FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 17. 11. 2024, svátek má Mahulena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
AN--26 CEF Jeden příspěvek | Celý strom
AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:23
Johnny pilot   
Neměl by někdo fotečku, kde teď smrdí odstavené An-26 na LKKB? Děkuji
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:25
awacs
Nejsem si jistý aktuálností, ale tady je foto

http://www.planes.cz/cs/photo/1085106/an26-2409-czech-air-force-cef-praha-kbely-lkkb/
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:38
Johnny pilot   
Ne-e, 2507 ještě létá, stejně jako 2408. A navíc to bylo všechno utnuto až v roce 2010
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:26
bedy142
no fotku nemám, ale je odstavená tam za věží na trávě jako jsou ostatní dolétaná letadla.
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:34
Balooo   
Jak, smrdí? Jak, odstavené?
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:35
Helicopter pilot
Chápej Baloo, nekomu petrák smrdí a odstavené myslel mezi jednotlivými lety ;o) ASI! D
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 20:55
dandee
Vona kabiny lietadla a petraku je najkrajsia a nezamenitelna vona,chlapi.
Niekedy na rybach,ked zapalim klasicky lampas na petrak vecer,tak mi pripomina vonu na stojanke,ked je poriadny ruch a vona spaleneho petraku z masin je citit na hony...Kua , ja bych si skocil!!!!!!
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:37
Johnny pilot   
V dnešních dnech už lítají jen 2 kusy... zbytek už zkončil a ty dva zkončí, jakmile bude dodávka C-295M dokončena. Jinak ty dvě mají ivotnosti do roku 2013
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:43
Helicopter pilot
No když byly na mošnově na dni NATO, tak asi lítají ne? ) Aspoň ty dvě )
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:45
Johnny pilot   
Ty dvě z DN2010 ž jsou právě ti "Poslendí mohykáni" ...
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:47
Helicopter pilot
Chjo, ještě jsem nezažil hádku kdy jsou oba na jedné straně D
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:44
Balooo   
A ty papundekly už jsou odMELovaný?
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 19:49
Madvlk   
Poslední létající jsou opravdu 2507 a 2408 . 2409 se bude předávat muzeu Kbely. O ostaních ( 4201 a 3209 ) nemám tucha,co s nima bude. Na rok 2011 se s An26 už nepočítá vůbec . Prostě na ně není plánované palivo.....
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 20:23
bedy142
hmm, ale bude to docela problém protože ta jedna casa se pořád s... a druhá dorazí bůh ví kdy.
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 20:31
Helicopter pilot
Chjo.... fundovaná reakce k tématu )
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 20:49
Kachna   
jo, chtěli jste armádní ATRku, tak to máte se vší parádou,... Prostě tyhle letadla nemají rády špatné počasí,...
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 21:21
Helicopter pilot
Děte už někde s těma ATRkama...
ATRko to není ani když se blbě podíváma.
Mimochodem, vychvalujete tady konkurenční stroj a kdo ho všude používá, ale to že Casu mají amíci u USCG nikdo nezmiňuje, protože to nezapadá do obrázku nechtěného éra, ktery se tady BOHUŽEL u CASY vytváří!!! Myslím si že zrovna amerikáni by si do USCG špatné letadlo nepustili!
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 21:50
Balooo   
Ty běž někam s tím rozbitým játrem, my tady adorujeme pořádný letadlo, An-26!
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 21:57
Helicopter pilot
Ježiš Balooone )
Je mi jasné že tak krásný stroj jako je An-26 je srdcovkou hodně lidí.
Jenže ať chceš nebo ne, už technicky nevyhovují.... může tě to štvát stejně jako mě štve, že už nikdy neuvidím na obloze Mig21 s českými znaky na křídlech, ale nic s tím neuděláme.
Tak se smiř s Casou jako já s Géčkem a prosímtě PŘESTAŇ KAFRAT DDD
 

AN--26 CEF   27. 9. 2010 / 16:32
Balooo   
Technicky nevyhovuje, no to je otázka. Ve srovnání s AN-26, co přináší křASA navíc? (kromě velkého zápisníku MELu Na lítání po Evropě stačí obě a dál to stejně nemá smysl. V US taky lítaj letadla hodně dlouho (C-130, C-5, B-52,...), prostě se proženou generálkou, dají nové motory, avionika a lítá se dál. Když se podívám do kabiny, tak mi to jako velký rozdíl nepřišlo. KřASu nechtěla ani armáda, preferovali Sparťana, ale tady šlo o business, který je naprostým výsměchem - mířím na pseudovýměnu za výprodej skladových zásob 159tek.
Jinak nerozporuju to, že křASA má lepší parametry, než 26ka, prostě je mezi nima pár desítek let, ale jestli byl jediný cost/benefit argument, že se zbavíme 159 a nakonec Španělsko o ničem neví, tak:
1. předčasně odepíšeme fungující letadla (armáda oboje neutáhne)
2. utratí velký prachy, za který mohla mít snad i C17
3. nakonec nebude mít ani to nejlepší ze segmentu (Spartan)
4. a oprašovače na 159 bude platit furt.
Proto neberu argument, že je křASA dobrá a nemám kafrat. Pro mě to je průser, a hotovo.
 

AN--26 CEF   27. 9. 2010 / 23:34
kluk ušatá
A navic, An-70 a An-140 jsou stejne hezci
 

AN--26 CEF   28. 9. 2010 / 06:14
Premek
Mno, mě se taky víc líbí Spartan, nicméně kluk který lítá 295-ku a před tím lítal andulu si novou mašinku nemůže vynachválit. Bohužel, vícero podrobností jsem zatím ušetřen, protože jsem s ním ještě nemluvil a tyhle informace mám od jeho táty. V podstatě hlavní na co poukazoval byl komfort obsluhy a letový výkony...
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 21:54
Tragédie v JRD
to mas divny oci .. ta podobnost s játrem je tam vic , nez znat

prosim zdroj informace, ze to maj i amici u coast guardy. ani spanelska stranka wikipedie, ktera by preci jen mela byt nejmene objektivni (ve prospech casy) zadneho us operatora nezminuje.
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   26. 9. 2010 / 22:01
Helicopter pilot
Tak si najdi na anglicke/americke wiki "USCG" a hledej šmudlo.
A nebo co kdyby jsi GUUUUUGLIL tragéde a hledej HC-144A Ocean Sentry
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   26. 9. 2010 / 22:02
Tragédie v JRD
ano, HC-144A je zminovana casa 235, neco pres tricet let stary predchudce casy 295.
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   26. 9. 2010 / 22:08
Helicopter pilot
Mám rád tvlj smysl pro detajl, rozdíl prvních letů obou typu není ani polovina toho co jsi tady uved ;o)
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   26. 9. 2010 / 22:13
Tragédie v JRD
kdyz uz tedy mas rad muj smysl pro detail, a uvadis nejake fakticke udaje, tak si je prosim over. rozdil prvnich letu obou typu je vice, nez polovina onech 30 let.
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   26. 9. 2010 / 22:15
Helicopter pilot
Takže si najdi tebou zmiňovanou wiki HC-144a a najdeš tat first flight 1983 pak si najdi na té samé wiki Casa 295 a tam je první let 1997 ) Kde máš těch 30 let?
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   26. 9. 2010 / 22:21
Tragédie v JRD
precti si jeste jednou, cos napsal ty, a co jsem napsal ja.

1) ja netvrdil, ze rozdil mezi casou a casou je 30 let
2) ty jsi tvrdil, ze rozdil casu mezi prvnim letem jedny a druhy, byl mensi nez polovina tohoto obdobi
3) ja tvrdim, ze je vetsi, nez tato polovina (i kdyz ne o moc)

Takze, abychom to shrnuli, casa 295 neni vlastne spatne letadlo, protoze americani ho maji, i kdyz ti vlastne maji jiny typ, trosku jine generace a tak ... k tomu pridejme, ze rozdil mezi first flighty obou typu byl min jak patnact let, ale on vlastne byl vetsi, nez patnact let... cece, nejak ty argumenty kulhaj.

rozumejme si, me je casa nejak v podstate sumak - letadlo to je, litat to umi. jestli je pro nas v necem prinosna, nebo je pro nas nevhodna, rad prenecham jinym odbornikum (tim rozumej prosim to, ze tebe za nej nepovazuju).

a jeste nekolik poznamek pod carou ..
1) obdobi, kdy vsechno co bylo z ruska, bylo kvalitni, jsme tu uz meli. Prosim, netahej sem myslenky, ze co maji americani, musi byt za kazdou cenu vyborny

2) je mozny (a mozna taky ne), ze pro druh nasazeni, ktery potrebuje uscg, je casa (at uz jakakoli), vhodnym nastrojem, zatimco pro pouziti v regulerni armade muze byt vhodnost jina (at uz mensi, nebo vetsi). bohuzel jsi tu ale neuvedl zadny argument, tedy krom toho, ze kdyz to maj americani, tak to proste musi byt kvalitni, a ne ze ne.
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   26. 9. 2010 / 22:42
Helicopter pilot
1) Lekce matematiky 1997 - 1983 = 14
2) Ty jsi tvrdil přes 30let ;o)
3) Ty dvě letadla, no jedno vychází z druhého že?
4) Já nikdy netvrdil že to co mají za oceánem je nejvíc nejlepší...Jen jsem říkal že si šmejdy do ozbrojených složek nepustí ;o)
5) Ano odbornící si ho ohodnotí sami, opět jsem nikdy netvrdil že tohle letadlo je nejlepší stroj na světě ;o) Jen že mě štvou pomluvy, které se o něm šíří.
6) Ty jsi taky odborník leda tak něco VYGUUUGLIT a sám víš leda prd ;o)

A konečně za sedmé (7) Hele tragéde, nejsi tady jediný kdo tady může vyjádřit svůj názor, takže co já tahám tady na fórum, tak po tom ti je bagr!

Tímto končím tuhle naši diskuzi ;o) Tím myslím že to je moje poslední reakce na tebe...
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   26. 9. 2010 / 22:47
Tragédie v JRD
v podstate s tebou souhlasim v prvnim bode, protoze jsem nejspis na odcitani na zakladni skole chybel. jo, je to neco malo pres ctrnact let. ne pres patnact. nicmene jsem nikde nic nepsal o tricetiletem rozdilu mezi obema casami. zkus mi ukazat kde to je.

Jojo .. jsem jediny, kdo tu muze neco psat. ted budes zabanovanej, protoze jsi se odvazil mi odporovat.
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   26. 9. 2010 / 23:22
Kendy   
neboj čtu to a rejt nemusíš....
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   27. 9. 2010 / 22:27
Jirka Kallasch   
tady psal minule nekdo neco o idiotech ????

Tak to vitej v klubu
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   27. 9. 2010 / 09:04
AJS
To je poměrně zajímavá diskuze z hlediska jazyka, významu slova a jeho pochopení

Tragéd uvedl "ano, HC-144A je zminovana casa 235, neco pres tricet let stary predchudce casy 295". Čímž bystrý čtenář odhalí, že Casa 235 je stará přes třicet let, což odpovídá roku vzniku 1980. By-li li první vzlet 1983, tak to zhruba sedí. A zároveň že Casa 295 následovala někdy po Casa 235, bez určení doby jejího vzniku.

Zatímco odpovědí mu bylo srovnávání vzletu prvních prototypů, tedy zhruba čas uplynulý mezi oběmi verzemi. Což by ale odpovídalo větě "ano, HC-144A je zminovana casa 235, o neco pres tricet let starsi predchudce casy 295".

Je pozoruhodné, jak i drobné nuance se při rychlém čtení stanou příčinou sporu
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   27. 9. 2010 / 09:37
kuma   
Kdybych nebyl na fóru kamarádů, chtělo by se mi rýpnout - nebu jemné nuance v intelektu puisatelů, kdy osobní animosita zalije krví oko - a to pak nemá sílu dodat do mozku potřebnou informaci ve srozumitelné formě...


Ale seknout se může každej, třeba jako já tuhle s tím suchojomigem - za což se alespoň dodatečně všem omlouvám - asi jsem v tu chvíli příliš myslel na ženský...
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   26. 9. 2010 / 22:54
Tragédie v JRD
Jen jeste male doplneni, nejspis ti uniklo, ze Americani v tendru na transportni letadlo (nebo jak to prelozit) resili stejne dilema, jako my. spartan vs. casa m295 (cili dokonce i nas typ - neuveritelne). prestoze byl drazsi, vyhral spartan. oficialni duvod bylo neplneni nejakych vykonnostnich pozadavku... ze by ta casa nakonec nebyla tak dobra, kdyz i ti uzasni americani ji nechteli?
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   27. 9. 2010 / 00:58
Kachna   
TAK A DOST!!!

CITACE:

assembled in the Airbus Military facilities

Dokonce je do toho i zapletená Alenia,...

JE TO VOJENSKÁ ATRKA!!!

Protože ATRka dnes taky patří do koncernu Airbus. Takže tam bude spoustu věcí řešenejch stejně,...

Hergot, chlapi, čtěte mezi řádky,...
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   27. 9. 2010 / 09:39
kuma   
... a nelejte to pivo z oken!
 

AN--26 CEF GuuuuuuuGli Tragéééééde o)   27. 9. 2010 / 19:48
Už přistávám?
To jste družstevníci?
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 21:58
Tragédie v JRD
aha... uz to mam. uscg sice ma casy, ale jiny typ (235, predchudce nasi 295). to co mame my, ma krom nas uz jen par vicemene nevyznamnych statu, vesmes spanelsky mluvici zeme v jizni americe.. a k tomu my, polaci, portugalci, finove a jordansko... no, ja nevim, me to zrovna jako excelentni CV neprijde .)
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 21:40
Madvlk   
druhá je tady už +- týden......
 

AN--26 CEF   26. 9. 2010 / 21:43
bedy142
aha já slyšel akorát,že se bude ta smlouva měnit protože spanělé alky nechtěj a nikde sem neslyšel, že by se to už vyřešilo.
 

AN--26 CEF fotky vyřazených 4201,3209,2409   26. 9. 2010 / 21:21
Hary
22924 B / 600 x 450 / P1080927.JPG
19827 B / 600 x 450 / P1080930.JPG
 

AN--26 CEF fotky vyřazených 4201,3209,2409   27. 9. 2010 / 23:40
kluk ušatá
to je smutny pohled pro nas co se nechavaj unaset krasou Andul
 

AN--26 CEF fotky vyřazených 4201,3209,2409   28. 9. 2010 / 10:09
Johnny pilot   
Díky, toto jsem potřeboval!
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ