-172, hodinu a pul s C-150 a nebo treba dve hodiny s WT-9 dynamic... zvaz co je lepsi. jestli litat fsku, nebo si vyzkouset radsi realny letadlo s instruktorem a zkusit si na vlastni kuzi, jaky to je to opravdu ridit. neni problem si to letadlo pujcit ve vzduchu a vyzkouset to... |
| |
|
| | | | | Letecký simulátor 20. 11. 2010 / 09:25 | |
| | Chybí ti v tom seznamu půjčovaných letadel B737.
Ale vážně - asi před rokem byl u Topinky strýc, měl i video a ještě půl roku o tom básnil.
A mohu tě ujistit, že už se svezl v reálu v lecčems.
To jen porovnání místní teorie a reálné komerční praxe |
| |
|
| | | | | | Letecký simulátor 20. 11. 2010 / 09:42 | |
| | V tom seznamu to chybí správně, páč aspoň tak nedělá Topinkovi reklamu, že je levnější než reál bulík oproti malým érům.
A jak říkám, v kokpitu dopraváku jsou dva nesamostatní a jeden samostatný pilot, tak to je plýtvání potenciálem, proto tradá do malého éra, kde to all in one. |
| |
|
| | | | | Letecký simulátor 20. 11. 2010 / 10:54 | |
| | Jedno musí každý uznať, že Topinka to dokázal a postavil kokpit B 737. Druhá vec je, že z toho spravil jarmočnú atrakciu a zárobkový podnik. Každý z nás už čosi investuje aspoň do dobrého joysticku, možno do baranov a pedálov, či do addonov. Všetko je relatívne, nas druhej strane treba povedať, že akákoľvek skúsenosť s reálnym lietaním je neoceniteľná. Ten, kto v minulosti aspoň nejaký čas držal riadiacu páku, robil si rozpočet na pristátie a snažil sa čo najlepšie podrovanť, má oproti úplným laikom veľkú výhodu. Či na to stačí jeden vyhliadkový let, to je otázka... Ale určite je to lepšie ako vôbec nič. |
| |
|
| | | | | | Letecký simulátor 20. 11. 2010 / 11:50 | |
| | Je pravda, že sem na 737NG nechal stejně financí jako za licenci na paraglaid a když ty dvě věci srovnám tak padák byl suveréně lepší. Každopádně nelituju ani návštěv u pana Topinky, chodili sme tam s kamarádem (Ava, pamětníci možná pamatují) a půlili si tak náklady. Rozhodně pokud máte nějaký finance, kterejch vám nebude líto, zkusil bych si to. Jo a pro rýpaly nejsem reklamka Topinka, jen říkám co si myslim. |
| |
|
|