FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kvalita zraku a aerolinky Jeden příspěvek | Celý strom
Kvalita zraku a aerolinky   21. 11. 2004 / 10:32
Broza (OK-JUR)
Jsem si vědom toho, že je to možná pošetilá otázka, ale nemáte někdo informace o tom, jak se řeší oslabování zraku u pilotů aerolinek. Je vůbec možné získat takovou pilotní licenci, pokud člověk nosí např. brýle?
 

Re: Kvalita zraku a aerolinky   21. 11. 2004 / 11:30
Svecik
To bych se chtěl taky zeptat, ale já mám oslabený barvocit (3. třída - tj. nejnižší forma - nejméně porušený).
 

Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   21. 11. 2004 / 13:18
Matthew
Brýle pilot může mít. Při vstupní prohlídce na 2. třidu jsou to myslim max 3 dioptrie a při dalších prohlídkách jeto snad i víc. Víc se dá zjistit na www.ulz.cz
 

Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   22. 11. 2004 / 14:14
M.I.K.E
Nedávno sem udělal na ULZ zdravotní prohlídku 1.třídy, nosím brýle cca 1,5 dioptrie, myslim, že i na 1. kategorii berou do 3 dioptrii......ale s tim barvocitem nevim, ten mam naštěstí dobrej
 

Re: Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   22. 11. 2004 / 14:53
Broza (OK-JUR)
To je skvělé, gratuluju. Ale napadá mě ještě jedna otázka, a sice, je takový pilot z pohledu aerolinek coby potencionálního zaměstnavatele perspektivní? Zvláště, když porucha zraku není ještě stabilizovaná a je tedy nasnadě, že může docházet k její progresi; investice do výcviku přeci jenom není zanedbatelná.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   22. 11. 2004 / 17:43
Luděk Ch.
No jo, ale podstatnou část výcviku si platíš sám Aerolinky ti myslím poskytnou už jen typovku na jimi používané letadla a to už asi není taková částka, jako ta, co si platíš sám (milion a víc). Takže pokud je předpoklad, že aspoň 5-10 let vydržíš, tak by neměl být problém. No, to jsem si vymyslel, ale mohlo by to tak nějak být
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   23. 11. 2004 / 12:52
A.J.Scandall   
Jo, tak nějak to je.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   23. 11. 2004 / 13:09
M.I.K.E
Navíc mám pocit, že pokud se jedná o krátkozrakost, tak ty 3 dioptrie sou limit snad jen na vstupní prohlídce, pokud se ti to v průběhu let zhorší přes 3 dioptrie, tak tě snad kvůli tomu nevyhoděj....no a kdyžtak je tu eště laserová operace.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   23. 11. 2004 / 14:17
Ondra O.K.
O vikendu jsem byl na Poharu v akcobacii na simulatorech a byl tam Petr Jirmus, ktery rikal ze typovka je cca 750 tisic - proto maji vyhodu zahranicni piloti, kteri ji maji a ted je nabira TS. Takze s cenou investice prip. zajemce do vycviku je to pomerne srovnatelne.

to MIKE - jestli se nepletu, tak piloti nesmi mit operovane oci (ani laserem), takze radsi bryle 8o)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   23. 11. 2004 / 16:04
Fero
Jo lidi a nevíte co zahrnuje ta prohlídka I.třídy? na těch stránkách ULZ jsem to nikde nenašel... se skoliozou páteře by neměl být problém, ne?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   24. 11. 2004 / 08:51
Broza (OK-JUR)
Nevim jak je to se skoliózou neb nejsem medik, ale asi prakticky všechno co si dovedeš představit - včetně "vyhlášených" psychotestů. Trvá to cca 2 dny, tedy pokud jde všechno hladce a není třeba dovyšetřovat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   24. 11. 2004 / 14:58
LU
korekce laserem - proboha jen to ne
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   24. 11. 2004 / 17:16
Tragédie v JRD
Co ti na tom vadi? ja to mam za sebou (lasik) a nemuzu si stezovat .)
 

Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   24. 11. 2004 / 17:41
Svecik
Nevíte prosím někdo co s tím barvocitem?

Díky!
 

Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   24. 11. 2004 / 17:56
j.s.
Když mě s poruchou barvocitu na červenou barvu (některé odstíny řčervené od sebe nerozeznám) nevzali ke dráze na lokomotivu, do letadla profesionálně asi těžko.
 

Re: Re: Re: Kvalita zraku a aerolinky   25. 11. 2004 / 08:38
vojtas
No, já mám stejný problém jako ty. Na ULZ-oční jsem si zavolal a tam mi řekli, že se na mě musí podívat a posoudit rozsah mé vady.
V lednu se tam chystám.
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ