Vážení,
vzhledem k tomu, že pozvat na akci mimo staffu a ADC+ řídících ještě aktuálně aktivní slečny byl můj nápad, rád bych zde tedy svůj nápad obhájil.
Když se na jaře tohoto roku konala první 36 hodinovka u Mípy v Kolíně, pomohly nám jak Darja, tak hlavně Veronika svoji ochotou vykonávat řekněme support pro řídící a překonat mnohé těžké chvíle, mluvě teď o nočních obřích hrnkách s kafem, ale i jinak. Jako poděkování za tuto činnost mne napadalo mnohé. Veronika se poté na akci poslední večer také k mikrofonu dostala, pronesla jednu větu pak zrudla a utekla .
Mno a mě napadlo, pojďme využít toho, že slečny na frekvencích IVAO celosvětově jsou neustále vzácným jevem a moc pěkným zpestřením pro všechny (dobře, tak ne všechny, ale valnou většinu) piloty a kolegy ATC. Vyberme část akce, kdy se nepředpokládá provozní špička a posaďme slečny na věžky regionálních letišť. Bude to takové zajímavé zpestření a odměnou pro vytrvalé piloty, zábava pro nás a nakonec i zábava pro ona děvčata.
Jak to ale provést? Hodit děvčata do vody by byla jejich virtuálně profesionální vražda, takhle to fungovat nemůže a nesmí. Proto byl nastaven následující systém. Každá ze zúčastěných ATC obdržela svého garanta, trenéra a mentora v jedné osobě. Někdo, kdo bude mít něco málo pod měsíc připravit svého "koně" (neříkejme kobylu..) pro svoji službu. Ano, za měsíc nelze naučit perfektní nadhled, úžasný traffic flow a management. Ale lze naučit tolik, aby měla děvčata vlastní pocit zodpovědnosti nad svěřenou pozicí, účelně a bezpečně uřídila provoz a odnesla si z konané akce nejen pocit "klukům jsem tam vařila kafe". Rádi bychom touto cestou také my dali něco na oplátku jim.
Proto tedy opakuji, jsem to já, kdo nese hlavu na špalek a podepisuje se pod nápad obsadit sobotní poledne děvčaty z divize. Ale věřím tomu, že pokud se to podaří, bude to zážitek nejen pro nás v řídící místnosti, ale také pro vás za kniply a joysticky. Ano, formulace na webu je nastavena nepravdivě, za to se omlouváme a text přeformulujeme. |
|