Já dorazil pozdějš, protože se mi nedařilo nastavit MTL model ASK-13 pro Blaníka. Poté co jsem přišel na to, že se musí vybrat typ ZZZZ (ne L-13M), tak už v Mikulovicích nebyl nikdo - 3 zlínky byly na cestě do Šumperka (2x Z-43, 1x Z-225). V Šumperku bylo aktivní info, tak jsem si dal nejdřív dva navijákový vzlety a okruhy, posléze jsem se domluvil s pilotem 205ky OK-DLA na aerovleky. Ze začátku jsem měl trochu potíže (blbě namapovaný klávesy pro výběr mašiny pro vlek), ale posléze se vše podařilo. Velký díky OK-DLA (nevím jméno) za help přes soukromý zprávy a AFISákovi za trpělivost První vlek byl přibližně do 1600M AGL a následovalo dlouhy plachtění a kochání se krajinou. Aby se vlekař nenudil, tak jsem to trochu zkrátil akrobačkou nad letištěm (pády, souvraty, vývrtka) a dali jsme ještě jeden vlek do 500 AGL, po kterým jsme činnost ukončili. Osobně jsem si to užil na maximum. Lepší to snad bylo jen v reálu, ale ne zas tak o moc - přeci jen živej provoz a orto scenerka dělá hodně. Snad jen příště by to chtělo víc pilotů kluzáků.
Potom jsem si dal ještě krátkej navigační Bubovice - Karlštejn - Nižbor - Bubovice, páč na LKBU INFO byla slečna řídící |
|