FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 9. 11. 2024, svátek má Bohdan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni? Jeden příspěvek | Celý strom
Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   25. 11. 2004 / 14:58
crazy
Pri dlouhem letu v "cruising" fazi se hodiny nic nedeje. Pouzivate zrychleni, nebo v mezicase chodite do prace?
 

Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   25. 11. 2004 / 15:12
Totti10
No, ja vzdycky litam v realnem case a litam tak maximalne 3-4h lety. Takze to jsou cca neco pres 2 hodiny cruise. Mezitim sleduju budiky (pouzivam Alert Pro! pro nahodne selhani ruznych systemu) jestli je vsechno v poradku,, kontroluju FMC (sleduju palivo, jen tak pro zajimavost okolni teplotu, vitr), udelam si neco k jidlu, najim se, sleduju pocasi (nekdy dokazou mraky, zapad slunce a podobne udelat krasnou podivanou). Sleduju zem a okoli jak ubiha, koukam na ruzne body (jako velka mesta, reky, pohori) a s mapou koukam kde to vlastne jsem. Nekdy se projdu po PMDG kabine, hraju si s venkovnimi pohledy a koukam na svoje letadlo (zkousim ruzny zajimavy pohledy, prohlizim si svoji aktualni livery s kterou letim). Sem tam na AI radaru sleduju okolni traffic.... sleduju TV, nebo procitam manual realny 737, kterej sem si sehnal na netu, vytisknul a svazal, nebo se ucim na nejakou nadchazejici zapocet ve skole.
Je toho spousta a takovy 2 hodinky se tim tak akorat zaplacnou

Snazim se aby cely let se vsemi postupy byl co nejrealnejsi... tudiz zadny urychlovani casu
 

Re: Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   25. 11. 2004 / 15:36
Krupa
...na AI radaru sleduju okolni traffic....

Muzes prosim te to nejak priblizit??
Kde to sezenu ?? Je to free ??
Dik
 

Re: Re: Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   25. 11. 2004 / 15:42
Tragédie v JRD
ai radar.. proste obecne nejaky gauge ktery sleduje okolni ai traffic.. v FS2002 byl dobry AIMap gauge... ale ten ve FS2004 nejak uz neslape..

pro FS2004 je docela dobre trafficinfo (nebo jak se tem bazmek menuje) je tusim soucasti prislusneho SDK primo od ms
 

Re: Re: Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   25. 11. 2004 / 16:01
Stew
V PMDG 737-800/900 je napevno simulovanej TFC radar. Dokonce se dá přepínat jeho náklon - rovně před letadlo, v úhlu vzhůru (při stoupání - vidíš traffic nad sebou), a v úhlu dolů (při klesání - vidíš traffic pod sebou). Také funguje i TA (traffic alert) - varování v určité blízkosti od letadla kdy může hrozit kolize.

EDIT:
oprava - on je i v 600/700, ale až po instalaci výše zmíněné 800/900
 

Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   25. 11. 2004 / 15:36
Snake.d   
Není nad to lítat vrtulníky...) u takové pilotáže tato otázka zcela odpadá...)))) ale jinak je škoda něco urychlovat když si chceš zalítat a navíc u letectva je spěch na škodu radši trpělivě vyčkat než něco na rychlo zničit....
 

Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   25. 11. 2004 / 15:38
Luděk Ch.
Zásadně ne, zrovna si letím cestu kolem světa s B737-700 a etapy si plánuji vždy max. 2-3 hodiny. Navíc komerční letadla s FMC, (např PMDG) nemusí při zrychlení poměru simulace fungovat úplně korektně.
 

Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   25. 11. 2004 / 16:35
Karel
Možná je to nad rámec této diskuze, ale dovoluji si podotknout, že na online sítích IVAO/VATSIM je zakázáno používání Simulation Rate větší než standardní 1× v jakémkoliv řízeném prostoru. Pouze nad neřízenými prostory je možno letět s SR > 1×, nad velkými řízenými prostory (např. severní Kanada) se většinou dá s ATC domluvit.

IVAO World Tour 200x používání zvýšeného SR striktně zakazuje (ostatně zakazuji i použití Concordu pro jakýkoliv leg WT )

Karel
 

Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   25. 11. 2004 / 20:34
Pilatus
Při své VFR cestě kolem světa s Learem jsem zásadně urychlovač nepoužíval. A to ani v poslední etapě z Havaje do Los Angeles. Chtěl jsem si sám vyzkoušet, jestli to zvládnu. Vyšlo to, ale měl jsem toho celkem dost. Teď plánuju stejnou šílenost s nějakým GA letadlem (Cessna, Piper).
 

Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   25. 11. 2004 / 21:38
miki_pilot
Tak já se musím přiznat, že zrychlení používám dost často, tedy především tam, kde je let v hladině a nic záživného se neděje.Možná je to i otázka přístupu k simulaci. Je fakt, že člověk by si to ulehčovat neměl.Budu se muset zamyslet.......
Také trochu koketuji s myšlenkou jít do PMDG protože, je fakt, že default stroje v simulaci jsou asi hodně "nudné" a není nad co nejlepším přiblížení se k relitě. Tak Ahoj létavci!!!
 

Re: Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   26. 11. 2004 / 15:14
lancaster   
Musím tě ,Michale, podpořit, protože taky při dlouhých letech nad nudnými krajinami (pouště, oceány a tudry) to zrychlení zapnu. Pro mě je nakonec nejlepší zážitek start a přistání, to si nenechám vzít, i když ILS používám taky. Je teda fakt, že při zrychlení se špatně komunikuje zvláště v hustším provozu s ATC,to člověk nestíhá odpovídat včas a ATC se pak naštve... a ukončí spolupráci . No a taky myslím, aspoň mě se to jinak nedařilo, že když mám letět třeba 2-násobnou rychlostí zvuku, tak mi to FS při normálním běhu neumožní, je tam horní limit a tak i přes Atlantik bych letěl stejně moc dlouho... a nakonec , elektrika taky něco stojí, že...)).
Ale jinak nad hezkou krajinkou si to taky vychutnávám, to je pravda.
 

Re: Re: Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   26. 11. 2004 / 15:23
Tragédie v JRD
Ehm ... tak to nevim kde jsi vzal )) ale jpokud mas nadzvukovy letadlo, tak nadzvukove leti uplne v pohode ... .i regulerni 2 machy....i pri normalni 1x rychlosti simulace
 

Re: Dlouhe lety - pouzivate X-nasobne zrychleni?   26. 11. 2004 / 08:47
kamkol
mno, abych se při cruise nenudil, tak jsem si udělal takovou tabulku, kterou si vytisknu a během letu do ní vyplňuji údaje o jednotlivých úsecích letu - předpokládané a skutečné časy na jednotlivých waypointech, předpokládaná a skutečná spotřeba (včetně EFOB), údaje o počasí, sleduju optimální (ekonomický) FL, a když je potřeba, tak požádám o zvýšení FL, vypnu AP a změnu FL provedu ručně...a sem tam otravuje ATC, abych přešel na jinou frekvenci.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ