| | | L 23 - verze 17. 11. 2010 / 11:43 | |
| | | |
|
| | | L 23 - verze 17. 11. 2010 / 12:02 | |
| | | |
|
| | | L 23 - verze 17. 11. 2010 / 12:09 | |
| | Podle mě je 1 a 3 stejný, akorát tam přidali kolečko, aby mohli přistávat na beton, u 2. obrázku mi to připadá jako nástavce pro zvětšení plochy křídla... |
| |
|
| | | | L 23 - verze 17. 11. 2010 / 12:21 | |
| | Přesně tak, já jsem viděljenom to jak má ten poslední, s tim kolečkem, 2ka bude asi nějaká jejich vlastní úprava. |
| |
|
| | | | | L 23 - verze 17. 11. 2010 / 12:31 | |
| | Pro účely vývoje bych udělal buď první nebo třetí.
Tuším, že např ve Zbra mají bez kolečka, v Benešově mají s kolečkem... |
| |
|
| | | L 23 - verze 17. 11. 2010 / 12:44 | |
| | čus. Pokud budeš dělat třiadvácu s těma nástavcema, který zvětšujou rozpětí na tuším že 18 metrů, tak si dej pozor. Nemůžou je mít všechny třiadváci. První kousky je nosit nemohly. Ovšem kolika kusů se to týkalo netuším. Jinak to je normální tovární výroba, ten nástavec. |
| |
|
| | | | L 23 - verze 22. 11. 2010 / 18:06 | |
| | Otom že by je první kusy nosit nemohly nevím, ale na našem prototypu v lkku máme možnost pouzití nástavců. |
| |
|
| | | | | L 23 - verze 22. 11. 2010 / 19:10 | |
| | Tak to by ses mohl někoho znalého u vás v Kunovicích zeptat a upřesnit to. Tohle by mě docela zajímalo. Díky |
| |
|
| | | L 23 - verze 17. 11. 2010 / 13:15 | |
| | díky všem, zrovna mám rozpracovanou tu první verzi, tak po dokončení by neměl být problém to křídlo upravit. Všem děkuji za odezvy |
| |
|
|