| | | Výběr GATE po přistání 21. 9. 2010 / 14:42 | |
| | Nazdárek damstvo a panstvo,
rád bych se zeptal na jednu drobnost. Podle čeho se po přistání vybírá GATE, kam vás Ground směruje? Včera se mi stalo, že jsem přilétl na LFPG (scenerie Mega Airport Paris-CDG X) a po přechodu na Ground mi ATC oznámil GATE I20. Je to krásná rampa kdesi u carga (více viz mapy), při výběru z nabídky ve FS se to tváří jako RAMP CARGO.
Předpokládal jsem, že výběr GATE je dle čísla letu. Letěl jsem jako "Relax 88", používám FS Pax, kde jsem měl sice vyplněno "NE1288", ale v nastavení mám zaškrtlé "použít volací znak z FS", takže mi ATC říkalo "Relax 88".
Můžete mi prosím někdo poradit, jak to udělat, abych po příletu nebyl poslán "do kopřiv", ale pěkně ke GATE, ať už s nástupním mostem či bez?
Díky a hezký den |
| |
|
| | | Výběr GATE po přistání 21. 9. 2010 / 14:49 | |
| | Tak zvolíš možnost pro pozemního pojíždět k bráně ne? |
| |
|
| | | | Výběr GATE po přistání 21. 9. 2010 / 14:54 | |
| | Pokud tvoji radu chápu dobře, tak bych měl po přechodu Tower -> Ground zvolit možnost (teď nevím, jak je to tam přesně) Request to the GATE. Tak tu samozřejmě volím. Žádný Parking, Ramp či cokoliv jiného. |
| |
|
| | | | | Výběr GATE po přistání 21. 9. 2010 / 14:57 | |
| | Já mám české atc, takže nevim, jak je to tam anglicky, ale ano, mělo by tam být možnost RAMP a GATE. Ale když je jako na letišti hustějc, tak si tě prostě ATC navede tam, kde zrovna má místečíčko. |
| |
|
| | | Výběr GATE po přistání 21. 9. 2010 / 14:56 | |
| | Ne, cislo stojanky, kam te fska posle opravdu nesouvisi s tim, jake mas cislo letu.
obecne (aspon v dobach fs2004) fungovala fska tak, ze to poslala na nejblizsi volnou stojanku, na kterou jsi se vesel. nepredpokladam, ze se to ve fsx nejak zasadne zmenilo.
krom toho, jak uz tu uvedli predrecnici, mas na ntekerych letistich moznost vyberu kam chces jet. |
| |
|
| | | | Výběr GATE po přistání 21. 9. 2010 / 15:47 | |
| | Hmm, hmm. Zvláštní. Jsem si jistý, že jsem volil GATE, nikoliv RAMP. Zaplněnost LFPG (mám AI traffic od Kendyho) může být diskutabilní, ale nezdálo se mi, že by bylo zaplněno - vím ale, že to souvisí s AFCADem (u toho ale předpokládám, že bude propracovaný díky Mega Airport Paris-CDG).
Navíc bych očekával, že za mnou pošlou další éra, která sedla těsně se mnou. Nebo že bych měl takovou smůlu, že jsem se právě já ozval ve chvíli, kdy bylo všude full?
Jak zde psal už Petr, je to opravdu FS2004. |
| |
|
| | | | | Výběr GATE po přistání 21. 9. 2010 / 17:32 | |
| | V tomhle ohledu si FS bohužel dělá tak trochu co chce....řešil jsem to samé. Na některých letištích jsem si schválně v afcadu upravil gate nebo stojánku tak,aby odpovídala velikosti a jiným nesmyslům co potřebuje včetně toho aby to souhlasilo i s aircraft cfg "parking code a parking type"....pro jistotu jsem označil hned několik míst ruzně po letišti u Gate....výsledek byl víceméně negativ..protože ikdyž bylo u většiny gate prázdno,že bych se bohatě vešel...poslal mě na rampu nebo i tam kam Guntera stejně...tedy na cargo. Prostě stím moc nenaděláš....nepřišel sem na to kde a co ještě upravit aby to poslalo tam kam má a pochybuju po těch zkušenostech co už s FS má,že bych nevěděl jak na to. |
| |
|
| | | Výběr GATE po přistání 21. 9. 2010 / 15:33 | |
| | U Aleše se jedná z 99.9 procent o FS2004. Tragéd i Johnny mají pravdu.
Vše závisí na velikosti letiště, počtu parkovacích míst a nastavení hustoty AI provozu.
To poslední hraje největší roli. Snížením hustoty provozu se uvolní parkovací místa nezávisle na tom jestli jsou u GATE nebo jinde. Letové plány totiž celkem necitlivě reaguji na změnu nastavení AI provozu a zaplněnost letiště i příletů je při navýšení značná. Často dochází k přeplácání leteckého provozu.
Ve výsledku nemůžeš zvolit kterou Gate nebo parovací místo použít.
|
| |
|
|