| | | sháním pytel ;) 24. 11. 2004 / 23:03 | |
| | mam dotaz na tvurce scenerii,potrebuju do scenerie dat vetrny pytel,ktery se bude tocit podle vetru,mam dva API pytle,ale oba pouze staticke,kde muzu najit ten co se bude hejbat?potrebuju to jako samostatny objekt,ktery dam do scenerky v Airportu,diky za rady |
| |
|
| | | Re: sháním pytel ;) 25. 11. 2004 / 11:36 | |
| | No nějakej ptytel je přímo builtin v novým SDK, tak mrkni jestli by ti nestačil - v bgl compile ... |
| |
|
| | | Re: sháním pytel ;) 25. 11. 2004 / 14:18 | |
| | Ještě bumper-a doplním (protože já ho pořád s tím pytlem otravuju, že ho tam chci ))). Ten pytel nebude stát na zemi, ale na střeše jedné z budov. |
| |
|
| | | Re: sháním pytel ;) 25. 11. 2004 / 20:01 | |
| | otevri to API najdi radek Kde pise RotateCall ( B: .............
at se nespletes aby u toho bylo to "B" ten radek vymaz a nahrad ho timto :
TransformCall( :B 0 0 0 0 0 0 0 0 C74 )
to je vsechno bude se ti pytel motat podle vetru , koukni na email poslal jsem ti nabidku .. ) |
| |
|
| | | | Re: Re: sháním pytel ;) 25. 11. 2004 / 20:59 | |
| | diky za rady panove,testnu to s tim api |
| |
|
| | | Re: sháním pytel ;) 2. 12. 2004 / 08:53 | |
| | Jinak Arno Gerretsen udelal nejakou utilitku, kde se daji objekty "zdynamikovat", vcetne otaceni podle vetru. Nazev ted nevim, ale koukni na www.scenerydesign.com |
| |
|
| | | | Re: Re: sháním pytel ;) 2. 12. 2004 / 08:54 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: sháním pytel ;) 2. 12. 2004 / 17:38 | |
| | diky,kouknu se co se tam da vsechno sehnat |
| |
|
|