FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 4. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dalsi nehoda Jeden příspěvek | Celý strom
Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 13:54
Brácha
http://www.novinky.cz/krimi/215466-v-jeseniku-spadl-ultralight-na-strechu-koupaliste.html
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 14:12
PILOT253   
no to počasí dnes děs! Já lítal na LKKU na EV-97 a to byl koncert to udržet rovně ...
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 14:14
Tragédie v JRD
snad jen, ze novinar by si mohl upravit clanek. nebyl to ultralight, ale kluzak.

nicmene, chtel bych mit v jeho veku jeho kondici. v 71 litat, a potom, co se zrusim na strese baraku jeste slezt z zebriku a zavolat si zachranku. ten deda ma muj respekt.
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 14:23
Pan Letadlo   
Pro novinky je ultralight všechno, co je menší než Bójing A320. Jinak je to teda machr (+ měl štěstí samozřejmě), ovšem když se kouknu z okna, jaký tam je vichr, tak bych do toho dneska fakt neměl odvahu lézt.
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 15:44
MiG-21MFN
jo mimochodem tohle je UL větroň, neni to čistokrevnej větroň, ani čistokrevný UL. ani my nevíme, co to sakra znamená, natož novinář
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 16:32
Tragédie v JRD
no.. nemel by UL vetron UL registracku? me tohle napadlo, tak jsem trosku popatral, predpis jsem sice nenasel, ale vsechny vetrone, u kterych bylo psano, ze jsou UL vetron, mely UL registraci.
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 16:35
MiG-21MFN
no tyhle atlasy a bonusy mají OK-A888 například. já vubec nevím, co to má bejt, ale i výrobce to uvádí jako UL větroň
 

Dalsi nehoda   1. 11. 2010 / 17:27
jardaa
tyhle Ul větroně s tím "A" v imatrikulačce, má pod svýma křídlama Aeroklub České Republiky. To znamená, že je má ve svém vlastním rejstříku. Proč tomu tak je netuším. Jako zajímavost lze uvést, že se na nich dělá kontrola letové způsobilosti jednou za dva roky a ne jednou za rok, jak je běžným standardem.
 

Dalsi nehoda   1. 11. 2010 / 23:18
SONP   
To je jednoduché... Stejně jako vedením rejstříku ultralehkých motorových strojů je státem pověřena LAA, tak vedením rejstříku ultralehkých kluzáků je pověřen AeČR.
 

Dalsi nehoda   2. 11. 2010 / 08:28
kuma   
Rozdíl mezi provozováním kluzáku v kategorii UL(A) a v AK není v zásadě velký. Těžiště zájmu LAA je v podpoře jinak nepodporovaných oblastí leteckých sportů (homebuildy, padáky, rogalla - zjednopdušeně řečeno) a podpora nových oblastí s nově vznikajícími kategoriemi letadel na pomezí UL(A) a GA, pro které zatím není v zákoně chlívek (nyníb třeba LSA).

Už na začátku své existence se LAA domuvila s AeČR, že UL kluzáky bude spravovat a provozovat AK. Zatím to nikuomu moc nevadilo, pokud vím... Nějak nemám info, že by se UL kluzáci chtěli od EK trhnout a vrátit se do LAA.
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 14:21
Stew
Že si vůbec troufnou, dnes to všude fičí jaxviň
http://www.orbifly.com/member/metmap.php?region_choose=AUS&mode=metar&lang=ENG
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 14:24
Tragédie v JRD
odkdy "na morave fouka jak svin" = "vsude fici jaxvin"? )))
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 14:27
Stew
ot teť
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 14:57
MiG-21MFN
no o to právě jde když fouká, tak se lítá ve vlně. kdyby nefoukalo, tak nikdo nepoletí
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 16:01
Gripen
No ale netvrď mi, že do toho větru co je venku bys poslal kluzák a ještě ke všemu UL kluzák se slovy: Leť, dneska si to užiješ, máš parádní počasí.
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 16:20
MiG-21MFN
no.. proč ne? když mi dělali pozemní školení minulou sobotu, tak mi říkali, že občas fouká takovej bočák, že se musí 205ka tahat do hangáru traktorem, protože se nedá pojíždět rovně prostě vlna se lítá jen v takovým počasí ideální je tak do 20 kts u země s tím, že s výškou to samozřejmě vzrůstá
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 16:39
Gripen
Proč ne? Protože by to to letadlo nemuselo snést a podle mě je to blbý riskování.
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 16:41
MiG-21MFN
nj, s tím ale neuděláš nic. a já osobně se nemužu dočkat příštího roku na další wavecamp ostatně jako všichni plachtaři na světě
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 18:08
Lowmick   

hodte nekdo tenhle prispevek na gliding, to nema chybu
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 18:17
Gripen
No asi máme oba za oknem něco jinýho...
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 18:20
Lowmick   
Tu mas mladej, cti, at se ti ve svete nesmejou...
http://vrydl.sweb.cz/jak_na_to.html
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 18:22
MiG-21MFN
děkuju, já jsem z něj konsternován, ani nevím, co už mu na to říct
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 18:24
Lowmick   
Zas nejaka recese urcite...
Karle, nejses to ty?
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 18:39
Gripen
Mluvíte o koze a já o voze.
 

Dalsi nehoda   31. 10. 2010 / 18:40
Lowmick   
Tak to prrrr, my o kozach mluvime az po desaty hodine.
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ