FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Přistání aneb líp to nešlo Jeden příspěvek | Celý strom
Přistání aneb líp to nešlo   23. 10. 2010 / 02:42
Kendy   
Snad to tu ještě nebylo. Některá přistání jsou fakt jak do peří ale pro změnu někteří se stím zas nepářou....například (3:32)...tam jsem to nejdřív čekal hodně krutý.

http://www.youtube.com/watch?v=kQ-gOFycJNE&feature=related
 

Přistání aneb líp to nešlo   23. 10. 2010 / 07:26
kuma   
No, pokud jsem si šiml, tak s tímhle iljušinem takhle přistvaj vždycky. Prostě na finále má vždycky čumák dolů a přitání je prakticky na 3 body...

Je tam krásně vidět ale jiná zajímavost - rozdíl v ruské a "západní" škole - co se týče podvozkových vozíků (taky už jsme tady o tom diskutovali) - zatímco u západních letadel visí zadní kolečka, u ruských většinou přední.
 

Přistání aneb líp to nešlo   23. 10. 2010 / 08:20
leonell
Mně by docela zajímalo, jak se tváří u čtyřmotoráků ty krajní motory, když nasávají tu zvířenou vodu (2:53).
 

Přistání aneb líp to nešlo   23. 10. 2010 / 08:37
kuma   
nemusej se po letu mejt zevnitř
 

Přistání aneb líp to nešlo   23. 10. 2010 / 09:13
Gustav ( BHA576 )   
Leoši
motorům to nevadí,voda se prakticky okamžitě vypaří.Někdy bylo video a zkouškách A380 na uměle zaplavenou rwy a stejně se to zvládlo.
 

Přistání aneb líp to nešlo   23. 10. 2010 / 13:15
FSPilot   
Ony motory prochází při certifikaci testy, kde do nich lijou kvanta vody. Ale jako zajímavost je třeba to, že voda dodává tryskovému motoru vyšší tah. Např. Harrier má nádrže s vodou a když chce viset, tak se právě do motoru lije voda, čímž se výrazně zvýší tah jeho motorů. Tohle měly tuším i pístové motory u stíhaček z druhé světové války, kde se voda používala ke zvýšení tahu, ale nějak to tuším devastovalo motor a mohlo se to používat jen omezený čas (tuším 10 nebo kolik vteřin).
 

Přistání aneb líp to nešlo   23. 10. 2010 / 09:17
Gustav ( BHA576 )   
Kendy je to o počasí a také trochu o štěstí jestli to ještě nad rwy foukne a nebo né Také asi hraje roli délka rwy a hlavně bod kde si to éro sedne. Já osobně obdivuji ty záběry , kde to do poslední chvíle vypadá,že po dosedu vypruží z dráhy a oni " mocným trhnutím zadku " všechno včas srovnají
 

Přistání aneb líp to nešlo   23. 10. 2010 / 10:56
Kendy   
JJ Gustave ale já ted koukám proč a co jsem to sem vůbec hodil. Sundejte mi tu potvoru už ze zad,je těžká! Omlouvám se všem pokud někoho popudilo tohle video. Včera jsem si nějak sám povídal s flaškou a ona mi nakecala,že to je dobrý video,abych to sem udajně hodil.Koukám že mi ale psaní jde více v podroušeném stavu než normálně.Pánové,pití je zlá věcupsss
 

Přistání aneb líp to nešlo   23. 10. 2010 / 12:45
Peetrs (Robert)   
 

Přistání aneb líp to nešlo   23. 10. 2010 / 12:14
Algy   
Koukám, že se tam vloudilo i několik záběrů z LKPR hezké
 

Přistání aneb líp to nešlo   24. 10. 2010 / 11:36
Gustav ( BHA576 )   
Takto jsem se učil i já s Concordem , akorát já jsem měl bezvětří , ale vypadalo to stejně

http://www.youtube.com/watch?v=79LE4ty_gkM&feature=related
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ