FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 9. 1. 2025, svátek má Vladan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 12:15
Hory1989   
Dnes krátce po půlnost napsal Robert S. Randazzo již druhý update, který se týká dlouho očekávané 737-NGX. Dovoluji si přidat svůj překlad pro anglicky nehovořící. Obrázek, o kterém je v textu řeč, je k dispozici jenom pod odkazem na toto téma.

http://forum.avsim.net/topic/299624-pmdgs-attitude-toward-realism-on-the-737ngx/

-----

Kapitáni-

No- byl jsem si skoro jistý, že vám dám druhý update mnohem dřív. Omlouvám se! Trochu útěchy vám snad přinese, že když nás nevidíte tady na fóru, je to protože jsme hluboko ve finálním vývoji NGX!

Letadlo se teď opravdu hezky dává dohromady, takže jak se čas blíží k vydání, uvidíte toho mnohem víc. Cílem těchto odhalení je poskytnout vám podrobný obrázek toho, co očekávat od nejhezčího a nejlépe funkčního produktu, který jsme kdy vydali.

Pro dalších pár týdnů zůstaneme osustředěni na kokpit, budeme vám ukazovat jednotlivé displeje, celý kokpit a některé podrobnosti, které si myslíme, že vás fascinují. Navíc, hodláme udělat takové neomalené srovnání této nové verze 737 oproti jejímu hlavnímu konkurentovi... Naší staré 737NG.

Očekávám, že vám v rychlé posloupnosti dám další dva updaty, takže v dalších dnech očekávejte další zábavu!

Pojďme si teď povídat o "realističnosti" ve světě simulátoru: My všichni v PMDG jsme docela těžcí konzumenti addonů a často máme interní diskuse o kvalitě, realističnosti a detailu. Obzvlášť máme sklon se zaměřit, co dělá produkt takovým, že opravdu vyčnívá, zatímco jiný produkt díru do světa neudělá. Někdy může být pro spotřebitele těžké prokousat se všemi těmi tvrzeními "nejdetailnější", "nejrealističtější" a "nejkomplexnejší", protože to zahlcuje marketinkové stránky všech tvůrců addonů letadel. (Včetně nás! No ne... Vidím to, že se chystá aktualizace webu. :Jenom žertuji: )

Tenhle trend už tu je pár let, ale po mnoha vnitřních diskusích na toto téma jsme často prohlásili, že instalace produktu na počítač a kritický pohled má často účinek smazání všeho toho marketinkového humbuku. Jako výsledek, nastavili jsme si jako cíl, že "produkt bude mluvit sám za sebe."

Takže, jak to přesně má vývojář udělat?

To je otázka, kterou jsme si chtěli zodpovědět během vývoje BAe JS4100. I když má J41 svoje mouchy, myslíme si, že techniky, které jsme použili k vývoji produktu, umožní koncovému produktu nejlepší možnou simulaci regionálního turbovrtuláku. Vypadá to dobře, funguje to poctivě, a prostě pocit je dobrý.

Takže s produktovou řadou PMDG 737-NGX jsme se rozhodli vzít čistý design a začít na zelené louce. To nám umožnilo odstranit zbytečné a neodpovídající techniky, které jsme se svými produkty táhli pěknou řádku let- a to nám taky umožnilo začít cyklus vývoje NGX bez nějakých omezení nebo zábran založených na starých strategiích produktu. Čehokoliv jsme chtěli dosáhnout, to bylo možné, s ohledem na umožnění nejlepší šance, aby to byla TA SIMULACE, o které už mnoho let sníme.

Znamená to věnovat pozornost drobným detailům. Znamená to vliv našeho strategického vztahu s Boeingem a některými aeroliniemi, abychom získali přístup ke znalostem, odborníkům, zdrojům a prostředím, které učiní produkt skutečně létajícím. Ta zkušenost byla vzrušující, ale taky nasadila laťku pěkně vysoko. Po tom všem, ti lidi a organizace, které nám pomáhají s produktem, očekávájí, že na ně konečný produkt zapůsobí, takže máme práci jasně vymezenou!

S pár kompromisy na pár místech bychom produkt vydali už před devíti měsíci, ale pro nás je NGX spíš o splnění našich vlastních očekávání, která předčí ty vaše!

Tady je příklad toho, o čem mluvím:

Včera ráno, (jako vtip!) Alex poslal týmu email s názvem "Kvíz."

Email obsahoval obrázek níže a chtěl po nás, abychom poznali, který obrázek byl vyfocen v naší vzorové 737-800 a který bych típnut v FSX.

Attached Image: PFDPreview1.jpg (viz odkaz výše)

Doufám, že budete souhlasit, že je vizuální přesnost vidět.

Hledání přesnosti nicméně nekončí na čelním skle. Pracujeme s dokumentací výrobce k odvození správných obnovovacích frekvencí, funkcí a omezení. Displeje v NG jsou plně přepínatelné, přesně reagují na denní světlo a poskytují úplně stejný celkový pohled a dojem, jako skutečné letadlo.

Tato honba za takovou úrovní detailů je přenesena i do systémů (o tom ale později) a samozřejmě do FMS, systému automatického letu, který pracuje v srdci každého moderního dopraváku.

Naším cílem je poskytnout vám simulaci, která vám umožní se hluboko ponořit do robustní povahy létání dobře prověřeného dopraváku, jako je 737. Simulace by měla reagovat přesně, jako by reagovalo skutečné letadlo- bez výmluv a bez pouštění k vodě, protože je to "jenom MS platforma."

Takže krátce- dostáváme se blíž a blíž k tomu, abychom vám letadlo předali. Brzy pro vás budeme mít nějaké obrázky kokpitu a přehled toho, co očekávat v produktu, až přistane na vašich pevných discích v blízké budoucnosti!

Okej- jdu pokračovat ve vývoji matematického modelu zadržování tepla hydraulickou kapalinou za různých tlaků... Ano... Vzrušující, já vím...

Přístě- náhled virtuálního kokpitu!
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 12:36
Premek
Diky za info, pokud to dopadne tak jak si slibuje, bude to mazec ;o)
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 14:18
Hanys
to bude asi jen do fsx,co?
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 14:24
Premek
Yes, sir! ;o)

Ale jak to tak sleduju, asi to bude ten muj bod zlomu proc pujdu do FSX )
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 14:25
Hory1989   
Na to, jestli to bude jenom pro FSX, se vedla na AVSIMu dlouhá diskuse se samotnými vývojáři.

Pokud si všechno pamatuju a pochopil jsem to správně - možnost portu na FS2004 nevylučují, budou ještě zhodnocovat, jestli se jim do toho vyplatí investovat (tj. jestli by se vrátily náklady).
Přeci jenom, nadcházející projekty budou taky potřebovat intenzivní vývoj. Jmenovitě Dash 8 a B777.
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 14:39
Premek
Ja mam pocit, ze nekde tady byl odkaz na forum kde rekli, ze to pro FS2004 nebude
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 15:29
Mike2811
Zase od těch dvou modelů se dá očekávat rychlejší uvedení. B777 by měla používat prakticky všechno z NGX(samozřejmě v dokonalé adaptaci), takže by to mohlo vývoj celkem urychlit. U Dashe je otázkou, zdali půjdou cestou simulace ad absurdum, nebo to vezmou relativně easy cestou jako u J41. Tím nechci říct, že ten Bae je nějaký chcípáček, ale na velké PMDG stejně nemá...
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 18:02
N.G.
jen dodam ten obrazek
31102 B / 304 x 500 / PFDPreview1.jpg
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 18:04
Zase v opozici a zase blbě   
A proč je to dvakrát?
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 18:13
N.G.
Je to jen jedno prřečti si ten text co k tomu je.
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 18:11
pseudoMates
Ještě aby bylo všechno funkční a ne, jako to bylo u PMDG 737 NG, kde jim třetina fungovala blbě, resp. vůbec.. (např. IRS, WX radar apod.)
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 18:23
Hory1989   
WX radar údajně nelze v FS simulovat, protože není jak získat data, která by to spolehlivě umožnila. Sám jsem zkoušel ten WX radar od RealityXP a fakt mi přijde, že si to ty srážky cucá z prstu (nebo bůhví čeho).

Zatímco VSD (vertical situation display) bude prý simulován plně, včetně profilu terénu. Chlapi přišli na způsob, jak si to z FS vycucat, není potřeba žádná připravená výšková mapa, všechno se to vezme z aktuálního meshe přímo uvnitř simulátoru.

No a co se týká IRS, to je taky kapitola sama pro sebe. Ale nikde jsem na podrobnější info u NGX nenarazil.
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 18:41
Cirrus/Pindra
Tak to už by mohl být tentokrát i Terrain mod radaru, hm?
K těm obrázkum, pěkný, ale ve vyššim rozlišení by bylo lépe vidět, že ten druhý, je simulace.
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 19:31
Mike2811
No popravdě jak jsem na toprvně čučel a ještě jsem k tomu neměl popisek, tak mi nebylo jasné, proš by ti magoři ještě simulovali zapatlání otisky na obrazovce...
 

PMDG 737-NGX: Druhá várka informací od vývojářů   29. 9. 2010 / 19:41
Hory1989   
PMDG se právě vydali cestou "viditelně používaného kokpitu". Takže tam jsou lehce zarezlé šroubky, zapatlané displeje a obroušený lak okolo tlačítek. Fakt to vypadá velmi autenticky. Až se budu zase nudit, dám snad do kupy menší shrnutí toho, co nám AVSIM fórum dalo.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ