| | | Migy-21 na zemi aj vo vzduchu 17. 11. 2010 / 20:48 | |
| | | |
|
| | | Migy-21 na zemi aj vo vzduchu 18. 11. 2010 / 14:53 | |
| | No ten start z travy bola divocina,nevyzeralo to,ze by bol ten pas zpevneny roštom.Inac sa na 21 nesmie startovat z travy.Ono by stacilo nasat kralika a je v riti.Neviem si aj predstavit,ako cistia travnaty pas od necistot,....asi nejaky mega vysavac...
Z albikom aj delfinom som startoval aj pristaval na trave a je to tiez divocina,pomaly nie su vidiet budiky, lebo su rozkmitane.
Za Ceskoslovenskeho letectva sa lietalo max. zo zaloznych letisk /Hořovice, Dlouha lhota a pod/. Na predstavu ako to vyzera , ked sa s MiG-21 startuje z asfaltky z takeho letiska - je to ako s traktorom 100- vkou po poli,vsetko roztrasene,rozkmitane,pred koncom drahy sa to utrhne,ale obvykle sa stihne odlepit pred koncom.A pristatie je velmi zaujimave. Draha vobec nie je vidiet z okruhu,lebo to je iba 30m cesticka,takze pilot musi perfektne vediet body po okruhu a body tocenia zataciek.Hlavne ked je dohladnost na hranici /3 km / a este po dotoceni na pristatie je priamo slnko proti, k veceru,viz.Hořovice,este take 3m zozadu vietor a ma postarane o robotu.Traktory tam zastavili vzdy na pristatie prevadzku na okresnej ceste,co bola v bode podrovnania,a asi v poslednej tretine krizovala cesta medzi dedinami drahu.
Ked sme tam za starych cias trenovali okruhy,tak 5 okruhov stacilo a pilot liezol premoceny z masiny. To bolo za odmenu.
|
| |
|
| | | | Migy-21 na zemi aj vo vzduchu 18. 11. 2010 / 15:20 | |
| | No, dneska uz je na te ceste z Horovic do Tlustice dokonce semafor )))
Ale je videt, ze je hodne dlouho nepouzivany ;o))
V momente, kdy jsi zminil Horovice, premyslel jsem, jak vypadal asfalt tehdy, protoze dnes je to jak kocici hlavy (ale jak jsem cetl, asi to bylo uz tehdy ))
Pises, ze jste vzdycky pristavali proti slunku (25-ka) - naopak (07-ka) nikdy? |
| |
|
| | | | | Migy-21 na zemi aj vo vzduchu 18. 11. 2010 / 20:08 | |
| | Vzdy na zapad sa lietalo,i ked bol slabsi ale vyhovujuci zadny vietor.Z opacnej strany som nezazil.Takto z hlavy to teraz nepoviem,ci sa to nedalo alebo ako.Kazdopadne to bol zazitok,tusim tyzden sme tam chodili lietat./autobusom ze z Plzne/ |
| |
|
| | | | | | Migy-21 na zemi aj vo vzduchu 18. 11. 2010 / 20:47 | |
| | Zabezpečení pro záložní letiště se zpravidla stavělo z hlavního směru přistání-tj.u Hořovic 25.Byl jsem tam asi 2x a taky jsme to takto stavěli,VPRNS,BPRNS /Kotopeky/naváděčka. |
| |
|
| | | | | | | Migy-21 na zemi aj vo vzduchu 19. 11. 2010 / 07:38 | |
| | Diky obema za upresneni |
| |
|
| | | | | | Migy-21 na zemi aj vo vzduchu 19. 11. 2010 / 07:36 | |
| | No, faktem je, ze tady vetsinou fouka primo proti 25-ce, opacne malokdy. Dik |
| |
|
| | | Migy-21 na zemi aj vo vzduchu 19. 11. 2010 / 10:21 | |
| | | |
|
|