FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT X-plane 10 Scenérie obrázky Jeden příspěvek | Celý strom
OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 21:43
Karci
Pár ďalších obrázkov. Tie objekty sú zrejme z knižnice prvkov....
10640 B / 600 x 366 / 1.jpg
8300 B / 600 x 366 / 2.jpg
13538 B / 600 x 400 / 3.jpg
7694 B / 600 x 450 / 4.jpg
17488 B / 600 x 261 / 5.jpg
18724 B / 600 x 400 / 6.jpg
6347 B / 600 x 400 / 7.jpg
11995 B / 600 x 357 / 8.jpg
23419 B / 600 x 357 / 9.jpg
24120 B / 600 x 357 / 10.jpg
18774 B / 600 x 357 / 11.jpg
16837 B / 600 x 357 / 12.jpg
5245 B / 600 x 348 / 13.jpg
20700 B / 600 x 313 / 14.jpg
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 21:50
bedy142
hmmm pěkné už se těším
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 22:02
Warp10
Objekty a světlo sou pěkný. Sice tam pořád vidim ty nepěkný default textury z XPL 9, ale sou to obrázky z vývoje, takže nejspíš není třeba se znepokojovat ...
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 22:05
Karci
Mňa skôr zaujali tiene na niektorých obrázkoch...
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 22:10
ivansmil   
Taky na to koukám Konečně budou v X-Plane stíny od pozemních objektů, to dodává scenerii další rozměr. Je otázka, jestli budou objekty házet stín jeden na druhý... ty cisterny vypadají skoro tak, že je na nich stín od sloupů přístřešku a od plotu, ale to může být i textura.
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 22:13
Karci
Ale nie je to na každom obrázku, takže možno to bude iba nejaká voliteľná možnosť ak máš 20 a viac jadier, prípadne 6 grafík
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 22:07
Livien
je ten koberec míst trávy nevypadá moc dobře
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 22:08
Warp10
No abych parafrázoval Austina: Kolik máte jader, tolik budete mít zrn trávy ...
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 22:12
Karci
Inak som tak rozmýšľal nad tým, prečo tak vyzdvihuje počet jadier pre ai lietadlá, ono tá blade teória je v niečom danajský dar, ak musí engine prerátať letový model každého lietadla v reálnom čase, tak to dá zabrať..... V tomto to má FS ľahšie
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 22:18
Warp10
Jo zrovna sem si tuhle řikal jestli je nutný, aby AI letadla lítaly podle blade element modelu. Jestli to neni trošku jako jít s kanónem na vrabce. Možná by klidně stačil tabulkový model nebo to prostě nějak trošku vočůrat. Každopádně bych asi v tomhle ocenil možnost nějakýho optionu. Tak doufám, že tam soudruzi nevytvoří nějaké absurdity ...
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 22:32
Lejzy
Hlavne bych uvital aby sly ai vypnout a nepralo se to s IVAO.
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   5. 10. 2010 / 23:24
Karci
Vypnúť to ide, sám si nastavuješ koľko strojov tam bude
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   6. 10. 2010 / 00:13
Lejzy
Ale pak jsou vypnuty i pro ivao, takze nikoho nevidim.
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   6. 10. 2010 / 08:46
kuma   
Vyčůraná filosofie !
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   6. 10. 2010 / 00:27
FSPilot   
Aby to nebyla obdoba FSX, co se náročnosti týče a nečekalo se dalších 5 let, až budou mašiny, které to utáhnout na poloviční detaily
 

OT X-plane 10 Scenérie obrázky   6. 10. 2010 / 08:12
Warp10
Vzhledem k tomu, že ani renderovací algoritmus XPL 9 netrpí nějakou přílišnou optimalizací, tak dneska neni v podstatě problém vytáhnout detaily tak, že XPL 9 zabije i výkon počítače Jaguar XT-5. Vývojáři v tomto směru slibují nápravu a na svých blozích se předhánějí v superoptimistických výhledech toho, jak skvěle vytuněná a optimilozovná a škálovatelná grafika a všechno ostatní v XPL bude, ale my soudruzi, kterým to politicky myslí, jsme maximálně obezřetní a klidní a víme, že je potřeba si v klidu počkat, jak to všechno dopadne.
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ