|  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 13:54 | |
|  | | |
|
 |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 14:12 | |
|  | no to počasí dnes děs! Já lítal na LKKU na EV-97 a to byl koncert to udržet rovně ... |
| |
|
 |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 14:14 | |
|  | snad jen, ze novinar by si mohl upravit clanek. nebyl to ultralight, ale kluzak.
nicmene, chtel bych mit v jeho veku jeho kondici. v 71 litat, a potom, co se zrusim na strese baraku jeste slezt z zebriku a zavolat si zachranku. ten deda ma muj respekt.
|
| |
|
 |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 14:23 | |
|  | Pro novinky je ultralight všechno, co je menší než Bójing A320. Jinak je to teda machr (+ měl štěstí samozřejmě), ovšem když se kouknu z okna, jaký tam je vichr, tak bych do toho dneska fakt neměl odvahu lézt. |
| |
|
 |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 15:44 | |
|  | jo mimochodem tohle je UL větroň, neni to čistokrevnej větroň, ani čistokrevný UL. ani my nevíme, co to sakra znamená, natož novinář  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 16:32 | |
|  | no.. nemel by UL vetron UL registracku? me tohle napadlo, tak jsem trosku popatral, predpis jsem sice nenasel, ale vsechny vetrone, u kterych bylo psano, ze jsou UL vetron, mely UL registraci. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 16:35 | |
|  | no tyhle atlasy a bonusy mají OK-A888 například. já vubec nevím, co to má bejt, ale i výrobce to uvádí jako UL větroň |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 1. 11. 2010 / 17:27 | |
|  | tyhle Ul větroně s tím "A" v imatrikulačce, má pod svýma křídlama Aeroklub České Republiky. To znamená, že je má ve svém vlastním rejstříku. Proč tomu tak je netuším. Jako zajímavost lze uvést, že se na nich dělá kontrola letové způsobilosti jednou za dva roky a ne jednou za rok, jak je běžným standardem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 1. 11. 2010 / 23:18 | |
|  | To je jednoduché... Stejně jako vedením rejstříku ultralehkých motorových strojů je státem pověřena LAA, tak vedením rejstříku ultralehkých kluzáků je pověřen AeČR. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 2. 11. 2010 / 08:28 | |
|  | Rozdíl mezi provozováním kluzáku v kategorii UL(A) a v AK není v zásadě velký. Těžiště zájmu LAA je v podpoře jinak nepodporovaných oblastí leteckých sportů (homebuildy, padáky, rogalla - zjednopdušeně řečeno) a podpora nových oblastí s nově vznikajícími kategoriemi letadel na pomezí UL(A) a GA, pro které zatím není v zákoně chlívek (nyníb třeba LSA).
Už na začátku své existence se LAA domuvila s AeČR, že UL kluzáky bude spravovat a provozovat AK. Zatím to nikuomu moc nevadilo, pokud vím... Nějak nemám info, že by se UL kluzáci chtěli od EK trhnout a vrátit se do LAA. |
| |
|
 |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 14:21 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 14:24 | |
|  | odkdy "na morave fouka jak svin" = "vsude fici jaxvin"? ))) |
| |
|
 |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 14:27 | |
|  | ot teť  |
| |
|
 |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 14:57 | |
|  | no o to právě jde když fouká, tak se lítá ve vlně. kdyby nefoukalo, tak nikdo nepoletí  |
| |
|
 |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 16:01 | |
|  | No ale netvrď mi, že do toho větru co je venku bys poslal kluzák a ještě ke všemu UL kluzák se slovy: Leť, dneska si to užiješ, máš parádní počasí. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 16:20 | |
|  | no.. proč ne? když mi dělali pozemní školení minulou sobotu, tak mi říkali, že občas fouká takovej bočák, že se musí 205ka tahat do hangáru traktorem, protože se nedá pojíždět rovně prostě vlna se lítá jen v takovým počasí ideální je tak do 20 kts u země s tím, že s výškou to samozřejmě vzrůstá |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 16:39 | |
|  | Proč ne? Protože by to to letadlo nemuselo snést a podle mě je to blbý riskování. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 16:41 | |
|  | nj, s tím ale neuděláš nic. a já osobně se nemužu dočkat příštího roku na další wavecamp ostatně jako všichni plachtaři na světě  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 18:08 | |
|  | 
hodte nekdo tenhle prispevek na gliding, to nema chybu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 18:17 | |
|  | No asi máme oba za oknem něco jinýho... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 18:20 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 18:22 | |
|  | děkuju, já jsem z něj konsternován, ani nevím, co už mu na to říct  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 18:24 | |
|  | Zas nejaka recese urcite...
Karle, nejses to ty? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 18:39 | |
|  | Mluvíte o koze a já o voze. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Dalsi nehoda 31. 10. 2010 / 18:40 | |
|  | Tak to prrrr, my o kozach mluvime az po desaty hodine. |
| |
|
|