FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 19. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Bláznivý piloti AI (FS2004) Jeden příspěvek | Celý strom
Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 13:34
Bjorn
Ahoj, stává se mi dost často, že piloti AI (heavy) letí hodně nad sestupovou rovinu tak, že by přistáli někde na konci dráhy a když se tam dostanou přeruší přistání a ohlásí (going missed)

Nevíte přoč? (je to například na LOWW, LKPR) Používám SkAI traffic

Díky díky
13778 B / 600 x 480 / Bez názvu.jpg
 

Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 13:39
Luděk Ch.
To se proste obcas AI pilotum ve FS stava. Aspon neni nuda, v realu se to taky obcas stane
 

Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 13:41
Zase v opozici a zase blbě   
AI v FS stejně jako ATC prostě neumí některé základní věci a občas se chovají úplně divně. Třeba díky tomu, že v defaultním FS světě neexistuje nic jako odletové a příletové tratě, tak někde letadla i prolétavají skrz kopce (třeba LOWI, TNCM).
 

Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 15:11
Bjorn
To máš pravdu, já třeba nevím, když bych letěl např. večer do Bolzána IFR tak jestli je to vůbec možné. Protože se bojím, že ty hory řídícímu nic neříkají. Jak to je teda? Pošle tě klidně ATC do hory?
 

Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 15:29
Luděk Ch.
Neboj, do hory te neposle. Ale ani nepristanes, pokud prilet vyzaduje nejakou zatacku pobliz letiste. ATC te na finale vzdycky vede minimalne poslednich 10NM uz rovne v ose drahy a pokud je tam nejaky kopec, nepusti te vcas dolu a budes muset pristavat stremhlav Takze lepsi je se na ATC pri priblizeni vykaslat a pouzit realnou priletovou trat.
 

Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 15:25
Luděk Ch.
To se pletes, to delal FS2002. ATC ve FS2004 okolni teren bere v uvahu, ovsem jen do te miry, ze ti nedovoli klesnout pod urcitou vysku nad teren ve smeru letu. Takze do hory tebe ani AI letadlo urcite nenavede, ale pokud jsou v ceste hory, tak neumozni pristat. Ma totiz jednu univerzalni priletovou trat (jen se prizpusobi podle smeru priletu a drahy v pouzivani) pro vsechna letiste a pokud nekde krizuje kopec, nepusti te vcas dolu a nepristanes.
 

Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 16:53
Zase v opozici a zase blbě   
Ano, tebe sice přes kopec ATC nenavede, ale pokud je hned v blízkosti osy dráhy nějaký vyšší kopec, tak AI provoz jím prolétne, a to i ve FSX.
 

Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 17:38
Luděk Ch.
Opravdu? Moc se mi nezda, ze by ATC pro AI fungovalo jinak, nez pro mne.
 

Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 18:08
Zase v opozici a zase blbě   
Tam jde spíš o to, že těch posledních 10 nm už AI naprosto ignoruje okolí a letí po "přímce". Však postav se na LOWI nebo TNCM a chvilku pozoruj ten AI provoz.
 

Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 19:45
Luděk Ch.
Jo, mas recht. ATC ho ridi mimo teren, ale samotne AI letadlo je uplne tupe a leti po poslednim pokynu rovne na pristani.
 

Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 21:24
Bjorn
Tak že je závěr takový, že mohu bez problému letět IFR za mlhy do Bolzána a nebát se, že se země dotknu dřív než na letišti?

díky
 

Bláznivý piloti AI (FS2004)   13. 11. 2010 / 22:48
Luděk Ch.
Přesně tak. Maximálně se na zem vůbec nedostaneš
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ