Jenze vetsina lidi tam ma nejmene GT280. Obecne system bude tak rychly, jak je rychla jeho nejpomalejsi cast. U FSX je VETSINOU brzda core0 na ktere bezi scheduller.
Pokud grafika ale nestiha zpracovat to co mu CPU pripravi, tak vam sice core0 jede stale na 100% vytizeni (neptejte se proc, netusim - nejaky loop?), ale FPS vam spadnou.
Tohle je samozrejme jeste horsi pokud nevykonou grafiku nutite delat narocne operace jako AA/AF atd.
Prakticky - s i7 920 OC na 3,8GHz jsem presel od grafiky s jadrem NV92 (8800,9800,260 atd.) na GT460 (zkousel jsem i 470 ale bez rodilu, tedy krome toho, ze ji muzete pouzivat jako topeni pro rodiny dum) a co se zmenilo bylo to, ze u narocnejsich scenerii uz nemam ubytek FPS. (mam FPS locknuto na 25 a vic ani nezkousim) provozuju to v rozliseni 3072x768. Matrox 3HtGo.
Takze dnes mam skoro vsechny slidery temer na max - vcetne autogenu - a tech 25fps mi klesne jen obcas a typicky jen na chvilku - predpokladam, ze je to spis nejakym I/O bottleneckem. (udelal jsem si pro FSX stripping na SSD diskach, coz jak mi dneska uz dochazi je blbost, protoze to jen zere vykon CPU - nemam HW raid, ale jeste jsem se nedostal k tomu si to predelat. )
P.S.: Pokud mate vykonou grafiku, pak zkuste na avsim foru pohledat bufferpools a highmemfix tweaky.
S pozdravem
L. |
|