Setkal ses s tou kompletní zavíračkou ještě někde jinde než ve Švajcu? Já mám osobně zkušenost takovou, že když má letiště noční provoz, většinou je otevřený, jen to stojí podstatně víc peněz (což někdy prominou, pokud je scheduled time v denní dobu, odlet na čas a nestihne se to kvůli větrům, apod.).
Jinak taková historka ze včerejška, taky zavíračková. V Birminghamu dělají noční údržbu dráhy a změny ILS, otvírají až v 6 ráno. Dostali jsme za úkol přeletět prázdný éro z Gatwicku a byť je takových servisáků poslední dobou celkem hodně, nikdy si to nenechám ujít Kde jinde si člověk užije trochu toho lítání...Flight time 39 minut, raději čekáme s odletem do 0545, abychom měli jistotu, že tam nebudem moc brzo. Já pln mladického nadšení (jinými slovy "to je ale vůl"), jak jinak než A/P off, A/T off, F/D off, raw data. Letíme si takhle na HON a eproučník volá - jéé chlapi, sorry, voni eště kopou, budete muset holdovat Za čtvrt hoďky - jé chlapi, už dokopali, ale nefunguje ILS ani NDB, budeme muset SRA, počkejte, jenom si vytáhnu tužku a papír (evidentně se na to těšil míň než my, bylo celkem pod mrakem a větrno). Za další čtvrt hoďky - tak už nám to jede, hdg xxx, cleared ILS 15. Bylo to na čele fronty, výškovej vítr 50+, přízemní 20+ s nárazy,....No, nesl jsem to růčo hrdinně až na zem (krapet propocený záda), ale pak jsem si říkal, že jsem pěknej vůl Ještě že berem na tyhle hopsáky 10 tun pro jistotu, aby to nebylo moc lehký a nesejmuli bychom tak ISS... |
|