|  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 10:41 | |
|  | Ahoj, rád bych se Vás zeptal co si myslíte o možnosti zavedení letadel Embraer řady 170 a 190 u ČSA?
Díky za případné informace a Vaše názory. |
| |
|
 |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 10:52 | |
|  | Něco se chystá nebo je to výkřik do tmy?
|
| |
|
 |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 10:54 | |
|  |  Ptát se na takovou věc u společnosti, jež je jednou nohou v hrobě, mi přijde celkem zvláštní..
|
| |
|
 |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 11:00 | |
|  | Nevim, co bychom si meli myslet o necem, co Te zrovna napadlo .) bylo by to hezky, ve 190 se lita pekne, ale ... ja radeji tu o cerveny kakulce  |
| |
|
 |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 11:05 | |
|  | Zajímavý dotaz....
Podobné úvahy byly u ČSA cca před 10 lety, nemýlím li se.
V souvislosti s nedávno ventilovanými tématy a skutečnostmi (a jistě také díky mé vrozené infinitezimální paranoi) by bylo dopbré upřesnit, proč právě teď takový dotaz, zda jde skutečně o nápad simptáka nebo o novinářsou (politickou, aerolinkově managerskou) sondu do našeho specifického virtuálněreálného milieu...
 |
| |
|
 |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 11:39 | |
|  | to by mi taky zajímalo. ale tenkrát to, pokud si pamatuju ztroskotalo na krachu Fokkera |
| |
|
 |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 12:04 | |
|  | u fokkera? ja mel za to, ze co se krachlych vyrobcu tyce, tak ma csa zkusenost s dornierem .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 12:23 | |
|  | no,jestli si ten tendr pamatuju, tak první odešel pro krach Fokker a zůstaly Dornier s tím Jetem, kterýho ještě nikdo neviděl a Bombardier s CRJéčkem. a pak je to jasné, ne.
BTW: taky vám ta 728ma připadá, jako Embraer? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 14:20 | |
|  | To muselo být něco jiného, když před deseti lety probíhalo (zatím poslední) výběrové řízení, spal už Fokker asi čtyři roky pod kytičkama. Ve finále byl Dornier a Embraer. Vzpomínám, jak kdysi jeden kantor na škole až nekriticky obhajoval Dorniera a zavrhoval Embraer, a já se ho zeptal, proč. Odpověď byla poměrně zajímavá: když si je třeba vybrat mezi nelétajícím Němcem a Brazilcem (to bylo ještě před vzletem prototypu), u kterých se neví, jak to dopadne, rozhodně je bezpečnější vsadit na Němce...!
A tak, pokaždě, když jsme jeli do Oberpfaffenhofenu vyzvednout Cessnu 680 do servisu a projížděli jsme kolem nedodělaného a chátrajícího draku prototypu Do-728, vzpomněl jsem si na jeho "vize". Někdy je asi lepší budoucnost nepředpovídat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 16:03 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 17:27 | |
|  | Pán doktor, čo vy si predstavujeťe pod takým slovom infinitezimálna paranoia? Nie to oxymorón? |
| |
|
 |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 17:43 | |
|  | Kdepak. to je jen takový stav mysli, který v současném světě plném sraček umožňuje alespoň občasný optimistický úsměv (pesimista: hůř už bejt nemůže... optimista: ale jo, mohlo by! ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 17:53 | |
|  | Ach tak ... No, jak praví klasik: "Všichni jsme po krk v hovnech, ale někteří z náš se při tom dívají na hvězdy" ... 
Mě drží nad vodou to, že máme Linux, integrovanej obvod a naději, že jednou nědko vymyslí hamburger, ze kterýho při kousnutí nestříká kečup ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 22:11 | |
|  | Jakej svět plnej sraček? Této blbé době se bude za pár let říkat Staré Dobré Časy!  |
| |
|
 |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 11:13 | |
|  | A co si myslite o B787 a B77W a A350 a A380 |
| |
|
 |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 11:16 | |
|  | jo, A380 .. tim by mohli dvakrat dene litat mezi PRG a BRQ ... a OSR  |
| |
|
 |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 11:30 | |
|  | a mohlo by to bejt na stojáka.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 11:32 | |
|  | Ale prd, Pendolino by najelo dovnitř a vyjelo v Mošnově 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 11:42 | |
|  | 
nn.. já to myslel tak, že by to bylo na stojáka a s výsadkem nad cílovým letištěm, aby se ušetřilo za přistávací poplatky a bylo to aspoň trochu rentabilní.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 11:42 | |
|  | ..a když už tak ve Svinově.. v mošnově stanice na trati Praha-Ostrava není a ve Studénce to nestaví.. |
| |
|
 |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 11:40 | |
|  | Pokud se ptáš z hlediska simulace, tak létej za LOT (online www.lotva.org), na stránkách http://www.lot.com máš letové řády, linky do spousty destinací.
Pokud se ptáš na reál, tak by jedině mohli nahradit ATR, což by bylo hodně peněz za minimální efekt. A peníze ČSA nemá.
|
| |
|
 |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 11:44 | |
|  | No kdyby byla pravda, co říkaj výrobci regional jetů, tak všichni všechno vyházej a poříděj si na krátký tratě jejich letadla, protože se jedná o ekonomický zázrak a revoluci ... |
| |
|
 |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 16:21 | |
|  | Co si myslíte o zavedení A380 u ČSA? Jak tě to prosímtě napadlo jen tak z ničeho nic. Žádné úvahy tohoto druhu nejsou a vzhledem ke stavu ČSA určitě v dohledné době žádné zavádění nových typů nebude. Navíc netuším proč, když mají letadel spíš nadbytek. Jinak ty letadla jsou designově moc hezká, ale slyšel jsem, že letové výkony nic moc (slabé motory), ale to je jen informace typu JPP, kdysi jsem to někde zaslech. |
| |
|
 |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 19:30 | |
|  | joo tohle nám zrovna rozebíral jeden pilot ČSA u nás na přednášce... porovnával B737-400, na kterym lítá, a Embraer 190 .. doslova nebe a dudy po ekonomický stránce |
| |
|
 |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 19:46 | |
|  | A zase když porovnáš ATRku a Embraer, je to nebe a dudy
každý éro je jiná kategorie  |
| |
|
 |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 22:01 | |
|  | rychlostně a doletově jsou dost podobně, ERJ190 resp. ERJ195 je o něco měnší (pax kolem 100) což by vyřešilo obsazenost. Když plácnu: 80 lidí ve B737-400 na let nevidělá, ERJ190 ano.. místo toho ČSA nakupuje Airbuse :-/ ale tak samozřejmě jsou tady i aspekty jako typovky pilotů na ERJ, údržba na domovskym letišti apod. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 27. 9. 2010 / 23:44 | |
|  | Doletově podobně teda nejsou. S plnym E195 Hurghadu nedáš, kdežto s -400 ano a ještě s rezervou.
...já bych ten Embraer zase tak nechválil, spíš bych si počkal, s čím přijde Bombardier CSeries... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 28. 9. 2010 / 00:49 | |
|  | Když už prodáváš charter, tak něco většího, ne? Nebo už jsi letěl na koupáckou dovolenou něčím menším než 737/320?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Embraer u Czech Airlines 28. 9. 2010 / 13:58 | |
|  | Španělé celkem běžně CRJ9 - Air Nostrum. |
| |
|
|