| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 5. 11. 2010 / 21:04 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj, prosím Vás mohli by jste mi někdo napsal na které frekvenci je možné poslouchat dopravní letadla na přeletu? Např: Singapore A380 (London - Singapore).
Děkuji |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 5. 11. 2010 / 21:24 | |
| ![](img/nic.gif) | LKAA_CTR myslim ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 5. 11. 2010 / 21:28 | |
| ![](img/nic.gif) | Tech sektoru je v realu trochu vicm i na tom IVAO jsou vlastne dva ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 5. 11. 2010 / 21:35 | |
| ![](img/nic.gif) | V Realu jsou myslim 4 - 6 prostor nad Varama Prahou a pak Morava Vysočina ale to fakt us jenom myslim nikomu neřikam že je to tak rád se poučím o pravdě |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 5. 11. 2010 / 22:06 | |
| ![](img/nic.gif) | Co jsem se doslechl, tak acc praha je rozdělen na několik dalších částí-sektorů.. geograficky a výškově... North+South, West+East a to celé snad ještě na Lower a Upper ... Mám za to, že se snad používali kombinace typu NW, SE.. Netušim jestli to tak skutečně funguje, nevidim do toho.. a na Ivau používáme snad jenom East+West(a to jen vyjímečně).. Frekvence už za boha netušim, nějaké jsem sice vygooglil ale ty byly z roku skoč na mě z boku, tak to sem radši ani nedávám, třeba promluví někdo zainteresovanější ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 5. 11. 2010 / 22:08 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 6. 11. 2010 / 02:09 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 6. 11. 2010 / 08:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Nízký (lower) jsou 3. WL (WestLow), NL (NorthLow) a SEL (SouthEastLow).
WL se ještě občas může dělit na WG a WX tušim.. nebo-li westlow-low a westlow-high.
Střední (middle) jsou 2. SWM (SouthWestMiddle) a NEM (NorthEastMiddle).
Vysoký (high) jsou opět 2. SWH a NEH, tyto se ale ještě můžou dělit na High a Top.
Všechny sektory mají své vertikální a horizontální hranice. Tyto se dají vysledovat na enroute mapě ČR.
Co se týče vertikálního dělení, tak pak se dá říct, že jsou hranice takto:
Low - mimo prostor třídy G a mimo TMA až do FL285 (v případě WG a WX je to do FL245, resp. FL245-FL285)
Middle - FL285 až FL345
High - FL345 až FL660 (v případě dělení na High a Top je to FL345-FL375, resp. FL375-FL660) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 6. 11. 2010 / 11:51 | |
| ![](img/nic.gif) | Jenom upresneni Matese...
SEL se da jeste rozdelit na SL a EL, pouzivano ve spickach
NEH se da jeste rozdelit na NH a EH, pouzivano ve spickach
WG, WX se prilis (cti vubec) nepouziva... |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 6. 11. 2010 / 10:17 | |
| ![](img/nic.gif) | Teoreticky by to mělo být 134.590 |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 6. 11. 2010 / 10:38 | |
| ![](img/nic.gif) | Nebo taky 132.805, 133.390 atd.. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 6. 11. 2010 / 11:55 | |
| ![](img/nic.gif) | 132.065, 133.390 - sektory SW a 132.890, 134.590, 133.410 - sektory NE, jinde ho asi nechytis...Musis zjistit v jake FL leti, pokud do FL340, tak vzdy prvni frekvence danych sektoru, jinak zbyvajici, kdyz poleti nad... Nad FL370 snad nepoleti ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 6. 11. 2010 / 12:46 | |
| ![](img/nic.gif) | Mno, pokud má motory Rolls Royce, tak je možný, že ho člověk chytne jen tak tak na LKPR_APP..![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 6. 11. 2010 / 16:29 | |
| ![](img/nic.gif) | Myslim, ze ani A380 se pri nouzovem pristani jen tak nedockame Vzdy si radeji vyberou letiste v okoli nas, nez LKPR, to uz by vazne muselo byt zle a musel by prijit o vsech 5motoru, aby jen tak tak doplachtil ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 6. 11. 2010 / 22:38 | |
| ![](img/nic.gif) | Kdy to přes nás lítá? Není to někdy o víkendu okolo poledne? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 7. 11. 2010 / 10:20 | |
| ![](img/nic.gif) | tady to sleduj...: http://www.flightradar24.com/?
vpravo, v menu, je záložka "filter", umožňuje vyhledání konkrétní volačky, nebo jen letadel dané společnosti.. Takže když tam napíšeš "SIA", tak ti to zobrazí jen letadla společnosti Singapore Airlines, která se pohybují ve vzduchu a mají odpovídač s modem S.
Při zadání "UAE", se ti zase zobrazí jen letadla Emirates. Včera jsem pozdě odpoledne napočítal jejich asi 20 letadel jen nad Evropou, z toho 4 byly A380.. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 7. 11. 2010 / 10:56 | |
| ![](img/nic.gif) | Hlavne k tomu Sku musej mit ADS-Bcko. Ale stejne je to nejaky divny... My mame v eru GTX330D, vsude nas vsichni presvedcujou, ze mame ADSBcko aktivovany, ale na tehlech strankach s provozem furt nejsme... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 7. 11. 2010 / 12:03 | |
| ![](img/nic.gif) | To zobrazuje jen rozumny letadla ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 7. 11. 2010 / 12:27 | |
| ![](img/nic.gif) | No jo, to je zase reci....!!! A my pak musime zadat o sloty do PRG. Prosim te venuj se plynulosti provozu, jo? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 8. 11. 2010 / 15:07 | |
| ![](img/nic.gif) | Tyhle stránky znám, jen jsem nevěděl, kdy tam mám vyhlížet tenhle spoj ![](images/smile/01.gif)
BTW proč se tady neukazuje vojenskej provoz, ani třeba vrtulníky (záchranka apod.)
Je to proto, že mají jiný typ odpovídače? A odkud se tam ty data stahujou? To jsou nadšenci s SBS-1 ??? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 9. 11. 2010 / 09:01 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 11. 11. 2010 / 00:58 | |
| ![](img/nic.gif) | ![](images/smile/01.gif)
A lze někde sledovat vojenskej provoz??? Nebo alespoň zjistit, kdy a co přiletí na LKKB? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 11. 11. 2010 / 01:45 | |
| ![](img/nic.gif) | A319ky se ti na tom ukážou. Jinej provoz ne... Selský rozum mi říká, že to nebudou veřejné informace. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 13. 11. 2010 / 01:03 | |
| ![](img/nic.gif) | Jojo, 319 jsem tam jednou chytil, to je pravda.
Praxe mi říká, že na kybernetu je možné nalézt spousty neveřejných informací... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 2. 2. 2011 / 10:55 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj, prosím Vás neexistuje nějaká tabulka těch prostorů na území ČR a k nim příslušné frekvence a letové hladiny? Marně hledám na internetu.
Děkuji za pomoc.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 2. 2. 2011 / 10:58 | |
| ![](img/nic.gif) | jo. jmenuje se aip a najdes ji na lis.rlp.cz .
ale priste si to doufam najdes sam ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 2. 2. 2011 / 10:58 | |
| ![](img/nic.gif) | No jasně: IFR, VFR mapy na AIPu, podle toho co chceš poslouchat... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 2. 2. 2011 / 10:59 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 2. 2. 2011 / 12:04 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 2. 2. 2011 / 12:16 | |
| ![](img/nic.gif) | Ještě by mě zajímalo jen tak pro zajímavost jaký máte nastavený na scennerech ladící krok pro letecké pásmo nebo jaký je podle Vás vhodný? (např.5/6,25/8,33/10/12,5/ /15/20 /25/50/100 kHz)
dík |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 2. 2. 2011 / 12:27 | |
| ![](img/nic.gif) | Tohleto neřeším, protože si vždy uložím do paměti ty frekvence, které chci poslouchat a pak se jen mezi nimi přepínám. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 2. 2. 2011 / 12:46 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Přelety dopravních letadel nad Prahou 2. 2. 2011 / 13:09 | |
| ![](img/nic.gif) | Když scanuju, tak to mam na automatickou volbu, jinak ale většinou posloucham na uloženejch předvolbách. |
| |
|
|