FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
čínský éro Jeden příspěvek | Celý strom
čínský éro   16. 11. 2010 / 13:33
Harry
http://technet.idnes.cz/tec_technika.asp?c=A101116_090516_tec_technika_nyv

a co vy na to ?
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 13:44
Tragédie v JRD
co bychom meli na to?
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 13:47
Harry
no nechtěl jsem vypisovat jednotlivé otázky, neb jsem si myslel, že k volnému tématu každý přispěje svým názorem na "čínský letadlo". Jsme zvyklí kupovat čínský věci, ale s jejich kvalitou je to všelijaké. V letadle se asi kvalita řešit musí... Další věcí je to vůbec reálné ? Co to podle vás bude znamenat pro bulíky a airbusy? Atd atd atd....
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 13:53
Tragédie v JRD
no co .. postavi si letadlo, pokud se jim to povede, tak nepochybne si ho koupi statem rizene cinske aerolinky, nejspis si ho koupi i rada aerolinek z regionu a dalsich "mene" letecky vyspelych zemi ... a za takovych deset, patnact, dvacet let tim (ci spis jeho nasledovniky) budeme litat i v evrope.... no a jestli to bude mit zapadni komponenty a bude jim to slapat, tak klidne i driv

zbytek nema smysl cenu resit. tedkon predpovidaji, ze to budou mit na rok 2016, takze realita bude tak cca 2020, mozna pozdeji .. a to bude situace v letecky doprave zase uplne jina nez dnes .)
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 13:55
Pan Letadlo   
Jen aby je do té doby Japonci nepředběhli s teleportama.
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 16:54
kuma   
Japonci jsou celkem na kolenou, myslím...

Pokud se jedná o technologie, objem a potřebnou kvalitu - tak pokud Číňani chtěj, tak toho docílej. Záleží na zadání. Kosmický program hovoří sám za sebe, "čínské" suchoje rovněž. Je obrovské rozpětí mezi špičkou a masovou produkcí šmejdu - my si pod "made in china" představujem laciný zmetky, který k nám někdo propašoval před Vietnam - ale to je dost zkreslený pohled na svět. Spíš si uvědomte, kolik světových značek vyrábí své výrobky v Číně - a prodává pod svou značkou (Fender nevyjímaje !! ) Čína dneška je stejný šíbr, jak Japonsko před 40 lety.... Akorát že těch Číňanů je trochu víc, že...
 

čínský éro OT   16. 11. 2010 / 17:05
Pan Letadlo   
Fender vyrábí pouze v Japonsku, Mexiku a USA. V Číně leda tak Squiery...
 

čínský éro OT   16. 11. 2010 / 17:08
Lejzy
I aparáty?
 

čínský éro OT   16. 11. 2010 / 17:16
Balooo   
Aparáty staví odjakživa Ruda Rožďálovskej v Písnici. Když ho nasereš, tak jeden zdrátuje přes noc.
 

čínský éro OT   17. 11. 2010 / 15:51
Buenos Aires   
 

čínský éro OT   16. 11. 2010 / 17:39
Pan Letadlo   
Kdoví, ovšem ty si myslím, že v té číně dělané možná i budou. Teda jak který asi. Ovšem samozřejmě nikdo nenapsal, že china = vždycky šmejd, viz. kuma. Ono není made in china jako made in china...

...i když teď mě v souvislosti s tím napadá jedna historka z natáčení, kterou jsem pár měsíců dozadu slyšel. Bylo to na školení v jedné nejmenované firmě sídlící v ostravě zabývající se zabezpečovací technikou. Chlápek, který této firmě šéfuje a také ji v devadesátých letech zakládal se rozvyprávěl o svých začátcích a o GSM ústřednách, které tehdy dodávali na trh. O ústředny byl velký zájem, vše fungovalo tak jak má, ovšem po určité době začala drtivá většina ústředen odcházet a vše se samozřejmě muselo měnit. Přišlo se na to, že za poruchy mohly proražené polovodičové diody, které způsobily vyhoření celého aparátu. Nikdo nevěděl proč tomu tak je, protože ač tyto součástky byly čínské výroby, po připojení na osciloskop a důkladném změření všech charakteristik a veličin vykazovaly naprosto totožné elektrické vlastnosti jako ty dělané všude jinde. Dlouho to bylo záhadou, ovšem nakonec se přišlo na to, že soudruzi v číně, ač uměli vyrobit součástku naprosto do posledního puntíku shodnou se součástkou vyráběnou ve zbytku světa, nedodrželi řádný technologický postup při chladnutí polovodičů a do něj se takto při výrobě dostaly i jiné, nežádoucí příměsy. A tak na diodě, která se zpočátku tvářila naprosto funkčně a po změření byla nerozeznatelná od svých v evropě vyráběných ekvivalentů, došlo k průrazu a tím pádem i ke zničení celého zařízení. A to vše kvůli ve spěchu vyrobené korunové součástce.
 

čínský éro OT   16. 11. 2010 / 17:51
kuma   
Myslím, že takových historek třeba z Tesly Orava, Vráble atd. by bylo možné napsat desítky.
 

čínský éro OT   16. 11. 2010 / 18:04
dandee
No oni cinani uz v tej dobe vedeli,ze do pristrojov sa musia montovat "kurvitka" . Skuste si niekto vyhladat , co su to kurvitka. Tie sa v dnesnej dobe davaju vsade a do vsetkeho.........................................a je to pravda.
 

čínský éro OT   16. 11. 2010 / 18:08
Algy   
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Kurvítko



Na tom něco bude. Nevíte jaký kurvítko je ve FS???
 

čínský éro OT   16. 11. 2010 / 18:35
Cesmina
FS je celý jedno velký kurvítko
 1x  

čínský éro OT   16. 11. 2010 / 18:36
Algy   
 

čínský éro OT   16. 11. 2010 / 18:46
Rychlokvaška
To mi připomíná jednu bohužel pravdivou historku o jednom vykukovi, co v Japonsku ukradl "recepturu" na kondenzátorový elektrolyt a prodal ho pár firem na Taiwanu, které díky tomu začaly masově produkovat levné kondíky. Díky ceně a blízkosti výrobců se tak průběžně během let dostaly na spoustu míst, včetně značkových motherboardů, grafických karet, apod. Receptura měla jediný háček - chyběla jí stabilizační složka, bez které se elektrolyt rozkládá a produkuje vodík - malá drobnost, která se projevovala nejdřív nenápadným nafukováním kondenzátorů (na křížkem perforované horní plošce to bylo pěkně vidět), které někdy skončilo až jejich prasknutím s následnou destrukcí několika komponent v blízkosti. Musím říct, že když jsem se ještě v minulé firmě hrabal v hardwaru, několik let nám postupně odcházely mašiny díky podivným závadám motherboardů (nestabilita systému, nemožnost nastartovat, nefunkčnost některých slotů, ...). Zatímco prodejci to řešili v záruce výměnou (a po záruce se nám vysmáli), drobným pohledem na komponenty byl vždycky vidět jeden nápadný společný jmenovatel - nafouklé kondíky. Tou dobou jsem přes kamaráda našel maníka, co ty problematické kondíky odpájel, místo nich dal kvalitní od Džaponců a za pár stovek jela základovka dalších x let jako po másle...

Jestli máte někde na hromadě v krabici některé staré komponenty, které jste vyhodili kvůli podivným chybám, zkuste se mrknout na ty kondíky, někdy oživení historického kousku udělá člověku radost ;o)
 

čínský éro OT   16. 11. 2010 / 17:34
kuma   
Zajímal ses někdy jak vznikl "japonský Fender" a kde se vlastně vzal "Squier by Fender" ? O japonských Fenderech se dnes už nic moc nedočteš... to je historie.
 

čínský éro OT   17. 11. 2010 / 15:57
Buenos Aires   
ještě jsi měl dodat, že kromě některých z USA to stojí všechno za hovno
 

čínský éro OT   17. 11. 2010 / 15:59
Pan Letadlo   
Nic takového jsem neřekl (a ani by mě to nenapadlo). To já jsem jen nadšenec, ovšem taky nevím všecko a rád se nechám poučit od starších a zkušenějších
 

čínský éro OT   17. 11. 2010 / 16:20
kuma   
no přece ale na to se nikdo neptal, že
(čekal jsem, že se ozveš, potěšilo mne, že se mi tě podařilo vyprovokovat !)
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 17:26
Algy   
Podle mě je rozdíl mezi výrobkem světové značky vyrábějícím se v číně a výrobkem čínské značky (rovněž vyráběném v číně).

Světová firma ve svých továrnách požaduje určité standardy. Čínská firma si neláme hlavu s bezpečností práce, ekologií, reklamacemi, autorskými právy...atd.
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 17:33
Tragédie v JRD
a jak vis, ze to letadlo bude cinskym vyrobkem cinske znacky vyrabenym v cine? pulka letadla bude stejne ze zapadu (avionika a podobne), a udelat drak se snad uz naucili. to , ze pred peti lety nebyli schopni udelat konkurenceschopne auto jeste neznamena, ze to tak bude navzdy.

nejak v tom , co pises, citim predsudky pochazejici ze zkusenosti starych tak deset let.. chce to trosku "vyvoj" .)

PS: jeste navazu na mou reakci na tvuj "vyblitek" o par radku niz. zkus si vzpomenout, co delali korejci za auta pred peti, sesti, sedmi roky. a porovnej to s tim, co za auta z nich leze ted.
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 17:44
Algy   
No jistá naděje z tvého příspěvku čiší: udelat drak se snad uz naucili
Snad i zbytek letadla. Samozřejmně, že si něco málo dovezou, ale většinu stejně okopčej od západu, jako vždycky všechno. Tobě ten čumák nepřipomíná autobuse?

Ano, proti Asii mám opravdu předsudky. Možná staré, ale nemám jediný důvod k číně vzhlížet s obdivem. Ty ano?
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 17:49
kuma   
A tebe napadá nějaký letadlo, který by čumákem nepřiopomínalo Air bus nebo Boeing? Dneska když se všechno optimalizuje přes CAD bys asi chtěl, aby čínský letadlo mělo vepředu černou perlu, na ocase šupiny a na podvozku čtyři prsty - jako správnej čínskej drak, ne?
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 18:00
Algy   
Dobrej nápad! Docela se divim, že je to samotný nenapadlo! Ještě bych přidal pozlacený křídla a motory
 

čínský éro   17. 11. 2010 / 08:09
Premek
Super Vašku, design je na světě, začínám shánět investory, s tímhle by jsme mohli prorazit... )))

(A Ty si ještě někdy stěžuj, že máš poprskaný monitor, to se Ti jen vrací co pouštíš ;o)
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 13:45
Tragédie v JRD
snad jen, ze novinar je idiot a posledni odstavec


Tradiční výrobci letadel tak mají opět o něco těžší pozici. V uplynulých dnech musela letadla obou společností kvůli technickým potížím opakovaně nouzově přistát.


je opravdu (v danem kontextu) perla .)
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 13:47
Harry
to teda
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 17:14
Algy   
Snad jen to, že bych si nikdy nekoupil auto čínské výroby. Natož letadlo!

http://www.youtube.com/watch?v=g5SRyG6UR2A
http://www.youtube.com/watch?v=LmpDM8wVrUQ&feature=related

V číně je prostě lidský život a životní prostředí až na posledním místě. Vzhledem k jejich počtu obyvatel se jim ani nedivim!
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 17:19
Tragédie v JRD
vis co je problem? ty videa cos poslal (jsem cekal, ze nejaky sikulka je nezapomene vytahnout) jsou stara tri roky.

kdyby nekde byl crashtest stary 120cy, ve kterym by skoncila jeste radove hur, nez tyhle cinsky srandy, tak bys taky odmital jezdit v superbu?
 

čínský éro   16. 11. 2010 / 17:34
Algy   
Měl jsi dřív na vybranou z bezpečnějších aut? Možná tak Žígo, nebo Volha.U nás se za 25 let v bezpečnosti hodně změnilo! Co se v bezpčnosti změnilo za 3 roky v číně?

Tak tady máš teda jedno letošní, musím říct, že je tam znát obrovskej pokrok:

http://www.desivideonetwork.com/view/98kvfy89o/china-car-geely-otaka-crash-test-euroncap-the-collision/

 

čínský éro   16. 11. 2010 / 17:46
kuma   
To je odkaz na stejnej test, jako odkazuješ nahoře, nevidím rozdíl.

Navíc si nejsem jistej, jestli zrovna v tom ADACovym testu nebyly použitý nestandardní rychlosti, dost se o tom diskutovalo. Čímž nehájím ty čáínský plechárny, ale spíš to, že dát odkaz na nějakej test tak moc není argument - že ta auta tehdy stála za prd ví každý (ale i u nás se prodávají auta ne o mnoho lepší - třeba takové Dacie Logan... že... - a možná, že iŠkoda pdle posledních zpráv půjde cestou "odlehčení" při zachování ceny u menších modelů - nenápadný způsob jak zdražit - všechno je jen rovnováha mezi cenou a užitnou hodnotou za danou cenu)

A ještzě k rozvoji průmyslu - ještě na začátku 70. let si ve Francii z Japonců dělali srandu jako my dnes z Číňanů - oblíbený prvek v komiksech: historická váza s nenápadnou cedulkou: "Pravá váza z čínského porcelánu Made in Japan" - dneska by to nikomu nepřišlo na mysl.

Stejně takl Korejci, kteří začínali s licencí na Opla Kadeta...

Všechno se ale vyvíjí a Japonci díky odborům a růstu životní úrovně už dávno nepracují tak jak dřív - chtějí volno, zaplatit a podobné socialistické nesmysly... teď díky "nov=ému socialismu" nastupuje Čína..
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ