| | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 16:54 | |
| | Zdravím,
na displeji svítí žlutě "no autoland" a nejde mi po startu ani zapnout autopilot.
Prosím o radu.
Díky |
| |
|
| | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 16:56 | |
| | Hm. me nejde pocitac. prosim o radu.
zkus aspon prosim poslat screenshot pristrojovky .... |
| |
|
| | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:00 | |
| | ono to zřejmě bude špatně nastavevým FMC,.... 747ma je na to dost háklivá,... A pak proč přistávat na Autoland? |
| |
|
| | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:02 | |
| | no, ono toho bude vic, ze mu nejde zapnout autopilot ani jako takovy.. ale kdyz vidim, jak se snazi litat behem dvou dnu tri ruzny "velky" addony, tak si dovedu predstavit, ze uroven znalosti byt o jednom z nich bude dost mala... a pak se neni co divit. |
| |
|
| | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:05 | |
| | já nevim, ale mě to problémy nedělá Ale tohle mu tam svítí, když nemá potvrzený rychlosti a příletovou trasu. IMHO mu to tam nedá ani ILSku |
| |
|
| | | | | pmdg B747 no autoland !!! 5. 10. 2010 / 07:42 | |
| | Kdo chce lítat ARAIG CPT B744 , tak musí přistát na autoland jednou za půl roku
Teď vážně: když člověk dlouho nelítá a je minimální dohlednost, tak se to jednou za čas pochopit dá. |
| |
|
| | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:05 | |
| | Díky všem !
To bude asi tím, že jsem vše přeinstaloval a začínám lítat po dlouhý době tak vybírám s čím mě to bude nejvíc bavit.
Jinak se zdá vše v pořádku, žádné jiné hlášky tam nejsou. IRS také OK.
Tak půjdu asi do dalšího addonu aby toho nebylo za 3 dny málo.
Díky |
| |
|
| | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:07 | |
| | doporucuju zacit defaultni cessnou. |
| |
|
| | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:11 | |
| | tak si doporučuj
pokud mi nechceš odpovědět k danné prosně tak se prosím ani neobtěžuj
Pa |
| |
|
| | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:12 | |
| | ach jo. zkus si precist prvni odpoved ode mne. |
| |
|
| | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:15 | |
| | prvni OK
druhá byla zž debata s někým jiným viď
ach jo |
| |
|
| | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:05 | |
| | PMDG sice nemám, ale třeba IRS máš zapnutý podle návodu ? |
| |
|
| | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:06 | |
| | No měl jsem s tím nějaké problémy, ale ted se zdá IRS v pořádku |
| |
|
| | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:07 | |
| | | |
|
| | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:10 | |
| | no a proto jsem chtel fotku prirstrojovky. aby se clovek nemusel ptat na dvacet ruznych symptomu, ale rovnou se mohl podivat. |
| |
|
| | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:10 | |
| | A to bude asi tím POS REF str. 3 mám pouze pozicu IRS R. L a C chybí.
Dá se to opravit nějak za letu? |
| |
|
| | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:12 | |
| | Obávám se že ne. Hlavně si nevypínej R. |
| |
|
| | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:14 | |
| | můžeš to zkusit, ale myslím,že ne. Proto jich je v letadle několik,.... |
| |
|
| | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:16 | |
| | souvisí tedy NO AUTOLAND a nezapnutí autopilota s tímto? |
| |
|
| | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:18 | |
| | klidne muze. pokud ero nevi kde je, tak tezko muze autopilot sam autopilotovat.
zkus prosim te poslat ty screenshoty. tohle je vesteni z kristalovy koule. tohle neni auto, ale vcelku slozity addon, a tech pricin a veci, se kterymi to muze byt spojene, je vic nez dost.
a zrovna autolandu by rozhozene IRS vadit snad ani nemelo. |
| |
|
| | | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:22 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:55 | |
| | pro AUTOLAND u reálný 744 je taky potřeba mít v pořádku všechny 4 hydraulický okruhy a aspoň 3 fungující motory, ale to se zdá že máš. Nevím jestli PMDG simuluje pojistky, ale kdyby nic nepomohlo, tak je taky doporučuju zkontrolovat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:56 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:55 | |
| | Autolandu to vadi, protoze kazdy autopilot je feedovan ze sveho IRSu, a tedy v takove konfiguraci je AP L a C INOP. (pozn. Tazatel tvrdi, ze mu nejde zapnout po startu AP. Stavil bych boty, ze tretiho nezkousel...)
Pri teto prilezitosti jsem zjistil, ze PMDG nesimuluje prepojovani zdroju dat z IRS, coz me docela zklamalo, vzhledem k tomu, ze simuluje poruchu IRS...
Za letu to uz mimochodom opravit nejde. Nejlepsi co muzes udelat je prepnout L a C IRS do modu ATT. Co to udela by lip popsal DD. |
| |
|
| | | | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 18:11 | |
| | co si pamatuju, tak ATT u iFly zajistí akorát umělej horizont, ale ten by už měl mít v pořádku, protože má jeden fungující IRS kanál. Navíc ATT u reálný 744 maže informaci o poloze a rychlosti, u iFly se mně něco takovýho stalo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 19:01 | |
| | No, maze informace o poloze a rychlosti u dane IRS, ale ty stejne nemas... V soucasnym stavu, AFAIK, nema z IRS L a C vubec nic.
Míro Dusinoj, nech tech Panen Aktivnich a pod nam radsi napsat elaborat na temu IRS |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 19:39 | |
| | Souhlasím, ale v manuálech sem vysvětlení toho všeho nenašel a protože mě tenkrát ATT nic novýho nepřineslo, tak bych ho já osobně spíš nezapínal
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 19:47 | |
| | Ono to tady nekde bude, od AJSe nebo DD, dela to polohu horizontu a snad v omezene forme i heading. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 19:55 | |
| | tak tak, HDG se nejprve musí zadat (může to chtít i víckrát), ale to už sem nezkoušel |
| |
|
| | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:23 | |
| | asi jo, protože to bude spojený se systéme EGPWS a letadlo nebude mít dostatek poměrových veličin ke stanovení polohy. a pak i sama FMSka nebude znát přesnou polohu pro vedení letadla po trati. Si teda myslím já. Avioniku Boeinga se viděl tak jako z rychlíku,... |
| |
|
| | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 17:26 | |
| | u iFly 747-400 ano. NO AUTOLAND tam zhasne teprve až se zapnou všechny IRS. U PMDG bych čekal že to bude podobný, nebo bude potřeba ještě víc věcí. |
| |
|
| | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 20:58 | |
| | Tak tady posílám screen nového letu a čekám na IRS už pul hodiny.
Tak já nevím co dělám blbě. |
| |
|
| | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 21:03 | |
| | stojis celou dobu cekani na IRS se zaparkovanou brzdou, ze jo? |
| |
|
| | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 21:05 | |
| | a zadal jsi svoje souradnice do FMS na prvni strance, ze jo? |
| |
|
| | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 21:19 | |
| | Myslíš takto? Do FMC jsem nezadával, jen doplnil do posledního pole souřadnice z předposledníh do těch čtverečků. |
| |
|
| | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 21:37 | |
| | jo, presne tak .. mno jestli ses behem zarovnavani nepohnul, tak je to divny, align IRS trva tak 10 minut |
| |
|
| | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 22:10 | |
| | nastesti tak dlouho ne kdyz to ma clovek na deaulnti nastaveni, tak je to za deset sekund
boze, kdybych mel jeste v simu alignovat tohle deset minut |
| |
|
| | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 22:13 | |
| | Citace:
"boze, kdybych mel jeste v simu alignovat tohle deset minut "
ARAIG, pyčo!!!! |
| |
|
| | | | | | | | | | MM, OT: pmdg B747 no autoland !!!, vtip 5. 10. 2010 / 10:58 | |
| | Praha hlavní nádraží, k okýnku pokladny přide borec a povídá: "Listek py*o !!"
Obsluha: "Ostrava Svinov, nebo hlavní nádraží ?"
(jestli už bylo, tak se omlouvám ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | MM, OT: pmdg B747 no autoland !!!, vtip 5. 10. 2010 / 11:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 21:39 | |
| | No, nebylo by snažší si přečist manuál? |
| |
|
| | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 21:40 | |
| | A co tam píšou? EN není to pravé a už jsem z toho magor. |
| |
|
| | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 21:44 | |
| | tam je přesně návod, jak postupovat,...
Potože,okud na další stránce máš všechny INS souřdnice, máš zadaný všechny vci pro let, tak by neměl bejt problém,... |
| |
|
| | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 21:46 | |
| | No, bohužel bez angličtiny to s trochu složitějšíma addonama bude opruz vždycky... Nečekáš, že ti bude někdo podle aktuálního probloému překládat manuál? |
| |
|
| | | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 21:56 | |
| | Už jsem to spáchal.
Ne sebevraždu, ale dělal jsem to jeden čudk po druhým a ne všechny najednou a pak zadat pozici do FMC. AHA
Díky všem |
| |
|
| | | | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 5. 10. 2010 / 00:46 | |
| | no, hlavne IRSka se vystavuje s vypnutejma motorama a v modu NAV. Mod Align je na neco jineho. |
| |
|
| | | | | | | | | pmdg B747 no autoland !!! 5. 10. 2010 / 07:35 | |
| | pozor, za tohle by tě někteří virtuální piloti mohli ztrestat pózou
Tak můžeš zkusit tutoriály na YT. |
| |
|
| | | | pmdg B747 no autoland !!! 4. 10. 2010 / 22:06 | |
| | | |
|
| | | | | pmdg B747 no autoland !!! 5. 10. 2010 / 11:52 | |
| | | |
|
|