| | | autopilot 26. 9. 2010 / 10:34 | |
| | Ahoj, kdy se vlastne musi litat na AP a kdy se muze v ruce? Tipuji, ze AP se musi pouzit pri P-RNAV, RVSM a ILS cat II a vic. Je to skuetcne tak a jsou jeste dalsi priklady nutnosti AP? |
| |
|
| | | autopilot 26. 9. 2010 / 11:48 | |
| | S autopilotem se většinou létá IFR a VFR při dlouhých letech. U IFR musíš dodržovat výšky (hladiny) a kurzy, které Ti zadá řídící. To bys dělal hodně těžce ručně. Já jsem se o to jednou pokusil a hned jsem dostal od řídícího CAT II jsou jen světla, která nemají moc s autopilotem společného - je to jen při špatných dohlednostech (CAT I - III). Pokud jdeš na přiblížení, tak musíš mít v určitém bodu rwy v dohledu - pokud nemáš, tak musíš jít na nezdařené přiblíení a opakovat přiblížení. ILS můžeš také zaletět ručně, ale spíše u VFR. Takže AP použiješ při IFR a ruční řízení většinou u VFR. Toď můj názor |
| |
|
| | | autopilot 26. 9. 2010 / 14:39 | |
| | AFAIK skutecne predepsanej je autopilot jen pri autolandu. TO ani nemusi znamenat ILS CAT III, existuji systemy, kde to letis rucne (s hudem). Jestli jsi schopen zaletet ostatni veci rucne, nic ti nebrani.
Pak existujou SOPs u aerolinek, ty to budou podrobnejs popisovat, ale budou se lisit aerolinku od aerolinky. |
| |
|
|