|  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 26. 10. 2010 / 23:36 | |
|  | Ahoj,
prosím,jak co kde nastavit,aby fototextura v noci nesvítila?Svítí kompletně všechno,co je světlejší,než r0,g0,b0
Díky moc! |
| |
|
 |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 26. 10. 2010 / 23:38 | |
|  | Juu, to tady nebylo veky |
| |
|
 |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 26. 10. 2010 / 23:39 | |
|  | No to je bezva  |
| |
|
 |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 26. 10. 2010 / 23:44 | |
|  | Když to tu už bylo a já to nenašel-co s tím teda? |
| |
|
 |  |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 26. 10. 2010 / 23:47 | |
|  | | |
|
 |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 26. 10. 2010 / 23:41 | |
|  | RGB 000 je černá, takže vlastně není co řešit. Svícení vyřešeno. |
| |
|
 |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 26. 10. 2010 / 23:42 | |
|  | No však.A to co je ve scenérce černý,tak nesvítí(což je málo co).Jinak svítí všechno. |
| |
|
 |  |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 26. 10. 2010 / 23:46 | |
|  | Nejlepší by bylo asi hodit tady obrázek... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 27. 10. 2010 / 00:05 | |
|  | Posílám obrázek.Když si všimnete,tak jen dráhy jsou černý jak uhel. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 27. 10. 2010 / 00:11 | |
|  | Co to je za orto ? To si robil Ty ?
Ten problem som riesil veeeelmi davno a nespomeniem si zrovna na riesenie.
Ale bud si vyrob este nocnu orto, alebo musis nieco inak nastavit v .INF subore pred resamplovanim.
Kua, fakt to bolo davno. 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 27. 10. 2010 / 00:16 | |
|  | Kdepak,to dělal pan OK-JAR 
No nejsou to textury pro noc,ale snad se s tím dá něco dělat.Nebo ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 27. 10. 2010 / 00:21 | |
|  | Skus nastavit v INF subore premennu
BuildSeasons = 0
Ale to plati pre FS2004.
resp. skus mi poslat ten INF subor a zajtra sa na to pozriem.
Teraz uz na jedno oko spim 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 27. 10. 2010 / 00:17 | |
|  | Hmm, to je chyba jinde... S tímhle už moc věcí neuděláš. Při tvorbě samotného orta bys totiž měl mít vícero zdrojových orto map. Pro léto, podzim, zimu, jaro, noc, zasněženou zimu... a to je sand všechno Protože jinak když máš jenom jeden zdroj, což je pochopitelný- ne moc lidí si fotí stejnou oblast v různých ročních obdobích a mizivý procento z nich dokonce v noci )))- tak se stane to, co se tobě stalo tj. že se ti ve všech těchhle podmínkách zobrazí právě ta jedna, v tomhle případě denní letní mapa.
Jak už jsem psal s tímhle nic neuděláš- maximálně to můžeš na noc vypnout. Tohle se musí řešit při kompilaci. Většinou se ta jedna mapa upraví v photoshopu nebo něčem podobném a máš další variantu kterou pak musíš zapsat při té kompilaci. Možná to zní složitě, nevim, prostě to na noc vypínej, nebo si zvykni, že v noci svítí slunce ))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 27. 10. 2010 / 00:21 | |
|  | Vim přesně jak to myslíš.Pokud bych měl zdrojáky ve formátu *.BMP,mohl bych udělat ve photoshopu jen místa,který svítí(tzn.černá a světlejší).Stejně tak udělat podzim,sních...atd.Je to tak?
No dobrá,pokud je to tak,dá se to vztáhnout z *.bgl a upravit a znovu zkompilovat? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 27. 10. 2010 / 00:26 | |
|  | Právě myslim, že vytáhnou se to nedá... Ale nezkoušel jsem. Jinak jo, když máš jednu texturu a umíš trochu s PS, tak je docela hračka udělat z toho zimu- sníh a noc |
| |
|
 |  |  |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 26. 10. 2010 / 23:47 | |
|  | | |
|
 |  |  | FotoTextury v noci svítí a svítí pole,louky........ 27. 10. 2010 / 08:58 | |
|  | predpokladam, ze se jedna o ortho udelane pro FS9 (pravdepodobne pres maps2bgl), ale ty mas FSX?
jestli ano, tak to docela spolehlive resi FT Earth Tiles, pomoci ktereho si udelas vlastni ortho primo pro FSX |
| |
|
|