Předpokládám, že se bavíme o FSX. FSX totiž na rozdíl od FS2004 používá SRTM výšková data na mnohem větší části území. Evropa je proto i v defaultu mnohem detailnější. A vzhledem k tomu, že ty SRTM data jsou už v defaultu, tak instalací FS Global 2010 v Evropě a USA nic moc navíc nezískáš. "FS Global 2010 is based on SRTM data in the first place. Microsoft used SRTM data for parts of the FSX default scenery as well"
Oproti tomu jiné částí světa jsou v FSG udělané lépe. A na spoustě území používají i data z jiných zdrojů než SRTM, takže tyto oblasti mají lepší rozlišení (patří k nim např. Alpy a Vysoké Tatry). Dále jsou v FSG i některá místa mimo oblasti snímání SRTM. To je všechno nad N60° a pod S60°.
Takže, abys viděl změnu, tak zkus třeba Island nebo severní Norsko.
"Here are the facts:
• Global coverage generally according to SRTM availability between 54° southern
latitude and 60° northern latitude in approx. 76 m resolution (LOD9). Corrected
SRTM data using local meshes, manual data acquisition and contributions from
Jonathan de Ferranti.
• Coverage of the European Alps in a resolution of 19 m (LOD11), adjacent areas
in 38 m resolution (LOD10).
• LOD12 (FS-Mesh- and sourcedata in 9m resolution!) for Hawaii (complete) and
the southwest of the US, south of 38°N and west of 108°W (ca. Mesa Verde ->
Point Reyes)
• High Quality Coverage of Northamerica (and p.Canada!): nationwide LOD11
(19m).
• Greenland, Iceland and Scandinavia in LOD 9 (76m; standard SRTM resolution)
• additional high resolution areas in Europe in LOD11 (19m): High Tatra,
Scottland, Hardangervidda (Norway)
• o Russia / Sibiria in LOD9.
• o Antarctica in LOD8
• Using the new “quad mesh” technology introduced with FSX, intermediate
meshes for far-distance views are included with each BGL starting with LOD4.
For that reason, we need two versions o FS Global 2010 to ensure it is
compatible with FS2004 / FS9."
Zdroj: manuál k FSG2010 |
|