FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 16. 11. 2024, svátek má Otmar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Výklad METARu Jeden příspěvek | Celý strom
Výklad METARu   26. 9. 2010 / 09:22
leonell
Zdar,

PRAHA FIR SEV ICE FCST BTN FL 095 AND FL 180 MOV TO NORTH NC

Upozornění na námrazu v dané výšce, ale co je to NC na konci?
 

Výklad METARu   26. 9. 2010 / 09:35
Lejzy
Dle chytreho tahaku, http://www.brisbanehotairballooning.com.au%2Fmedia%2FWeatherDecodeCard.pdf No Change, tak snad jo, ale je to zvlastni ve spojitosti s nejakym pohybem.
 

Výklad METARu   26. 9. 2010 / 10:02
leonell
Díky, pořád je to lepší než co jsem našel já - NO CLOUDS

 

Výklad METARu   26. 9. 2010 / 10:23
astrak
Asi nejlepší "dekodér" metaru je tady: http://www.chmi.cz/meteo/olm/Let_met/Abbreviations.htm
 2x  

Výklad METARu   26. 9. 2010 / 11:01
leonell
Díky oběma.
 

XPL Mooney a icing - Výklad METARu   26. 9. 2010 / 14:23
leonell
A že jim to vyšlo, viz obrázek (tvořící se námraza na křídlech, vrtuli, skle - pitotka má zapnutý výhřev).

Pár poznámek pro majitele Carenado Mooney M20J pro XPL.

Model, ani standardní reálná předloha, NEJSOU vybaveny proti-námrazovými systémy používanými pro lety do známé námrazy, proto také letoun NESMÍ do takových podmínek letět.

Nicméně v reálu existuje option, zvaná TKS, která spočívá v montáží lišť na náběžné hrany křídel, zadní řídící plochy, vrtuli a na čelní sklo. Tyto lišty pomocí malinkých otvorů vypouštějí po aktivaci alkoholový roztok, který vydrží 2.5h (standardní icing).
Detaily zde:
http://www.weepingwings.com/docs/Mooney_No_Hazard.pdf

Jak jsem psal, Carenado model to nemá.

[rýpnutí]
Na co by mu to ostatně bylo ve FSX, že?
[/rýpnutí]

My si umíme pomoci - namapujte funkci anti_ice_toggle v ice sekci na tlačítko joysticku. Tím aktivujete námrazovou ochranu a námraza postupně začne mizet a už se nebude tvořit (než to zase vypnete).
28291 B / 600 x 375 / xpl-icing.jpg
 

XPL Mooney a icing - Výklad METARu   26. 9. 2010 / 14:29
Warp10
Leoši, ty jsi poklad a nevyčerpatelný zdroj informací ...
Díky za zajímavé info.
 

XPL Mooney a icing - Výklad METARu   26. 9. 2010 / 14:42
leonell

Ono by bylo ideální, kdyby to tam Dan Klaue přidal. Jsou to dva přepínače, první má funkci TKS ON/OFF a druhý NORMAL/MAXIMUM. První je jasný a druhým se přepíná intenzita vypouštění, pro normální icing je to NORMAL (vydrží 2.5h) a pro heavy icing MAXIMUM (a menší výdrž, kolik nevím). Zatížení 92 lbs s plným zásobníkem, vliv na výkon údajně žádný.
Máš lepší angličtinu, kdyžtak mu to předhoď, úplně by ale stačilo to uvedené napojení na anti_ice_toggle a ten druhý přepínač jen na parádu.
 

XPL Mooney a icing - Výklad METARu   26. 9. 2010 / 14:45
Warp10
Díky za kompliment , no já mu to klidně napíšu, otázka je, jestli se se mnou bude ještě po tom románu, co sem mu tam v pátek napsal, bavit ...
 

XPL Mooney a icing - Výklad METARu   26. 9. 2010 / 15:06
leonell
Určitě bude. Ostatně bude mít zájem si oproti Carenado trochu zvednout reputaci a tady to má skoro bez práce. Spíš aby to hoši z Carenado kvůli FSX nestopli.

 

XPL Mooney a icing - Výklad METARu   26. 9. 2010 / 15:28
Warp10
"Spíš aby to hoši z Carenado kvůli FSX nestopli."
- teď úplně nerozumím ...
 

XPL Mooney a icing - Výklad METARu   26. 9. 2010 / 15:37
leonell
Pokud to tam DK přidá, tak uživatel FSX může vcelku logicky říci proč to nemá letadlo stejné firmy i ve FSX.
 

XPL Mooney a icing - Výklad METARu   26. 9. 2010 / 15:42
Warp10
Jo, takhle. No to sme klidní. Mam pocit, že soudruhům z Carenada je ta XPL verze vcelku u zadku ...
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ