Teorie tu byla popsána a fotečky jsou taky hodně názorné a podobně to vypadá na jakémkoliv letišti v noci. Za pěkného počasí to navíc moc nesvítí, "pomocná LVP světla" mimo těch základních bývají navíc ještě víc ztlumená...
Pokud neletíš přiblížení přímo v ose na danou dráhu, tak vidíš většinou jenom bílá edge lights a to ještě musíš pořádně koukat. Pokud je více drah, nevím jak to chodí v Ruzyni, ale na místa kam lítáme jsou všechny ostatní dráhy vypnuté, případně rozsvícené zelenomodře, pokud se používají jako pojížděčky (případ blízkých paralelních drah jako v EGKK, LTBS, GCFV, apod.) - případů kdy na pojížděčce omylem někdo přistál bylo prostě příliš mnoho ;o)
To stejné platí pro pohled seshora při přeletu...letiště mnohem častějí poznáš podle toho, že je to černá díra mezi světly města, víceméně svítí víc lampy na apronu než dráhová a pojížděčková světla. |
|