|  |  | Cocpit View FL410 15. 11. 2010 / 17:24 | |
|  | | |
|
 |  |  | Cocpit View FL410 15. 11. 2010 / 18:03 | |
|  | 350 nm do dalsiho waypointu, tak nemaj kluci co delat  |
| |
|
 |  |  | Cocpit View FL410 15. 11. 2010 / 18:05 | |
|  | ... a veze se v parádním jetstreamu 236°/120kts, pokud dobře vidím. To je fičák  |
| |
|
 |  |  |  | Cocpit View FL410 15. 11. 2010 / 18:18 | |
|  | Vezou se jen v 60 kt. |
| |
|
 |  |  |  |  | Cocpit View FL410 15. 11. 2010 / 18:27 | |
|  | Ááno, GS - TAS = 60kts  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Cocpit View FL410 15. 11. 2010 / 21:00 | |
|  | Ovsem su videa,kde je cinnost kapitana a vlastne osadky 747 od pripravy na let cez prehliadku masiny a po cely let az po pristatie natacane a vzdy je nejaka instruktaz.Druhy pilot ma tiez velmi dobru instruktaz k systemom. Velmi poucne a realne,az do doby,kedy vypustia cestujucich v NY. Krasne 2 filmiky.Urcite to niekto pozna..... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Cocpit View FL410 15. 11. 2010 / 21:04 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Cocpit View FL410 15. 11. 2010 / 21:08 | |
|  | Mohl bych poprosit o název nebo link? Děkuju |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Cocpit View FL410 15. 11. 2010 / 21:17 | |
|  | | |
|
|