| | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 10:29 | |
| | Tak jsem si pořídil do svého FSX pro VFR polétání od carenada C172N.Při porovnání s defaul.C172 v FSX některé poznámky.
Carenado:-není funkční autopilot(AP,APP,ALT)poraďte jestli se pletu.
-nastavení NAV1 a NAV2 STAND BY přepínání frekvence(oproti default.myší není funkční například pro přiblížení dle ILS, nebo jsem na to nepřišel.)
-zvuk motoru perfekt.oproti defaul.
-letové vlastnosti jsou podobné(nevidím nějaké rozdíly)
-Na letadle nelze změnit registraci(na letadle)v defaul.ano.
-celkový dojem dobrý,ale nevím jestli za 27 USdolarů to má cenu.
-celkový dojem v porovnání s defaul.C172kou ,mírné zklamání. |
| |
|
| | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 15:21 | |
| | To je zvláštní, mám Carenado C-172N pro FS2004 a zdá se mi v mnoha detailech lepší, než defaultní C-172... Že by se při konverzi na FSX tolik pokazilo?
Jinak nejvíc hodin mám ve skutečnosti právě na verzi C-172N. Autopilota jsem v ní nikdy nenašel... to je možná důvod, proč ani v Carenadu naní. (C182 má AP v reálu i v Carenadu, i u této verze v porovnání s reálnou cesnou spokojenost...) |
| |
|
| | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 15:58 | |
| | Jenom pro moji zvědavost - v tom Carenadu C172 jako autopilot není nebo není funkční?
To je docela rozdíl. Úpřimně pochybuji, že by Carenado dodalo nefunkčního autopilota.
|
| |
|
| | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 16:32 | |
| | Je tam,ale nefunkční. Označení AP,ale když najedu myší,nic,nic. |
| |
|
| | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 16:42 | |
| | Ještě posílám pohled na pal.desku. |
| |
|
| | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 17:19 | |
| | Vždyť je to jen záslepka! ) |
| |
|
| | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 22:46 | |
| | Nejen záslepka, ale dokonce záslepka od pojistky (pop-up fuse...)
V C-172N fakt autopilot nejni...
(jinak ten screenshot - už jsem myslel, že jde o fotku z naší OK-JTN - jen ty hodiny vlevo nahoře jsou jiný |
| |
|
| | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 23:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 22:47 | |
| | Aha- až teď čtu, že to tady už FS Pilot napsal, tak nic... |
| |
|
| | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 17:23 | |
| | Ať koukám, jak koukám, AP tam nikde není. To, co tě možná zmátlo jsou pojistky, kde pro AP je udělaná jakoby "zdířka" pro pojistku, ale ani pojistka tam není. Tahle cessna žádný autopilot nemá (vypadá stejně jako ta do FS9, kde taky není). A co se týče porovnání s defaultní cessnou, tak tam není moc co porovnávat. Vzhledem k možnostem FSky (ať už 9 nebo X) nelze očekávat, že by to éro lítalo nějak skvěle, navíc když v normálních režimech letu se i reálná cessna chová víceméně stejně, jako ta defaultní (takže nevím co je na tom špatně a co jsi očekával z tohodle pohledu), jen je méně citlivá. Co se týče toho vybavení, tak každá cessna (v reálu) je v podstatě originální kousek a má jinou přístrojovou výbavu, takže Carenado nemohlo udělat nic víc, než jen graficky vylepšenou C172 a to se jim povedlo oproti defaultu. Nic víc se tam snad ani udělat nedalo |
| |
|
| | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 17:33 | |
| | Já sem reálnou 172ku nikdy nelítal, ale je fakt, že všechny default Cessny, který jsem zkoušel, tj. FS9 a dokonce i X-Plane (co bylo před tím asi nemá smysl zmiňovat) mi přišly trochu jako papírovej model. Připadá mi, že to éro nemá skoro žádnou setrvačnost a hmotnost. Nechce se mi věřit, že by se takhle chovalo reálný letadlo. Ale nechci se hádat s povolanějšími ... |
| |
|
| | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. - C172SP - X-plane modifikovaný flight model 3. 10. 2010 / 18:20 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. - C172SP - X-plane modifikovaný flight model 3. 10. 2010 / 19:00 | |
| | Zajímavé, díky. Sice mě teď zaměstnává Mooney, ale určitě vyzkouším, ten rozdíl mě docela zajímá. Ani mě nenapadlo pídit se po tom, jestli někdo upravil default model, ale vzhledem k možnostem Plane makeru je to vlastně docela logické. Ty si to zkoušel lítat?
No uvidímě, jak bude vypadat Carenádí Cessna, jestli dorazí k nám ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. - C172SP - X-plane modifikovaný flight model 3. 10. 2010 / 19:11 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. - C172SP - X-plane modifikovaný flight model 3. 10. 2010 / 19:23 | |
| | Jo, toho Archera sem zkoušel. Vypadá docela dobře, slyšel sem na to hodně chvály, podle některých soudruhů to je nejlepší GA letadlo pro XPL. Bohužel jen 2D cockpit, takže pro mě jasná volba , počkám si, až soudruzi dodělají ten VC ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. - C172SP - X-plane modifikovaný flight model 3. 10. 2010 / 19:41 | |
| | Nebo až ho vydá Carenado. Cokoliv nastane dřív ... |
| |
|
| | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 17:39 | |
| | Tak mě napadlo v souvislosto s tímto toppicem:
Je možné do modelu přidělat nějakého autopilota, aby třeba jen držel výšku, nenbo letěl po bodech v GPS? Nemyslím tím externí AP jako je VasFMC aj. |
| |
|
| | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 19:28 | |
| | jde to.Upravit panel.cfg přidáním dalšího vyskaovacího okna.Pak si někam na palubku dát přepínač nav/gps a mělo by to fungovat.A ještě upravit Aicraft.cfg přidáním řádků s autopilotem.Mrkni se do defoultní cesny a prostě si to překopíruj a vyzkoušej |
| |
|
| | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 19:28 | |
| | Určitě je. Nevím, jak moc do VC, ale do 2D panelu by to mělo jít pomocí FS Panel Studio - IMHO si stačí vybrat přístroje, jaké chceš, umístit, uložit do panel.cfg a je to |
| |
|
| | | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 21:18 | |
| | Jde o to, ze ja bych to chtel do Lotusacke L-39 a ta 2D nema. |
| |
|
| | | | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 21:21 | |
| | To snad nevadi, bude to 2d popup okno. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 21:40 | |
| | | |
|
| | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 17:25 | |
| | | |
|
| | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 17:26 | |
| | | |
|
| | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 17:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 18:16 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 18:33 | |
| | Podle mně nedávali, protože ten KAP140 bude novější. Možná to nějaký servis montoval později, ale spíš si myslím že se dávalo do novějších verzí (S,SP,P).
Informace bez záruky. |
| |
|
| | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 22:54 | |
| | Myslím, že je to nepochybně doplněný pozdějc.
V příručce této verze cessny (C-172N) autopilot nejni. Pozdější modely (P, SP atd.) jsem nestudoval. V C-182P je právě takovýhle autopilot, ale podle příručky se do tohohle modelu montoval standardně (na rozdíl od C-172 - a model Carenado C-182 ho má). Takže by možná nějaký kutil dokázal toho autopilota naroubovat z C-172 do C-182, když už by to v C-172 měl bejt tak žádanej artikl... |
| |
|
| | | | | | | | | C172N-Carenado-recenze. 3. 10. 2010 / 23:02 | |
| | A poslení poznámka - tahle palubka je teda dost zbastlená... com/Nav 1 a Com/Nav 2 inop - a to včetně budíků, dvojitý ADF s jen jednoručičkovým budíkem, náhradní rádio (zjevně bez NAV) a odpovídač vpravo, kdoví, co tahle chuděra už zažila...
Připomíná mi to větu klasika: "Poručík Degarmo jim vrazil bradu až do okénka a na jeho tváři bylo jasné, že se setkala už se vším... snad až na pneumatické kladivo." |
| |
|
|