| | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 21:43 | |
| | Pár ďalších obrázkov. Tie objekty sú zrejme z knižnice prvkov.... |
| |
|
| | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 21:50 | |
| | | |
|
| | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 22:02 | |
| | Objekty a světlo sou pěkný. Sice tam pořád vidim ty nepěkný default textury z XPL 9, ale sou to obrázky z vývoje, takže nejspíš není třeba se znepokojovat ... |
| |
|
| | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 22:05 | |
| | Mňa skôr zaujali tiene na niektorých obrázkoch... |
| |
|
| | | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 22:10 | |
| | Taky na to koukám Konečně budou v X-Plane stíny od pozemních objektů, to dodává scenerii další rozměr. Je otázka, jestli budou objekty házet stín jeden na druhý... ty cisterny vypadají skoro tak, že je na nich stín od sloupů přístřešku a od plotu, ale to může být i textura. |
| |
|
| | | | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 22:13 | |
| | Ale nie je to na každom obrázku, takže možno to bude iba nejaká voliteľná možnosť ak máš 20 a viac jadier, prípadne 6 grafík |
| |
|
| | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 22:07 | |
| | je ten koberec míst trávy nevypadá moc dobře |
| |
|
| | | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 22:08 | |
| | No abych parafrázoval Austina: Kolik máte jader, tolik budete mít zrn trávy ... |
| |
|
| | | | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 22:12 | |
| | Inak som tak rozmýšľal nad tým, prečo tak vyzdvihuje počet jadier pre ai lietadlá, ono tá blade teória je v niečom danajský dar, ak musí engine prerátať letový model každého lietadla v reálnom čase, tak to dá zabrať..... V tomto to má FS ľahšie |
| |
|
| | | | | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 22:18 | |
| | Jo zrovna sem si tuhle řikal jestli je nutný, aby AI letadla lítaly podle blade element modelu. Jestli to neni trošku jako jít s kanónem na vrabce. Možná by klidně stačil tabulkový model nebo to prostě nějak trošku vočůrat. Každopádně bych asi v tomhle ocenil možnost nějakýho optionu. Tak doufám, že tam soudruzi nevytvoří nějaké absurdity ... |
| |
|
| | | | | | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 22:32 | |
| | Hlavne bych uvital aby sly ai vypnout a nepralo se to s IVAO. |
| |
|
| | | | | | | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 5. 10. 2010 / 23:24 | |
| | Vypnúť to ide, sám si nastavuješ koľko strojov tam bude |
| |
|
| | | | | | | | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 6. 10. 2010 / 00:13 | |
| | Ale pak jsou vypnuty i pro ivao, takze nikoho nevidim. |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 6. 10. 2010 / 08:46 | |
| | | |
|
| | | | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 6. 10. 2010 / 00:27 | |
| | Aby to nebyla obdoba FSX, co se náročnosti týče a nečekalo se dalších 5 let, až budou mašiny, které to utáhnout na poloviční detaily |
| |
|
| | | | | | | OT X-plane 10 Scenérie obrázky 6. 10. 2010 / 08:12 | |
| | Vzhledem k tomu, že ani renderovací algoritmus XPL 9 netrpí nějakou přílišnou optimalizací, tak dneska neni v podstatě problém vytáhnout detaily tak, že XPL 9 zabije i výkon počítače Jaguar XT-5. Vývojáři v tomto směru slibují nápravu a na svých blozích se předhánějí v superoptimistických výhledech toho, jak skvěle vytuněná a optimilozovná a škálovatelná grafika a všechno ostatní v XPL bude, ale my soudruzi, kterým to politicky myslí, jsme maximálně obezřetní a klidní a víme, že je potřeba si v klidu počkat, jak to všechno dopadne. |
| |
|
|